×
تور ژاپن را برای تعطیلات نوروز 1403 از همین حالا رزرو نمایید

تور ژاپن را برای تعطیلات نوروز 1403 از همین حالا رزرو نمایید

بسیاری از افرادی که به ژاپن سفر می‌کنند بعد از بازگشت از این کشور مدرن و دوست داشتنی، ابراز حسرت می‌کنند. چرا که نتوانستند به خوبی از تمامی دیدنی‌های این کشور باشکوه دیدن کنند. کشور ژاپن برای هر نوع سلیقه‌ای جذاب و دوست داشتنی می‌باشد.
چرا که همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم در این سفر می‌توانید هم شاهد تاریخ و تمدن باشید و هم شاهد مدرنیته. اگر به دنبال آن هستید تا تعطیلات نوروز 1403 خود را در بهترین کشور دنیا سپری کنید و خاطرات بی‌نظیر را رقم بزنید حتماً اقدام به خرید تور کشور ژاپن از آژانس‌های معتبر هواپیمایی نمایید تا خرید دلپذیر و بی‌دغدغه‌ای را تجربه کنید.
قطعاً با پا گذاشتن در کشور ژاپن شاهد کوچه‌های رنگارنگ، بناهای تاریخی، معماری‌های بی‌نظیر و غیره خواهید بود. شاید برایتان جالب باشد بدانید غذاهای خوشمزه و طعم‌های بی‌نظیری که در این کشور دوست داشتنی وجود دارد بسیاری از گردشگران را وادار به سفر به این کشور مدرن می‌کند.
قطعاً فاکتورهای بسیار زیادی باعث اختلاف قیمت تور کشور ژاپن نوروز ۱۴۰۳ با بقیه روزهای سال می‌شود. از جمله این موارد می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
نرخ هتل‌های ژاپن.
نرخ هواپیما.
تعداد روزهای اقامت و غیره.
موردی که لازم است بدانید این است که همیشه ارزان بودن یک تور نشان از بهتر بودن آن نیست. آژانس‌های هواپیمایی از این مورد سو استفاده می‌کنند و به وسیله این ترفند، مشتریان خود را قانع می‌کنند اما هنگامی که آنها به کشور مقصد پا می‌گذارند با خدماتی که از پیش گفته شده است مواجه نمی‌شوند و همین مورد باعث می‌شود تا سفر برایشان ناخوشایند باشد و آرزو کنند تا زودتر دوران سفرشان تمام شود و به کشور مبدا بازگردند.

ژاپن در کدام قسمت قاره کهن واقع شده است؟ 

ژاپن یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا می‌باشد که به عنوان یکی از قدرت‌های اصلی اقتصاد جهان شناخته شده است. همچنین این کشور سومین اقتصاد بزرگ جهان را نیز از نظر تولیدات داخلی به خود اختصاص داده است.
ژاپن کشوری محصور در آب است که با کشورهایی نظیر کره جنوبی، کره شمالی، روسیه و چین هم مرز می‌باشد. لازم است بدانید کشور ژاپن در پایان جنگ جهانی دوم تمامی تصرفاتی که از قبل انجام داده بود را از دست داد و متراژ این کشور ۳۸۷ هزار کیلومتر مربع می‌باشد.
کشور ژاپن حدود ۱۲۸ میلیون نفر جمعیت دارد و جزو دهمین کشورهای پرجمعیت جهان محسوب می‌شود. لازم است بدانید ژاپن جزو مجمع الجزایری می‌دانند که از شمال کشور تا جنوب کشور کشیده شده است و به همین دلیل در هر نقطه از آن، شاهد آب و هوای گوناگون خواهید بود.
این کشور نیز دارای ۴ فصل می‌باشد. به صورت کلی می‌توان اینگونه گفت که تمامی آب و هوای این کشور معتدل می‌باشد. شمال آن سرد و طولانی است. در حالی که جنوب، ژاپن دارای تابستان‌های گرم و معتدل می‌باشد. از ویژگی‌های فوق العاده کشور ژاپن می‌توان به چشمه‌های آب گرم آن اشاره کرد که وسیله کوه‌های آتشفشانی در سرتاسر این کشور قرار گرفته شده است.
در کشور ژاپن در پاییز و تابستان شاهد گردبادهای عظیم خواهید بود. به دلیل ضریب نزدیکی آن به دریا، ممکن است سونامی‌های ویرانگری اتفاق بیفتد. این اتفاق هر چند سال یکبار ممکن است رخ دهد و جزو روتین آب و هوای معمول این کشور نیست. در نتیجه با خیالی راحت برای خرید تور ژاپن اقدام نمایید و از این بابت نگرانی نداشته باشید. چرا که در سرتاسر این کشور آب و هوای معتدل جریان دارد و آن را کشوری ۴ فصل می‌دانند.

 

 

تور ژاپن

 

به هنگام سفر به ژاپن هواستان را حسابی جمع کنید 

بایدها و نبایدهایی در سفر به کشور ژاپن وجود دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم تا در طول سفر با مشکل روبرو نشوید.
در هنگام پیاده‌روی به هیچ عنوان سیگار نکشید و یا غذا میل نکنید
این کار در ژاپن بی‌ادبی و توهین به حساب می‌آید و به معنی این است که شما می‌خواهید به وسیله یک سنگ دو پرنده را بکشید. با خوردن غذا در هنگام راه رفتن ممکن است، تکه‌هایی از غذای شما بر روی زمین بریزد و با رد شدن فردی دیگر از روی غذا، روز وی به صورت کامل خراب شود.
از چوب‌های غذاخوری خود به صورت درست و صحیح استفاده کنید
استفاده از چوب، یک سنت قدیمی در ژاپن می‌باشد که باید توسط تمامی افراد رعایت شود.
در هنگام خوردن نودل در مکان‌های عمومی هورت بکشید و آن را با صدا میل کنید
در بسیاری از نقاط دنیا هورت کشیدن غذا باعث می‌شود تا شاهد نگاه سرزنش بار اطرافیان باشید اما این موضوع در ژاپن صدق نخواهد کرد. هرچقدر صدای هورت کشیدن شما در یک رستوران ژاپنی بالاتر باشد این بدان معناست که شما از سرآشپز رستوران بخاطر غذای خوشمزه‌اش قدردانی کرده‌اید.
به صورت صحیح تعظیم نمایید
تعظیم کردن در کشور ژاپن نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. می‌توان عنوان کرد تعظیم کردن در ژاپن معناهای متفاوتی دارد از انواع معنای تعظیم می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
ادای احترام.
عذرخواهی کردن.
ملاقات و یا احوالپرسی.
مواردی که عنوان کردیم تنها تعدادی اندک از بایدها و نبایدهای حضور در کشور ژاپن می‌باشد.

آژانس هواپیمایی نوید گشت و خرید تور ژاپن

اخذ ویزای ژاپن به هیچ عنوان کار راحتی نیست پس بهتر است آن را به آژانس‌های معتبر هواپیمایی بسپارید. آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بهترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.
برای آنکه دغدغه‌ای از بابت خرید تور ژاپن نداشته باشید پیشنهاد می‌کنیم صفر تا صد مراحل اخذ ویزا و خرید تور خود را به این آژانس معتبر بسپارید. در این مقاله سعی کردیم در خصوص کشور ژاپن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم اگر ابهامات شما در خصوص این کشور به صورت کامل برطرف نشده است و در خصوص خرید تور سوالاتی دارید، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. برای برقراری ارتباط با کارشناسان با تجربه این مجموعه می‌توانید از طریق تلفنی، از طریق وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر