×
فرصتی مناسب برای خرید تور ژاپن

فرصتی مناسب برای خرید تور ژاپن

در دنیا از کشور ژاپن با نام سرزمین شکوفه‌های گیلاس و البته سرزمین آفتاب یاد می‌شود. اگر قصد دارید سفری خاطره‎انگیز و فراموش‎نشدنی را برای خود رقم بزنید به شما پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت ممکن دست به خرید تور ژاپن زده و به سرزمین آفتاب سفر کنید. 
حتی اگر با جغرافیا نیز میانه خوبی نداشته باشید به خوبی با این قضیه آشنا هستید که کشور ژاپن یکی از کشورهای جزیره‌ای در دنیا است که دور تا دورش را مرزهای آبی احاطه کرده‌اند. از همین رو این کشور هیچ مرز مشترک خاکی با سایر کشورهای دنیا ندارد.

یک تیر و چند نشان

باتوجه به شرایط نه چندان مطلوب سیاسی که میان کشور ایران و کشور ژاپن حاکم است، دولت ژاپن شرایط بسیار سختی را جهت اخذ روادید برای ایرانیان در نظر گرفته است. به دلیل سخت بودن دریافت ویزای ژاپن، بسیاری از گردشگران تمایل دارند تا دست به خرید تور ترکیبی ژاپن زده و به این صورت با یک تیر چند نشان بزنند.
طبیعتاً گردشگرانی که تاکنون به کشور ژاپن سفر نکرده‌اند، خیلی دوست دارند با این موضوع آشنا شوند که کدام یک از شهرهای ژاپن نسبت به دیگری زیباتر هستند. پاسخ دادن به این سوال کمی سخت است چراکه سلایق افراد با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارد. 
به لطف موتور جستجوی گوگل این روزها پیدا کردن پاسخ سوالات گوناگون راحت‌تر از هر زمان دیگری شده است. از همین رو بسیاری از گردشگران قبل از اینکه دست به خرید تور ژاپن بزنند، شروع به تحقیق کردن در مورد شهرهای گردشگری مختلف ژاپن می‌کنند. 
اگر اهل وبگردی هستید بعد از یک سرچ ساده در گوگل متوجه این موضوع می‌شوید که تمام شهرهای ژاپن زیبا هستند و نمی‌توان میان آن‌ها تفاوتی قائل شد. با تمام این تفاسیر اما در ادامه قصد داریم چند شهر فوق‎ العاده زیبای کشور ژاپن را به شما معرفی کنیم.

 

 

خرید تور ژاپن

 

محبوب‌ترین شهرهای گردشگری ژاپن

یکی از مهم‌ترین ویژگی و شاخصه‌های شهر توکیو را می‌توان وجود آسمان‎خراش‌های مختلف دانست. به جرات می‌توان این موضوع را بیان کرد که نبض تپنده کشور ژاپن شهر توکیو است. این شهر یکی از شهرهای صنعتی نه تنها در قاره کهن بلکه در دنیاست. در توکیو جاذبه‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند افراد با سلایق مختلف را راضی نگه دارد. 
دومین شهر گردشگری توکیو اوساکا است. قلعه اوساکا را می‌توان نماد و سمبل این شهر، در دنیا دانست. در اطراف این قلعه شاهد طبیعتی بکر و دست نخورده خواهید بود. البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که در اطراف قلعه اوساکا عبادتگاه‌های مختلفی نیز قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.
دوچرخه سواری در شهر اوساکا یکی دیگر از لذت‌های سفر به این منطقه است. این امکان برایتان وجود دارد تا بتوانید با دوچرخه در اطراف شهر گشتی بزنید و با دیدن طبیعت این شهر دهانتان از تعجب باز بماند. در شهر اوساکا نیز رستوران‌های محلی و سنتی فوق‎العاده زیادی وجود دارند که می‌توانید خود را به یک غذای محلی کشور ژاپن و یا یک سوشی خوشمزه مهمان کنید.
جایگاه سوم لیست محوب‌ترین شهرهای گردشگری ژاپن را باید به شهر کیوتو اختصاص دهیم. این شهر در گذشته پایتخت ژاپن بوده و شما با حضور در آن می‌توانید در تاریخ کشور ژاپن سفر کنید چراکه در سطح شهر بناهای تاریخی زیادی برای بازدید وجود دارند. 

 

 

قیمت تور ژاپن

 

سخنی پایانی در مورد خرید تور ژاپن

اگر قصد دارید تا تعطیلاتی رویایی را برای خود رقم زنید، نیاز است تا از همین حالا به فکر رزرو و خرید تور ژاپن نوید گشت باشید. طبیعتاً به دلیل شرایط اقتصادی که بر کشور حاکم است بسیاری از افراد ممکن است به هنگام خرید تور ژاپن ترکیبی کمی مردد باشند. اگر خود را در زمره این افراد می‌بینید جای نگرانی برای شما وجود ندارد چراکه ما در آژانس هواپیمایی نوید گشت در کنار شما هستیم تا بتوانیم آفرهای ویژه و البته لحظه آخری تور ژاپن را برای شما داشته باشیم. 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر