×
خدمات ویزا را با مبلغ کم دریافت کنید

خدمات ویزا را با مبلغ کم دریافت کنید

شاید این سوال برای عده‌ای از افراد پیش بیاید که تمکن مالی دقیقاً چه چیزی است و برای چه کشورهایی مورد نیاز می‌باشد؟ تمکن مالی جز مدارک مهمی می‌باشد که برای اخذ ویزای سایر کشورها مورد نیاز است. این نامه توسط بانک و در داخل کشور مبدا صادر می‌شود و به این معنا می‌باشد که فرد درخواست کننده ویزا، توانایی مالی برای زندگی و یا اقامت چند روزه در کشور مقصد را دارد. در خصوص این گواهی مواردی را باید رعایت نمایید که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.
این گواهی باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد و طبق درخواست سفارت مورد نظر به یورو و یا دلار صادر گردد. لازم است بدانید مبلغ تمکن مالی برای انواع ویزای تحصیلی، کاری و یا توریستی متفاوت می‌باشد.
در هنگام اخذ این نامه باید به مواردی که در ذیل عنوان می‌کنیم نیز توجه داشته باشید:
•    برای دریافت این نامه باید حداقل ۶ ماه قبل از دریافت گواهی تمکن مالی اقدام به افتتاح حساب کرده باشید.
•    افتتاح حساب شخص متقاضی در نامه تمکن مالی به صورت صریح قید می‌گردد.
•    این گواهی حتماً باید به نام شخص درخواست کننده ویزا صادر گردد و در صورتی که وی متاهل می‌باشد، به نام همسر وی نیز صادر می‌گردد.
•    نامه تمکن مالی باید بر روی سربرگ بانک قید گردد.
•    اطلاعات تماس و شماره حسابی که میزان موجودی در آن اعلام شده است در گواهی تمکن مالی به صورت دقیق قید خواهد شد.
•    در این مرحله لازم است تا میزان پولی که در حساب خود دارید بیشتر از میزان مورد نیاز برای اثبات تمکن مالی باشد و تا مشخص شدن وضعیت پرونده، نیز لازم است تا به حساب خود دست نزنید و موجودی آن را کاهش ندهید.
برای دریافت این نامه نیاز است تا مدارکی را به بانک ارائه دهید این موارد به شرح ذیل می‌باشد:
•    اصل شناسنامه فرد متقاضی به همراه کارت ملی.
•    اصل پاسپورت و کپی آن.
•    ارائه فرم تکمیل شده درخواست صدور نامه تمکن.
•    اصل وکالت نامه نماینده قانونی وی در صورت داشتن وکیل.
گواهی تمکن مالی باید شامل اطلاعاتی باشد تا این نامه از نظر سفارت کشور مقصد مورد تایید شناخته شود این موارد به شرح ذیل می‌باشد:
•    اسم بانک به همراه آدرس.
•    شماره حسابی که بر اساس آن گواهی مورد نظر صادر شده است.
•    میزان دقیق موجودی حساب.
 توجه داشته باشید اگر پولی که قصد دارید بر روی آن نسبت به اخذ گواهی تمکن مالی اقدام کنید در چندین حساب مختلف وجود دارد، لازم است تا نسبت به تکمیل فرم برای تمامی حساب‌ها اقدام نمایید. البته راه منطقی‌تر و آسان‌تر این است که تمامی پول‌های خود را در یک حساب قرار دهید تا تنها برای یک بار نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایید. گواهی تمکن مالی از طرف بانک معمولاً ۱ تا ۲ روز کاری به پول می‌انجامد و این گواهی دارای ۶ ماه اعتبار می‌باشد.

شرایط استفاده از خدمات مربوط به دریافت ویزا

در قانون بسیاری از کشورها، افرادی که تابعیت آن کشور را ندارند برای ورود به آن باید نسبت به اخذ ویزا اقدام نمایند. بعضی از کشورهای همسایه که با یکدیگر روابط تجاری و یا سیاسی نزدیکی دارند بین خود توافق‌نامه‌ای را امضا می‌کنند و وسیله آن لغو روادید اتفاق می‌افتد. با این تصمیم شهروندان دو کشور بدون نیاز به اخذ ویزا به این کشورها سفر می‌کنند.
 به عنوان مثال دولت ترکیه و ایران توافقنامه لغو روادید را امضا کردند. به وسیله همین امضا ایرانی‌ها و افراد ترک، برای سفر به ترکیه و ایران بدون نیاز به اخذ ویزا می‌توانند اقدام نمایند. ۲۶ کشور در منطقه شینگن قرار دارد که محدودیت رفت و آمد برای شهروندان این کشورها وجود ندارد و آنها می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خود و بدون نیاز به اخذ ویزای جداگانه، به هر کدام از این ۲۶ کشور سفر کنند.

 

خدمات ویزا

 

دریافت ویزا از چه کشورهایی دشوار است؟

طبق گزارشی که به وسیله روزنامه رسمی انگلیسی منتشر شد، کشورهای روسیه، جمهوری دموکرات کنگو، کره شمالی، آنگولا، سوریه، عربستان سعودی، ایران، ایالات متحده آمریکا، جز کشورهای پرمانع در خصوص اخذ ویزا هستند.

دریافت ویزا از چه کشورهایی آسان است؟

بعضی از کشورها در دنیا وجود دارند که مانعی در خصوص اخذ ویزا از آنها وجود ندارد و در اصطلاح کشورهایی آسان در این خصوص هستند. این شهر ها به شرح ذیل می‌باشند:
دبی، هند، چین، تایلند.

هزینه نوید گشت برای ارائه خدمات ویزا

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همچنین این آژانس در زمینه خدمات ویزا نیز دارای تجربه و مهارت‌های ویژه‌ای می‌باشد. اگر قصد انجام امور مربوط به خدمات ویزا را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا آن را به متخصصین این امر بسپارید تا تمامی این امور و صفر تا صد خدمات ویزا به وسیله کارشناسان خبره این مجموعه انجام شود و شما دغدغه‌ای از بابت این امر نداشته باشید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، حضوری و یا از طریق وب سایت اقدام نمایید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر