×
تور فرانسه و بازدید از 4 مرکز خرید معروف پاریس

تور فرانسه و بازدید از 4 مرکز خرید معروف پاریس

باور کنید کشور فرانسه تنها شهر پاریس نیست. هر زمان که نامی از خرید تور فرانسه به میان می‌آید ناخودآگاه ذهن بسیاری از افراد به سمت شهر پاریس می‌رود. از جنوب تا شمال کشور فرانسه و همچنین از شرق تا غرب آن شهرهای زیادی قرار دارند که بازدید از آن‌ها می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما رقم بزند. با این وجود اما هدف نهایی بسیاری از گردشگران تنها شهر پاریس است. با این توضیحات قصد داریم در مورد مراکز خرید معروف و دیدنی شهر پاریس صحبت کنیم تا به هنگام خرید تور فرانسه بتوانید از آن‌ها بازدید کنید. 
زمانی که یک گردشگر پا به یک منطقه جغرافیایی جدید می‌گذارد، طبیعتا به دنبال این موضوع است تا بتواند از هر ثانیه حضور خود نهایت استفاده و لذت را ببرد. حتی اگر با دنیای مد بیگانه باشید، به خوبی با این قضیه آشنایی دارید که فرانسه و ایتالیا مهد مد در دنیا هستند. با توجه به این موضوع، باید این انتظار را داشته باشید که در کشور فرانسه برندهای مطرح تولیدکننده انواع البسه در دنیا، نمایندگی فعال داشته باشند. همین موضوع سبب شده تا به مراکز خرید این کشور اعتباری ویژه بخشیده شود. 

گالری لافایت؛ مرکز خریدی مخصوص مشکل‌پسندان

اولین موردی که خانم‌ها به محض خرید تور فرانسه به آن فکر می‌کنند، خرید لباس از مراکز خرید این کشور است. گالری لافایت یکی از مراکز خرید لاکچری و فوق مدرن شهر پاریس است که باید در اولین فرصت به هنگام حضور در پاریس از آن دیدن کرد. این مرکز خرید لاکچری در فاصله تقریبا 350 متری از اپرا گارنیه که یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب پاریس محسوب می‌شود، واقع شده است. اغلب برندهای مطرح دنیا تفاوتی ندارد تولید‌کننده البسه و یا جواهرات باشند، در این مرکز خرید نمایندگی دارند. حتی اگر بودجه محدودی را برای خرید لباس و ... در نظر گرفته‌اید؛ حتما به دیدن این مرکز خرید بروید، چراکه در صورت عدم انجام این کار یک عمر پشیمان خواهید بود. با دیدن این پاساژ تا ساعت‌ها به زیبایی خیره‌کننده آن فکر می‌کنید. 
این مرکز خرید جدا از فروش لباس و سایر وسایل، 25 رستوران و کافه نیز دارد که می‌توانید خود را به یک فنجان قهوه مهمان کنید. البته اگر شکمو هستید؛ بد نیست به فکر امتحان کردن غذا در رستوران‌های این مرکز خرید نیز باشید. 

 

تور فرانسه

 

بن مارشه؛ مرکز خریدی برای هر سلیقه‌ای

حیف بود اگر در لیست مراکز خرید معروف شهر پاریس، اسمی از بن مارشه به میان نمی‌آمد. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید نسبتا گران شهر پاریس است که باید برای خرید از آن جیبی پر پول داشته باشید. با این وجود اما در بن مارشه اغلب مغازه‌ها بزرگ هستند و تنوع محصول در آن‌ها فوق‌العاده بالاست. همین مسئله منجر می‌شود تا دست شما برای خرید باز باشد. اگر از طرفداران برند کارتیه هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتی در صورتی که قصد خرید جواهر را ندارید، از فروشگاه این برند در بن مارشه بازدید نمایید، چرا که با دیدن جواهرات با طراحی‌های مختلف این برند کیش و مات می‌شوید.

بوگرنل؛ پاساژی شیشه‌ای

در قلب شهر پاریس، یک مرکز خریدیژ با نمای شیشه‌ای حسابی خودنمایی می‌کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که بوگرنل عمده محبوبیتی که توانسته نزد گردشگران به دست آورد؛ مدیون طراحی خود است. بوگرنل به سه قسمت مختلف تبدیل شده است که همین امر موجب شده تا به هنگام ورود به آن کمی گیج و سردرگم شوید. هر کدام از بخش‌های مختلف این مرکز خرید، مختص فروش یک محصول خاص است. به طور مثال در یکی از بخش‌های بوگرنل تنها فروش پوشاک که ساخت برندهای مایکل کورس، زارا و ... هستند؛ انجام می‌شود. بخش دیگر آن مختص افرادی است که عاشق طلا و جواهر هستند. این اطمینان را به شما می‌دهیم که دست خالی از بوگرنل خارج نخواهید شد. 

فروم دز آل؛ مرکز خریدی با رنگ ماسه

از آن جایی که سفر به پاریس هر روز اتفاق نمی‌افتد، نباید این فرصت را از خود جهت خرید کردن بگیرید. نصف محبوبیتی که فروم دز آل به دست آورده، مدیون موزه لوور است. فروم دز آل در نزدیکی موزه لوور واقع شده است به گونه‌ای که امکان دیدن آن زمانی که در این موزه حضور دارید، وجود دارد. زمانی که از دور به این مرکز خرید نگاه می‌کنید اولین چیزی که توجه شما را به سمت خود جلب می‌کند، نمای ماسه‌ای رنگ فروم دز آل است. در فروم دز آل نیز اغلب برندهای تولیدکننده لباس از جمله برشکا، اچ اند ام و ... نمایندگی دارند که می‌توانید ساعت‌ها در بوتیک‌های مربوط به این نمایندگی‌ها حضور داشته باشید.  

 

خرید تور فرانسه

 

آیا با خرید تور فرانسه امکان بازدید از این مراکز خرید وجود دارد؟

یکی از سوالات متداولی که ممکن است برای بسیاری از افرادی که تاکنون دست به خرید تور فرانسه نزده‌اند، به وجود آید این موضوع است که آیا در خلال سفر به فرانسه امکان بازدید از این مراکز خرید برای آن‌ها وجود دارد؟ در مورد این سوال نمی‌توان یک صحبت قطعی داشت، چراکه برنامه‌ریزی هر تور فرانسه نسبت به دیگری متفاوت است و یک فاکتور مشخص و واحد برای تمامی آن‌ها وجود ندارد. از آن جایی که تور فرانسه توسط آژانس‌های هواپیمایی مختلفی به فروش می‌رسد؛ سیاست کاری هر مجموعه‌ای نیز متفاوت از دیگری است. بهتر است قبل از اینکه دست به خرید تور مورد نظر خود بزنید؛ نسبت به جزئیات آن آگاهی داشته باشید تا بتوانید سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. 

کلام پایانی 

در این مطلب از مجله گردشگری نوید گشت، توضیحاتی در مورد مراکز خرید شهر پاریس داده شد تا گردشگرانی که برای بار اول است به این شهر رویایی سفر می‌کنند نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند. برای خرید تور فرانسه با قیمتی ایده‌آل و در عین حال با خدماتی بی‌نظیر نیاز است تا با مجموعه نوید گشت ارتباط داشته باشید. 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر