×
تور ژاپن و سفر به سرزمین چشم بادامی‌ها

تور ژاپن و سفر به سرزمین چشم بادامی‌ها

جزیره‌های بکر، همچنین تکنولوژی‌های فوق پیشرفته از ویژگی‌های خارق‌العاده این کشور امن به حساب می‌آید. خیلی از افراد سالانه به این کشور سفر می‌کنند تا از شهرهای زیبای آن مانند توکیو، اوزاکا، کاخ‌ها و معابد آن دیدن نمایند. برای آنکه از تمامی شگفتی‌های این کشور زیبا بهره‌مند شوید می‌توانید به وسیله تور به آن سفر کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص این کشور زیبا را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

سیر تا پیاز ژاپن

امروزه فعالیت‌های اقتصادی و شرایط زندگی به گونه پیش می‌رود که افراد بسیار تصمیم می‌گیرند تا برای ادامه زندگی مهاجرت کنند. مخصوصاً طی سال‌های اخیر با تعداد چشمگیری از مهاجرت روبرو بوده‌ایم که هر کدام از این مهاجرت‌ها دلیل خاص خود را دارد.
 در این مقاله به بررسی کشور ژاپن و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. کشور ژاپن و یا به عبارتی مجمع الجزایر ژاپن در آسیای شرقی و در اقیانوس آرام قرار گرفته است. لازم است بدانید این کشور یکی از قدرت‌های اقتصادی بزرگ در جهان به حساب می‌آید و در زمینه تولید ناخالص دارای رتبه سوم می‌باشد. این کشور کاملاً با آب محصور شده است و مرزهای آبی این کشور با کشورهایی نظیر کره جنوبی، چین، کره شمالی و روسیه می‌باشد.
 پایتخت ژاپن توکیو است. توکیو بزرگترین شهر این کشور به حساب می‌آید و زبان رسمی مردم آن ژاپنی است. مساحت این کشور حدود سیصد و هفتاد هزار و نهصد و هفتاد و سه کیلومتر مربع کیلومتر مربع می‌باشد. جمعیت این کشور ۱۲۶ میلیون نفر می‌باشد و از لحاظ جمعیت رتبه یازدهم در جهان را به خود اختصاص داده است. بیشترین جمعیتی که در این کشور زندگی می‌کند مربوط به پایتخت، یعنی شهر توکیو می باشد.

جاذبه‌های گردشگری ژاپن

کشور ژاپن دارای آثار بسیار زیادی از هنرمندان مختلف و مملو از مجسمه نقاشی و سایر اشکال هنری می‌باشد. با قاطعیت می‌توان کشور ژاپن را یکی از زیباترین مقاصد دنیا به حساب آورد. آثار کهنی که در این کشور وجود دارد از هنر بودایی الهام گرفته شده است و دارای تعدادی مقبره متعلق به فرقه‌های مختلف دین بودا می‌باشد. این معابد بر مذهب مردم این کشور تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. معابد موجود در این کشور بسیار زیاد می‌باشند. در ادامه به تعدادی از این معابد اشاره خواهیم کرد و آنها را نام می‌بریم.
بیشتر مردم در کشور ژاپن پیوسته در حال عبادت هستند این کشور سرشار از آثار تاریخی و معابد قدیمی می‌باشد که حضور در آن باعث آرامش تمامی افراد خواهد شد.

قصر سلطنتی توکیو

این قصر در منطقه چیودای توکیو قرار گرفته است. در زمان‌های گذشته این قصر محل اقامت امپراطور ژاپن و خانواده او بوده است. به بیان دیگر می‌توان گفت این قصر نمادی از حفظ سنت‌های ژاپن به حساب می‌آید. قصر سلطنتی توکیو توسط خندق‌ها و باغ‌های بزرگی جدا شده است. اگر به دنبال بازدید از محوطه داخلی قصر هستید بهتر است در ژانویه به این قصر مراجعه نمایید.

 

 

خرید تور ژاپن نوید گشت

 

مجموعه حیرت آور هیروشیما در تور ژاپن

این شهر بسیار تاریخی می‌باشد و سرگذشت عجیبی دارد. یکی از پربازدیدترین مکان‌ها در ژاپن نیز به حساب می‌آید. شهر هیروشیما بزرگترین شهر در منطقه چگوکو است. این کلمه یعنی هیروشیما در زبان ژاپنی به معنای جزیره بزرگ می‌باشد. قلعه هیروشیما با یک بنای مجلل به رنگ سیاه در ۵ طبقه ایجاد شده است که پیشنهاد می‌کنیم در سفر به ژاپن حتماً از این منطقه دیدن کنید.

تور ژاپن و بازدید از تاکایاما 

شهری زیبا در کوه‌های آلپ است که در استان گیفای ژاپن واقع شده است. نجاری بی‌نظیر در این شهر باعث شهرت فراگیر آن شده است. این شهر موقعیتی شبیه به روستا دارد. به همین دلیل اگر جزو افرادی هستید که به دنبال آرامش و محیطی بکر و آرام می‌ باشید، سفر به این شهر گزینه بسیار مناسبی است.

برای خرید تور ژاپن نوروز 1403 چه کاری انجام دهیم؟

برای خرید تور ژاپن نوروز ۱۴۰۳ نوید گشت تنها کافی است با کارشناسان و متخصصین خبره در آژانس هواپیمایی نوید گشت تماس برقرار کنید و در خصوص خرید این تور اطلاعاتی را کسب نمایید. توجه داشته باشید اخذ ویزا برای سفر به ژاپن کار آسانی نیست و بهتر است از همان ابتدا به کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی نوید گشت اعتماد کنید و ۰ تا صد کارهای خود را به آنها بسپارید و با خیالی آسوده به این شهر رویایی سفر کنید و از مناطق بکر و زیبای آن نهایت لذت را ببرید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر