×
با ما به قیمت تور ژاپن را بخرید

با ما به قیمت تور ژاپن را بخرید

همانطور که قطعاً می‌دانید هزینه سفر به کشور ژاپن شامل مواردی مانند رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، اخذ ویزا، ترانسفر، هزینه خورد و خوراک، بیمه مسافرتی و غیره می‌باشد. با خرید تور ژاپن از آژانس‌های هواپیمایی معتبر می‌توانید در هزینه‌های سفر تا مقدار قابل توجهی بکاهید. 
به طور کلی لازم است بدانید قیمت سفر به ژاپن در مقایسه با تورهای دیگر بالاتر است. تخمین دقیق هزینه‌ها با توجه به انتظارات و سلیقه شما متفاوت می‌باشد. اگر به دنبال خرید یک تور با قیمت اقتصادی هستید پیشنهاد می‌کنیم هتل‌های رده متوسط را برای اقامت انتخاب نمایید. همچنین اگر از میزان خدماتی که در طول سفر قرار است دریافت نمایید بکاهید می‌توانید در هزینه‌های سفری صرفه‌جویی کنید.

شهرهای پر جمعیت ژاپن

ژاپن یک کشور بسیار مدرن در شرق قاره آسیا می‌باشد که دهمین کشور پرجمعیت در دنیا نیز به حساب می‌آید. این کشور در رده هشتمین کشور صنعتی دنیا قرار گرفته است. کشور ژاپن شکل جزیره‌ای دارد و به همین دلیل سالانه سونامی‌های بسیار زیادی در آن اتفاق می‌افتد. این کشور به سرزمین خورشید تابان شهرت دارد. در ادامه به شهرهای پرجمعیت ژاپن نیز اشاره خواهیم کرد.

شهر توکیو

این شهر یکی از شهرهای مهم در کشور ژاپن به حساب می‌آید که پایتخت کشور ژاپن نیز است. شاید برایتان جالب باشد بدانید این شهر در ابتدا یک دهکده ماهیگیری کوچک بود که رفته رفته به شهری بزرگ تبدیل شد. در قرن هجدهم میلادی این شهر به یکی از بزرگترین شهرهای جهان نیز تبدیل گشت. همچنین لازم است بدانید شهر توکیو عنوان بزرگترین اقتصاد جهان را نیز دارا می‌باشد.

شهر هیروشیما

این شهر یکی از شهرهای مهم کشور ژاپن به حساب می‌آید و اولین شهری است که به وسیله آمریکا به آن حمله اتمی شد.

شهر اوساکا 

این شهر سومین شهر بزرگ ژاپن می‌باشد و جزیره اصلی ژاپنی در آن قرار گرفته است. این شهر را از لحاظ تاریخی به عنوان آشپزخانه ملت می‌شناسند.

شهر ناگویا

این شهر نیز یکی از شهرهای مهم در کشور ژاپن به حساب می‌آید و چهارمین شهر بزرگ این کشور است. ناگویا در کرانه اقیانوس آرام قرار گرفته است. این شهر را می‌توان بزرگترین بندرگاه ژاپن نامید.

 

خرید تور ژاپن

 

حقایق اعجاب انگیز در مورد ژاپن

همونطور که بالاتر نیز عنوان کردیم ژاپن را به سرزمین آفتاب می‌شناسند. زمانی این باور وجود داشت که کشور ژاپن اولین کشوری است که طلوع آفتاب را در هنگام صبح از قسمت شرق تماشا می‌کند.
ژاپن نزدیک به ۶۹۰۰ جزیره دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید ژاپن سومین کشوری است که بالاترین نرخ امید در زندگی را به خود اختصاص داده است. در این کشور مردان تا سن ۸۲ سالگی و زنان نزدیک به سن ۸۸ سالگی عمر می‌کنند. می‌توان گفت امید به زندگی در کشور ژاپن ۴ سال بیشتر از مردم آمریکا می‌باشد.
۲۰ درصد از جمعیت این کشور را افراد سالمند به خود اختصاص داده‌اند. تعداد سالمندان در کشور ژاپن از تعداد کودکان آن بیشتر است. در ادامه به تعداد دیگر از عجایب این کشور زیبا اشاره خواهیم کرد.
همانطور که می‌دانید کشور ژاپن را با نام شکوفه‌های گیلاس می‌شناسند. شکوفه های گیلاس گل بومی این کشور می‌باشدو طرفداران بسیار زیادی دارد کشور ژاپن دارای بیش از ۳۰ هزار مک‌دونالد می‌باشد که این مورد یکی از عجایب این کشور به حساب می‌آید.
مردمان این کشور بیش از هر ملت دیگری در دنیا ماهی مصرف می‌کنند و سالانه حدود ۱۷ میلیون تن در سال غذای دریایی مصرف می‌کنند. کشور ژاپن بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان نیز می‌باشد.
از دیگر از عجایب در خصوص کشور ژاپن در خصوص غذای معروف این کشور یعنی سوشی است. این غذا به قرن دوم پس از میلاد برمی‌گردد. در حقیقت می‌توان گفت در ابتدا از سوشی به عنوان یک راه برای نگهداری ماهی در کشور چین استفاده می‌شد که رفته رفته این مورد به کشور ژاپن راه پیدا کرد. خوردن برنج به وسیله ماهی خام در اوایل قرن هفدهم میلادی آغاز گشت. لازم است بدانید سوشی در کشور ژاپن به معنای ماهی خام نیست بلکه به معنای برنج  ترکیب شده با شکر، نمک و سرکه می‌باشد.

برای خرید تور ژاپن نوید گشت عجله کنید

همانطور که می‌دانید کشور ژاپن کشوری است که برای سفر به آن باید اقدام به اخذ ویزا نمایید. گرفتن ویزای ژاپن نسبتاً کار دشواری است به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم این کار از طریق آژانس‌های هواپیمایی انجام دهید. آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.
پیشنهاد می‌کنیم صفر تا صد مراحل اخذ ویزای خود را به کارشناسان این آژانس بسپارید تا دغدغه‌ای از بابت مراحل آن و ریجکتی ویزا نداشته باشید. موردی که لازم است بدانید آن است که آژانس‌های هواپیمایی نزد سفارت‌های کشورهای مختلف دارای امتیازاتی هستند که می‌توانند به وسیله این امتیازات، خیلی راحت‌تر از افراد عادی و سفرهای شخصی، اقدام به اخذ ویزا نمایند.
در صورتی که به دنبال ارتباط با کارشناسان این مجموعه هستید می‌توانید از طریق وب سایت، تلفن و یا به صورت حضوری اقدام کنید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا ابهامات شما در زمینه خرید تور ژاپن به صورت کامل رفع گردد.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر