×
تور بالی و خوردن غذاهای محلی

تور بالی و خوردن غذاهای محلی

کشور اندونزی یکی از کشورهای کم‌رنگ در دنیا از لحاظ سیاست است. همین موضوع سبب شده تا افراد در نقاط مختلف دنیا هیچ تمایلی به بازدید از این کشور نداشته باشند و این تصور در ذهنشان جا افتاده باشد که اندونزی یکی از کشورهای سطح پایین در دنیاست. اگر این طور فکر می‌کنید بهتر است به شما بگوییم که خواندن این محتوا از مجله گردشگری نوید گشت را از دست ندهید، چراکه شما را با جلوه واقعی کشور اندونزی روبه‌رو خواهیم کرد. 
در بخش جنوب شرقی اقیانوسیه یک کشور نسبتا کوچک با جاذبه‌های گردشگری تحسین‌برانگیز قرار دارد. قطعا اگر با افرادی که یک بار به جزیره بالی سفر کرده‌اند هم صحبت شوید، به خوبی متوجه این قضیه خواهید شد که این جزیره چقدر می‌تواند برای شما تحسین‌برانگیز باشد. به بیان بهتر از دید گردشگرانی که از این جزیره زیبا بازدید کرده‌اند، بالی بهشت روی زمین است. با این توضیحات کوتاه مطمئن هستیم، این حس به شما القا شده که خرید تور بالی چه انتخاب بی‌نظیری می‌تواند باشد. 
قطعا اگر بخواهید در ارتباط با جزیره بالی اطلاعاتی به دست آورید؛ وب‌سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که ‌می‌توانید به آن‌ها رجوع کنید. در این محتوا اما رویکرد متفاوت‌تری را در پیش گرفته‌ایم و قصد داریم در مورد غذاهای محلی این جزیره صحبت کنیم تا شما در زمان حضور خود در کشور اندونزی و البته بالی بدانید که باید چه غذاهایی را امتحان کنید. افراد شکمو به گوش باشید که در زمان حضور خود در بالی غذای خوشمزه‌ را از دست ندهید. 

 

خرید تور بالی

 

3 غذاهای محلی بالی که نباید فرصت خوردن آن‌ها را از خود بگیرید

این اطمینان را به شما می‌دهیم که اگر فرصت امتحان کردن غذاهایی که آن‌ها را در ادامه مقاله معرفی می‌کنیم را از خود بگیرید؛ به اندازه یک عمر پشیمانی خواهید داشت. تمام لذت سفر به بالی تنها در دو چیز خلاصه شده؛ بازدید از جاذبه‌های گردشگری این جزیره و البته امتحان کردن غذاهای جدید.

  •  ساته

گوشت یکی از مواد غذایی محسوب می‌شود که طرفداران پر و پا قرصی را در کل دنیا دارد. یکی از ویژگی‌های گوشت قرمز و البته سفید در این است که آن را به هر صورتی که طبخ کنید، باز هم از خوشمزگیش ذره‌ای کم نشده و می‌توانید غذاهایی جدید و خوش طعم را امتحان کنید.
ساته یکی از غذاهای محلی و البته محبوب از نظر گردشگرانی که به جزیره بالی سفر کرده‌اند، به شمار می‌آید. قبل از اینکه بخواهیم طعم این غذا را توصیف کنیم نیاز است؛ این موضوع را یادآور شویم که ساته به گوشت‌های به سیخ کشیده گفته می‌شود. تفاوتی ندارد شما چه گوشتی دوست داشته باشید، چراکه امکان درست کردن ساته با هر گوشتی حتی گوشت لاک‌پشت نیز فراهم است. 
برای تهیه این غذا در ابتدا گوشت انتخابی شما را مزه‌دار کرده و آن را به سیخ می‌کشند. انتخاب نوع گوشت کاملا سلیقه‌ای و بر اساس ذائقه شما است و هیچ محدودیتی در این خصوص برایتان وجود ندارد. بعد از کباب شدن گوشت‌‌ها یک سس تند مخصوص روی آن ریخته می‌شود که طعم آن را بی‌نظیرتر از هر زمان دیگری می‌کند. حتی اگر از غذاهای تند فراری هستید، امتحان کردن این غذا را از دست ندهید؛ چرا‌که قطعا عاشق آن خواهید شد. دستور تهیه سس این غذا کاملا محفوظ شده است و نظیر آن را در هیچ کجای دیگر دنیا نخواهید دید. 

  • ببک و آیام بتوتو

آیا کلیپ‌های مختلفی که در خصوص دفن کردن غذا زیر خاک است را مشاهده نموده‌اید؟ آیا تاکنون این غذاها را امتحان کرده‌اید؟ بتوتو یکی از غذاهای فوق محبوب در جزیره بالی است. برای تهیه این غذا نیاز است تا مرغ و یا اردک را با ادویه‌های سنتی و مختلف مزه‌دار کرد. بعد از مزه‌دار کردن حال نوبت به پیچیدن این غذا درون پوست درخت موز می‌رسد. بعد از اینکه اردک و مرغ به طور کامل در بین برگ درختان محفوظ شد؛ نیاز است تا آن را در زیر خاک دفن کرده و روی آن آتش قرار داد. بعد از گذشت 6 الی 7 ساعت کافیست آن را از زیر خاک خارج کرده و با سایر چاشنی‌های مختلف که مختص جزیره بالی است، میل کرد. طعم این غذا فوق‌العاده است و اصلا نمی‌توانید هیچ تصوری نسبت به طعم آن داشته باشید.

  • لاوار

آیا تصوری نسبت به غذایی که با نارگیل مخلوط شده است؛ دارید؟ طبیعتا در نگاه اول افرادی که تجربه خوردن نارگیل را نداشته و یا از طعم آن خوششان نمی‌آید خوردن لاوار نمی‌تواند برایشان خیلی لذت‌بخش باشد. برای درست کردن لاوار نیاز است تا گوشت قرمز را به قطعه‌های کوچک در آورده و سپس با سبزی‌های محلی جزیره بالی مخلوط کرد. در انتها نیز باید نارگیل را به صورت رنده شده به این غذا اضافه کرد. اصلا نمی‌توانید تصورش را کنید که این غذا تا چه اندازه می‌تواند خوش طعم باشد.

 

تور بالی

 

آیا برای امتحان کردن این غذاها باید به رستوران خاصی رفت؟

یکی از سوالات متداولی که ممکن است برای افرادی که دست به خرید تور بالی زده‌اند به وجود آید این موضوع است که آیا برای امتحان کردن غذاهای محلی بالی باید به رستوران خاصی در این جزیره رفت؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. به دلیل این موضوع که جزیره بالی یکی از جزایر گردشگری محبوب نه در کشور اندونزی بلکه در کل دنیاست؛ اکثر رستوران‌های این کشور دست به طبخ این غذاها می‌زنند و نیازی به گشت و گذار طولانی مدت برای پیدا کردن رستوران جهت امتحان کردن این غذاها وجود ندارد.

نوید گشت مجری برگزار کننده تور بالی در کل کشور

شاید در نگاه اول این تصور را داشته باشید که خرید تور بالی از هر آژانس هواپیمایی امکان‌پذیر است و نیازی به خرید این تور از نوید گشت وجود ندارد. در پاسخ به این صحبت باید بگوییم موضوع کیفیت خدماتی که توسط آژانس‌های مختلف ارائه می‌شود؛ متفاوت است. نوید گشت برای این که بتواند یک تجربه بی‌نظیر برای مسافران خود رقم بزند تمامی الزامات سفر را به صورت برنامه‌ریزی شده و البته با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. گواه این ادعایمان؛ مشتریان راضی ما هستند. برای خرید تور بالی با قیمتی مناسب و باور نکردنی با ما در ارتباط باشید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر