×
تور پوکت، توری برای تمام فصول سال

تور پوکت، توری برای تمام فصول سال

تایلند با وجود اینکه در قاره کهن قرار دارد اما جایگاه خود را در صنعت گردشگری دنیا به خوبی حفظ کرده است. جاذبه‌های گردشگری این جزیره به اندازه‌ای زیاد است که اصلا نمی‌توانید فکرش را کنید. شاید دانستن این موضوع برایتان کمی تعجب‌برانگیز باشد که بیشتر بک‌گراندهایی که در صفحه نمایش گوشی‌هایتان وجود دارد، متعلق به سواحل این جزیره است. با توجه به این توضیحات به استقبال معرفی جزیره پوکت می‌رویم تا اگر برنامه‌ریزی برای خرید تور پوکت در آینده نه چندان دور دارید، اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید. 
طبیعتا اولین سوالی که در ذهن شما در مورد تور پوکت ایجاد می‌شود، موضوع بعد مسافت است. از آن جایی که کشور تایلند در آسیای شرقی قرار دارد، باید خود را آماده یک سفر 10 ساعته برای رسیدن به این کشور نمایید. یکی از ویژگی‌های مثبتی که جزیره پوکت دارد این است که شما برای رسیدن به این جزیره نیازی به ترانزیت و یا تغییر شیوه حمل و نقل خود ندارید و این جزیره دارای فرودگاه بین‌المللی است. با توجه به این توضیح شما با یک پرواز مستقیم از تهران می‌توانید 10 ساعت بعد خود را در جزیره پوکت ببینید. 

موقعیت جغرافیایی جزیره پوکت

بانکوک پایتخت کشور تایلند است که دقیقا در مرکزی‌ترین نقطه این کشور قرار دارد. برای اینکه بتوان به جزیره پوکت رسید باید حدود 900 کیلومتر از بانکوک به سمت جنوب فاصله گرفت. قطعا اولین حسی که با دیدن این جزیره در شما ایجاد می‌شود، چشمنوازی پوکت است. پوکت را می‌توان نگین و آبروی کشور تایلند دانست. 
موقعیت جغرافیایی جزیره پوکت، به صورتی است که در هر فصلی از سال امکان سفر و بازدید از این جزیره وجود دارد. همین مسئله موجب شده تا دست گردشگران برای سفر به این جزیره باز باشد و بتوانند هر زمان که اراده کنند به این جزیره بروند. به صورت کلی آب و هوای جزیره پوکت به دو صورت است. از ابتدای پاییز تا تقریبا انتهای بهار، آب و هوای پوکت فوق‌العاده دلپذیر است. سفر در این بازه زمانی می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما رقم بزند. 
البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که در این بازه زمانی ممکن است شاهد طوفان‌های گاه و بیگاهی در اطراف سواحل شنی این جزیره باشید. در این زمان‌ها باید از شنا کردن در سواحل جزیره بپرهیزید، چرا‌که در غیر این صورت اسیر موج‌ها خواهید شد.

 

خرید تور پوکت

 

دانستن این موارد برای شما واجب است!

زمانی که دست به خرید تور پوکت زدید و مدت زمانی کوتاه به موعد سفر شما باقی مانده بود، نیاز است تا با یک سری موارد آشنایی داشته باشید تا در حین سفر برایتان مشکلی به وجود نیاید.
برای رفع تشنگی به هیچ وجه از شیر آب استفاده نکنید و آب معدنی بخرید. در صورتی که از آب شیر این جزیره اقدام به نوشیدن آب کنید، باید خود را برای مواجهه با بیماری‌های مختلف نظیر عفونت‌های ادراری آماده کنید. 
از آن‌جایی که آب و هوای این جزیره شرجی است، حشرات گزنده نظیر پشه تا دلتان بخواهد در این جزیره وجود دارند. برای این که در معرض نیش‌ رنج‌آور حشرات قرار نگیرید، بهتر است از اسپری‌هایی که دفع‌کننده این حشرات هستند استفاده کنید. 
استعمال انواع مواد مخدر در این جزیره ممنوع بوده و در صورتی که یک گردشگر اقدام به استعمال مواد مخدر نماید، مجازات‌های سنگینی در انتظار وی خواهد بود. حتما به این مورد توجه داشته باشید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید. 
از آن‌جایی که اغلب مردم تایلند بودایی هستند، در این کشور معابد مختلف و زیادی برای دعا وجود دارد. برای گردشگران دیدن این معابد می‌تواند جذابیت داشته باشد. اگر قصد داشتید وارد این معابد شوید، حتما باید با آداب مردم این کشور آشنا داشته باشید. برای ورود به معابد کشور تایلند نباید لباس باز بر تن داشته باشید، در صورتی که نسبت به این موضوع بی‌توجه باشید از ورود شما به درون معبد جلوگیری می‌شود. 

مدارک مورد نیاز برای خرید تور پوکت

صادقانه این موضوع را بیان می‌کنیم که تور پوکت یکی از پرفروش‌ترین تورها در کشور ایران است. همین موضوع سبب شده تا روزانه بسیاری از افراد به دنبال مطلع شدن از مدارک مورد نیاز برای سفر به تایلند باشند. با توجه به این موضوع قبل از اینکه دست به خرید تور تایلند و یا تور پوکت بزنید، نیاز است تا اقدام به تهیه مدارک خود نمایید.
از مدارک مورد نیاز برای خرید تور پوکت می توان این موارد اشاره کرد:
•    دریافت ویزای تایلند
•    داشتن گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
•    داشتن تمکن مالی
•    یک قطعه عکس 4 در 6 با بک گراند سفید و بدون استفاده از اکسسوری نظیر عینک و...
البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که آژانس‌های هواپیمایی 0 تا 100 کار دریافت ویزا را برای شما انجام می‌دهند. شما به عنوان یک گردشگر باید مدارک مورد نیاز را آماده و تحویل آژانس‌های هواپیمایی دهید تا کار اخذ ویزای شما به بهترین شکل ممکن انجام شود. 

 

تور پوکت

 

برای خرید تور پوکت چقدر باید هزینه کنیم؟

شرایط اقتصادی جامعه به شکلی شده است که بسیاری از افراد قبل از اقدام کردن برای خرید تور، به دنبال اطلاع یافتن از قیمت آن هستند. در مورد قیمت تور پوکت نمی‌توان یک صحبتی قطعی داشت چراکه این موضوع به فاکتورهای زیادی بستگی دارد.
از مهم‌ترین عناصر تاثیرگذار روی قیمت تور می‌توان به مدت زمان اقامت در جزیره پوکت، تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت، نوع ایرلاین و.... اشاره کرد. قبل از اینکه قصدی برای خرید تور داشته باشید، نیاز است تا این موارد را بررسی کرده و متناسب با بودجه خود دست به خرید بزنید.

نوید گشت، نوید دهنده یک سفر خوب

آژانس هواپیمایی نوید گشت مثل همیشه در کنار شماست. نوید گشت یکی از مجری‌های برگزاری تور تایلند، تور پوکت، تور پاتایا و... در کشور است. برای خرید تور پوکت با قیمتی مناسب این امکان برایتان وجود دارد تا هفت روزه هفته با ما در ارتباط باشید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر