×
برای استفاده از خدمات ویزا تردید نکنید

برای استفاده از خدمات ویزا تردید نکنید

به عنوان مثال اگر به دنبال دعوتنامه باشید روند اخذ ویزای شما از سه ماه تا ۶ ماه متغیر می‌باشد. اما اگر مشمول اخذ دعوتنامه نباشید جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و خبر خوب این است که با ۳ ساعت کاری کلیه اقدامات مربوط به خدمات روادید و یا ویزای شما انجام خواهد شد.
شاید این سوال برایتان ایجاد شود که معمولا انجام دادن خدمات مربوط به ویزا توسط چه کسانی انجام می‌شود؟ نکته‌ای که لازم است بدانید آن است که معمولاً انجام دادن خدمات مربوط به ویزا دقت بسیار بالایی می‌خواهد و در صورت انجام هرگونه اشتباه، می‌تواند منجر به رد شدن و یا ریجکتی ویزا شود.
این موارد توسط کارشناس تخصصی ویزا انجام می‌شود. کارشناس مربوطه با بررسی مدارک، اقدام به دریافت دعوتنامه و یا انجام اقدامات رزرواسیون خواهد کرد. انجام این امور منجر می‌شود تا شخص شما با شانس بیشتری وارد سفارت شود و مدارک لازم را به همراه داشته باشد. تنها لازم است توجه داشته باشید در هنگام انجام این امور به افراد واسطه توجه نداشته باشید. به این دلیل که ممکن است در انجام کارهای شما خلل ایجاد شود.
شاید این سوال برای عده‌ای از افراد رخ می‌دهد که آیا واقعاً به خدمات ویزا احتیاجی هست یا خیر؟
قطعاً برای کسب شانس بیشتر و اخذ خدمات کشورهای اروپایی نیاز به طی کردن مراحل پیچیده‌تری از خدمات مربوط به ویزا خواهد بود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا خدمات مربوط به ویزا و اخذ آن را به افراد خبره و کاربلد بسپارید تا از صحیح پیش رفتن روند کار اطمینان حاصل نمایید. در خصوص هزینه خدمات مربوط به ویزا باید گفت این هزینه بسیار متغیر می‌باشد و شما می‌توانید کلیه خدمات را از افراد خبره و کاربلد در این حوزه جویا شوید. در صورتی که خدمات مربوط به ویزا را به افراد کاربلد و تازه کار بسپارید ممکن است با ریجکتی ویزا مواجه شوید.
قطعاً رد شدن درخواست ویزا کابوس هر گردشگر و مسافری می‌باشد. این مورد زمانی حادتر می‌شود که شخص گردشگر زمان و هزینه زیادی را برای اخذ ویزا صرف کرده باشد. در ادامه در خصوص خدمات ویزا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا با دانش و بینش کافی در این خصوص نسبت به ارائه این خدمات آگاهی داشته باشید.

مدارک لازم جهت دریافت ویزا

مدارک لازم برای خدمات مربوط به ویزا به شرح ذیل می‌باشد:
کپی شناسنامه و کارت ملی
اصل آخرین گذرنامه در صورت اعتبار 
یک قطعه عکس ۴ در ۶ با پس زمینه سفید
اجازه محضری برای افراد زیر ۱۸ سال از سمت والدین
مدارک جانبی برای دریافت پاسپورت برای آقایان به شرح ذیل می‌باشد:
ارائه عکس و کپی کارت پایان خدمت
در صورت دانش آموز و یا دانشجو بودن باید از محل تحصیل خود نامه مبنی بر  اشتغال به تحصیل دریافت گردد.
مدارک جانبی برای دریافت پاسپورت برای خانم‌ها به شرح ذیل می‌باشد:
اجازه محضری از سمت همسر برای بانوان متاهل.
در صورتی که خانمی مقیم خارج از کشور باشد به اجازه همسر برای خارج شدن از کشور احتیاجی ندارد.
در صورتی که همسر یک خانم فوت کرده باشد وی ملزم به ارائه اصل گواهی فوت همسر و یا اصل شناسنامه باطل شده می‌باشد.

هزینه مورد نیاز برای دریافت ویزا

نکته‌ای که باید بدانید و بالاتر نیز به آن اشاره کردیم آن است که نرخ خدمات ویزا نرخ ثابتی نیست. هزینه خدمات مربوط به ویزا برای افراد بزرگسال با توجه به کشور مقصد متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال اگر قصد سفر به کشور فرانسه، هلند، یونان و یا اسپانیا را داشته باشید هزینه درخواست شما بالاتر از سایر کشورها خواهد بود. در نتیجه این هزینه‌ها با توجه به خدماتی که دریافت می‌کنید متفاوت خواهد بود.

 

 

خدمات ویزا نوید گشت

 

بهترین مجموعه برای ارائه خدمات ویزا

آژانس هواپیمایی نوید گشت ارائه دهنده خدمات مربوط به ویزا با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه از بابت دریافت ویزا و اطمینان از ریجکت نشدن ویزا اطمینان داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این مراحل را به آژانس‌های هواپیمایی معتبر و با تجربه بسپارید تا از این بابت دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.
پیشنهاد ما به شما آن است که با توجه به سابقه کاری و اعتبار بالا نزد سفارت کشورهای مختلف، به این آژانس هواپیمایی اعتماد کنید و صفر تا صد مراحل انجام این کار را به آنها بسپارید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید.

نتیجه گیری

لازم است بدانید ویزا و و یا روادید یک سند مسافرتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا برای یک دوره زمانی مشخص در یک کشور خارجی اقامت داشته باشید. برای دریافت آن نیز باید مراحل خاصی را طی کنید و مدارک ویژه‌ای را ارائه نمایید و این مدارک باید به سفارت و یا کنسولگری‌ها ارائه گردد.
در بعضی از موارد ارائه این مدارک به صورت آنلاین نیز امکان‌پذیر است و گاهی می‌توانید در بدو ورود به کشور مقصد نیز ویزا و یا روادید را دریافت کنید. ویزا معمولاً بر روی پاسپورت اشخاص چسبانده می‌شود و مدت زمان آن نیز تعیین خواهد شد. این مجوز معمولا به اتباع خارجی ارائه می‌گردد. این کار به عنوان یک اقدام امنیتی است. برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی و پیگیری افرادی که وارد کشور مقصد شده‌اند. حال اگر شخصا برای دریافت ویزا و خدمات مربوط به آن اقدام کنید قطعاً با مشکلاتی روبرو خواهید شد.
چرا که پروسه دریافت ویزا امری است زمانبر و نیاز به خبرگی دارد. شخصی که با تمامی پیچ و خم‌های کار آشنا باشید و جلوی هرگونه رای منفی در خصوص صدور ویزا را بگیرید. این کار معمولا توسط افراد خبره در آژانس‌های هواپیمایی انجام می‌شود. افرادی که سالیان سال است این کار را انجام می‌دهند و با پیچ و خم و بایدها و نبایدهای آن به صورت کامل آشنایی دارند.
شاید اگر خود شخصاً نسبت به دریافت ویزا و خدمات مربوط به آن اقدام کنید هزینه کمتری را بپردازید. اما لازم است بدانید در صورتی که خود شخصاً نسبت به دریافت ویزا و خدمات مربوط به آن اقدام کنید و با ریجکتی از سمت سفارت روبرو شوید امکان اخذ مجدد ویزا و قرار گرفتن در این پروسه اندکی دشوار و در بعضی از موارد غیر ممکن می‌باشد.
به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم انجام امور خود را به افراد کاربلد بسپارید تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید و به راحتی بتوانید اوقاتی آرام  و لذت بخش را تجربه نمایید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر