×
چند دلیل برای نخریدن تور اسپانیا

چند دلیل برای نخریدن تور اسپانیا

خوشبختانه ایرانیانی که تمایل دارند تور اسپانیا را خریداری کنند می‌توانند در داخل کشور خودمان این تور را خریداری کرده و سفر خود را آغاز کنند. این افراد در هر موقع از سال می توانند خرید خود را انجام دهند. ایرانیان زیادی هر سال اسپانیا را به عنوان یک مقصد اصلی برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. پنجمین کشور بزرگ اروپا اسپانیا است. مادرید پایتخت این کشور بوده و شهرهایی مانند سویا، والنسیا، بارسلونا، مالاگا، گرانادا و ... جزو شهرهای معروف و مشهور این کشور هستند. اسپانیا جزو کشورهای توسعه یافته است و پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا به این کشور اختصاص دارد.

۵ جاذبه بسیار مشهور کشور اسپانیا

شما با خرید تور اسپانیا می‌توانید قدم به یک کشور بسیار زیبا و پر از مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری بگذارید
1- جزایر قناری «Canary Islands»: جزایر قناری در اقیانوس اطلس واقع شده است و جزو کشور اسپانیا محسوب می‌شود. آب و هوای این جزیره نیمه گرمسیری بوده و شما می‌توانید تابستان‌های گرم و زمستان‌های معتدل را در آنجا تجربه کنید. در جزیره قناری هم مناطق سرسبز و هم مناطق بیابانی وجود دارند و همین موضوع می‌تواند زیبایی و جذابیت این جزیره را دوچندان کند. به دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی و حیات وحش بسیار متنوع در این جزیره گردشگران زیادی تمایل دارند به آن سفر کنند.
2- موزه گوگنهایم «Guggenheim Museum»: یکی از جاذبه‌های شهر بیلبائو کشور اسپانیا، موزه گوگنهام است. اگر شما به مرکز شهر بیلبائو بروید می‌توانید با پای پیاده خود را به این موزه برسانید و یک شاهکار معماری را از نزدیک مشاهده کنید. شما در این موزه می‌توانید هنر و معماری مدرن و کلاسیک را با هم مشاهده کنید. همچنین می توانید با گذشته کشور اسپانیا آشنا شوید. این موزه برای افراد علاقه مند به تاریخ یک مکان بی‌نظیر محسوب می‌شود.
3- لا رامبلا «La Rambla»: یکی از جاذبه‌های شهری کشور اسپانیا و شهر بارسلون محله لا رامبلا است. شما در این محله می‌توانید طرح‌های باشکوه ساختمان‌ها، مراکز خرید مختلف و خیابانی مخصوص به نوازندگان چیره دست را مشاهده کرده و از نقاشی‌های خیابانی بسیار بی‌نظیر لذت ببرید.
4- پلازا مایور «Plaza Mayor»: یک میدان مشهور در شهر مادرید اسپانیا قرار دارد. این میدان که در مرکز شهر واقع شده است به نام پلازا مایور شناخته می‌شود. این میدان جزو یکی از مکان‌های توریستی و بسیار معروف شهر مادرید است. شما با رفتن به این میدان می‌توانید بناهای تاریخی نزدیک آن را نیز مشاهده کرده و با مردم محلی آنجا ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کنید. ضمناً در اطراف این میدان رستوران‌های مختلف وجود دارند که شما می‌توانید در آنجا غذاهای بسیار خوشمزه اسپانیایی را میل نمایید.
5- کاخ ال اسکوریال «San Lorenzo de El Escorial»: اگر شما به دیدن مکان‌های تاریخی علاقه دارید می‌توانید به ۵ کیلومتری شهر مادرید رفته و از نزدیک کاخ زیبا و بی‌نظیر ال اسکوریال را مشاهده کنید. یکی از گنجینه‌های بسیار بزرگ و منحصر به فرد کشور اسپانیا این کاخ است و سالانه میلیون‌ها گردشگر و توریست خارجی برای دیدن این کاخ عازم کشور اسپانیا می‌شوند. شما می‌توانید شکوه، عظمت و جلال را در این کاخ مشاهده کرده و عکس‌های بی‌نظیری از آن ثبت کنید.

 

تور اسپانیا

 

نکات مهم قبل از خرید تور اسپانیا

اگر شما برای بار اول است که کشور اسپانیا را برای سفر انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید تور اسپانیا را خریداری کنید، بهتر است یک سری نکات را بدانید. به این صورت می‌توانید سفر خود را به یک سفر یه یادماندنی تبدیل کنید. واحد پول کشور اسپانیا یورو بوده و شما برای خرید و گذراندن امورات خود باید یورو همراه داشته باشید. اسپانیا دارای ۴ فصل متنوع است. شما می‌توانید هر کدام از فصل‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که فصل تابستان جزو شلوغ‌ترین زمان برای سفر به این کشور محسوب می‌شود. شما نباید هیچ گونه نگرانی در رابطه با آب و هوای گرم کشور اسپانیا داشته باشید. در هر نقطه از این کشور یک نوع آب و هوای خاص وجود دارد. شما می‌توانید در هر فصل به مکان مورد نظر خود سفر کرده و از آب و هوای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. 
البته از نظر آب و هوایی فصل بهار و پاییز نیز بهترین زمان برای سفر به کشور اسپانیا هستند. سفر به اسپانیا در فصل بهار و پاییز یک انتخاب عالی برای ایرانیان است. در نظر داشته باشید که پرواز مستقیم به این کشور وجود ندارد و شما باید برای خرید تور اسپانیا این موضوع را بدانید. معمولاً هواپیماها در کشورهایی مانند قطر، امارات و ترکیه یک توقف کوتاه داشته و سپس به سمت کشور اسپانیا پرواز می‌کنند. در نظر داشته باشید زمانی که وارد کشور اسپانیا شدید می‌توانید برای سفرهای برون شهری و درون شهری از وسایلی مانند قطار، مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید هزینه‌های خود را تا حدود بسیار زیادی کاهش داده و به راحتی به تماشای شهر بپردازید. همچنین عکس‌های زیبایی از نقاط مختلف اسپانیا ثبت کنید.

 

قیمت تور اسپانیا

 

جمع‌بندی

دانستن نکات مهم قبل از خرید تور اروپا مخصوصا تور اسپانیا سبب می‌شود تا شما بتوانید سفری راحت‌ و دلنشین‌ را تجربه کنید. همچنین می‌توانید یک دید واضح و واقع‌بینانه نسبت به این کشور داشته باشید. داشتن یک برنامه‌ریزی عالی و اصولی می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید از تمام لحظات سفر خود استفاده درست کنید. مردم اسپانیا مردمی بسیار خونگرم هستند و گردشگران را بسیار دوست داشته و از آنها استقبال می‌کنند‌. شما می‌توانید به راحتی با مردم کشور اسپانیا به گفتگو پرداخته و از آنها اطلاعات خوبی دریافت کنید. 
همچنین می‌توانید از تورلیدر خود سوالاتتان را پرسیده و در رابطه با جاذبه‌های گردشگری، مکان‌های دیدنی و تفریحات این کشور اطلاعات خوبی به دست بیاورید. شما به راحتی می‌توانید با تهیه کارت‌های گردشگری از مکان‌های توریستی بازدید کرده و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. این کارت‌ها را می‌توانید به صورت آنلاین و یا از باچه‌های بلیط فروشی تهیه نمایید. این بلیط‌ها سبب می‌شوند که هزینه‌های شما تا حدود ۲۰ درصد کاهش پیدا کند. همچنین با این بلیط‌ها شما می‌توانید به راحتی از تمام جاذبه‌ها و امکانات استفاده کنید. تنها کافیست که با یک آژانس هواپیمایی معتبر تماس گرفته تا بتوانید از خدمات تور اسپانیای آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر