×
آفرهای باور نکردنی تور بالی

آفرهای باور نکردنی تور بالی

با خرید تور بالی شما می‌توانید قدم در یکی از محبوب‌ترین جزایر استوایی اندونزی گذاشته و از جاذبه‌های این منطقه لذت ببرید. بالی در جنوب شرق آسیا قرار دارد. اگر تصمیم گرفتید که به بالی سفر کنید نگران هزینه‌های آن نباشید. زیرا بالی در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکایی دارای قیمت‌های بسیار مناسبی است. به همین دلیل افراد می‌توانند با یک هزینه منطقی وارد این منطقه استوایی باشکوه شده و شگفتی‌هایی را مشاهده کنند که در هیچ کجای دنیا وجود ندارند.

چه زمانی باید دست به خرید تور بالی زد؟

 

شما با خرید تور بالی و سفر به منطقه زیبای بالی می‌توانید در تمام طول سال آب و هوای گرمسیری را احساس کنید. بیشترین میزان بارندگی بین ماه نوامبر و مارس بوده و محبوب‌ترین زمان در بین گردشگران و توریست‌ها برای سفر به بالی بین ماه‌های ژوئن تا آگوست است. حتی اگر شما فصلی بارانی را برای سفر به بالی انتخاب کنید جای نگرانی وجود ندارد. زیرا بارش باران نمی‌تواند سفر شما را خراب کند. شما می‌توانید از بارش باران‌ لذت برده و سفر خود را به یک سفر رویایی و خاطره‌انگیز تبدیل کنید. بارندگی اغلب در بالی کوتاه است و نمی‌تواند مشکل جدی ایجاد کند.

 

 

خرید تور بالی

 

 

بررسی کلی جزیره زیبای بالی

 

دین مردم بالی هندو بوده و زبان آنها اندونزیایی است. البته بعضی از افراد به زبان انگلیسی، چینی و بالی در این منطقه صحبت می‌کنند. واحد پول در کشور بالی روپیه اندونزی است. اندونزی کشوری مسلمان محسوب می‌شود. اما در نظر داشته باشید که بالی به عنوان یک منطقه غیرمسلمان در اندونزی شناخته می‌شود و حدوداً درصد بالایی از افراد ساکن در آنجا هندوها هستند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید حدود ۲۰ هزار معبد هندو در جزیره بالی وجود دارند و بالی به عنوان جزیره خدایان نامگذاری شده است. طبیعت خیره‌کننده این جزیره توانسته توریست‌های زیادی را جذب این منطقه کند. شما در این منطقه می‌توانید آتشفشان‌ها و آبشارهای سر به فلک کشیده را مشاهده کنید. همچنین وجود جنگل‌های استوایی و درختان غول‌پیکر انجیر نیز جزو جاذبه‌های بالی محسوب می‌شوند. پارک‌های ملی و معابد شگفت‌انگیز جزو آثار تاریخی این منطقه هستند که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند.
بررسی مکان‌های دیدنی بالی
شما با خرید تور بالی و سفر به این منطقه بکر می‌توانید از جاذبه‌های متنوعی دیدن کنید. به عنوان مثال سواحل استثنایی این جزیره جزو یکی از جاذبه‌های زیبای آن محسوب می‌شوند. البته جاذبه‌های جزیره بالی تنها محدود به سواحل آن نمی‌شود. شما می‌توانید از قلعه اُلوواتا، جزیره نوزا لمبونگان، ساحل کوتا، ساحل شکسته، پارک فیل‌ها، معبد تانالوت، شالیزارهای پلکانی تگالا لنگ، معبد پورا بساکی و … دیدن کنید. تمام این جاذبه‌ها می‌توانند لحظات نابی را برای شما رقم بزنند. این جزیره توانسته است هر سال میزبان ۳ میلیون توریست و گردشگر از نقاط مختلف دنیا باشد. با سفر به بالی می‌توانید با فرهنگ مردم جنوب شرق آسیا آشنا شوید و در کنار آن از تفریحات آبی هیجان‌انگیز نیز استفاده کنید و غذاهای خوشمزه و متنوعی را تجربه کنید.

 

 

قیمت تور بالی

 

آیا سفر برای خرید تور بالی نیازمند دریافت ویزا است؟

 

یک سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد قبل از خرید تور بالی پیش بیاید این است که آیا برای وارد شدن به این منطقه باید ویزا دریافت کنند. در جواب این پرسش باید گفت بله اگر شما قصد دارید به جزیره زیبای بالی سفر کنید قبل از آن باید ویزای خود را از سفارت و یا کنسولگری دریافت کنید. در نظر داشته باشید ایرانیان اگر ویزای فرودگاهی خود را دریافت نکنند نمی‌توانند وارد این منطقه شوند. پس قبل از هر اقدامی باید برای ویزای توریستی خود اقدام نمایند. البته نکته مثبت این است که افراد برای دریافت ویزای خود نیازی ندارند که به صورت حضوری وارد سفارت شده و ویزا را دریافت کنند. آنها می‌توانند به صورت الکترونیکی ویزای خود را دریافت کرده و از ۶۰ روز اعتبار آن استفاده کنند‌. در نظر داشته باشید که امروزه مجموعه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند خدمات ویزا را انجام داده و این کار را برای شما بسیار سهل و آسان کنند.
مدارک لازم برای دریافت ویزای بالی شامل پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه است. بعد از شرایط کرونا افراد حتماً باید کارت واکسیناسیون خود را همراه داشته باشند. کپی کارت ملی، کپی شناسنامه، دو قطعه عکس و بلیط پرواز رفت و برگشت نیز جزو مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی است. بسیاری از افراد هستند که به صورت شخصی اقدام به دریافت ویزای بالی می‌کنند. این افراد باید ضمانتنامه یا صورتحساب بانکی خود را ارائه دهند. این صورتحساب باید دارای حداقل موجودی ۲۰۰۰ دلار باشد. اما اگر از طریق آژانس‌های ارائه‌دهنده خدمات ویزا این کار را انجام دهند دیگر نیازی به ارائه ضمانتنامه ندارند و آژانس مربوطه می‌تواند مانند اسپانسر عمل کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای آنها را دریافت کند.

 

مطالب پایانی

 

با خرید تور بالی و سفر به این منطقه زیبا می‌توانید از تمام جاذبه‌هایی که عنوان شد دیدن کنید. بسیاری از افراد در هنگام سفر با خود دلار به این منطقه می‌برند و در رابطه با تبدیل پول خود نگران هستند. می‌توان گفت هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد. زیرا مکان‌های مخصوصی برای این کار وجود دارند که شما می‌توانید دلار خود را تبدیل کرده و روپیه اندونزی تحویل بگیرید. البته برخی از فروشگاه‌های این منطقه نیز تبدیل دلار را انجام می‌دهند. شما با پرداخت دلار می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. اما بهتر است مقداری روپیه اندونزی نیز داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. اگر یک زمان مناسب برای سفر به بالی را انتخاب کنید مطمئناً می‌توانید لحظات تکرار نشدنی را تجربه کنید. پس انتخاب فصل سفر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورت نداشتن هرگونه اطلاعات و آگاهی می‌توانید سوالات خود را از آژانس هواپیمایی مورد نظر پرسیده و از کارشناسان آن اطلاعات لازم را دریافت کنید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر