×
مزایای خرید تور ژاپن در فصل زمستان

مزایای خرید تور ژاپن در فصل زمستان

کشور ژاپن کشوری است در شرق آسیا که دور تا دور آن را اقیانوس آرام پوشانده است. این کشور را با نام کشور شکوفه‌های گیلاس و آفتاب تابان می‌شناسند و سالانه گردشگران بسیار زیادی به ژاپن سفر می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید بعد از بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، ژاپن به یکی از شرکای تجاری در آمریکا تبدیل شد.
همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم کشور ژاپن را اقیانوس آرام احاطه کرده است و به همین دلیل مرز زمینی در این کشور وجود ندارد و تنها در این کشور شاهد مرز دریایی خواهید بود.
ژاپن را کشور چهار فصل می‌دانند که آب و هوای نسبتا معتدلی دارد. بهترین زمان برای سفر به ژاپن، ماه مارس تا می می‌باشد. در این زمان آب و هوا بسیار دلپذیر و خوشایند است و خیابان‌ها مملو از شکوفه درخت گیلاس می‌باشد
در کشور ژاپن زمستان‌ها بسیار سرد است و در نقاطی از کشور شاهد بارش برف خواهید بود.
زمستان در این کشور معمولاً از ماه دسامبر تا فوریه آغاز می‌شود. در زمستان دمای روز بین ۵ تا 10 درجه سانتیگراد می‌باشد. در نقاط کم ارتفاع این کشور، دما بین ۱۳ تا ۱۷ درجه سانتیگراد نیز می‌رسد.
کشور ژاپن به عنوان یک کشور توریستی در فصول مختلف سال دارای جاذبه‌های مختلفی برای سفر می‌باشد. جاذبه‌های تاریخی، سواحل زیبا، دیدنی و غیره، جزو مواردی می‌باشد که کشور ژاپن گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.
در شروع فصل بهار و در ماه فروردین، درختان گیلاس در این کشور غرق شکوفه می‌شوند و چهره شگفت انگیزی را به شهر می‌بخشند. در ضمن با وجود آب و هوای مناسب، می‌توانید از سواحل زیبای آن نیز دیدن کنید و از تفریحات لذت بخش آن استفاده نمایید.
تابستان هوا نسبتا خنک‌تر است و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی در این کشور ماتسوری است.
فصل پاییز نیز از جمله فصول پرطرفدار سال به حساب می‌آید و به عنوان یک مقصد توریستی شناخته می‌شود.
اما فصل زمستان با وجود سرمای شدید هوا جشنواره‌های بسیار متنوعی در این کشور برگزار می‌شود و مسافران بسیار زیادی برای خریدهای زمستانی از برندهای معروف و مشهور به این کشور سفر می‌کنند.

آب و هوای حاکم بر کشور ژاپن در 4 فصل 

آب و هوا در کشور ژاپن به طور کلی معتدل است و در این کشور شاهد ۴ فصل مشخص خواهید بود.

بهار

بهار در این کشور از ماه مارس تا می آغاز می‌شود. این فصل را می‌توان یکی از بهترین فصول برای سفر به ژاپن در نظر گرفت.
شکوفه‌های معروف گیلاس در این فصل پدیدار می‌شوند و همچنین دمای هوا در این فصل بین ۲۱ تا ۲۶ درجه سانتیگراد می‌باشد. در این فصل جشن‌ها و فستیوال‌های بسیار زیادی برگزار می‌شود.

تابستان

تابستان در این کشور از ماه ژوئن آغاز می‌شود و شاید برایتان جالب باشد بدانید تابستان‌ها در این کشور با بارش باران سنگین نمودار می‌شود. به وسیله این بارش باران درجه حرارت به ۳۵ درجه افزایش پیدا می‌کند و کشور مانند یک حمام بخار خواهد شد.  اگر قصد سفر به ژاپن را در تابستان دارید سعی کنید مناطق شمالی این کشور را برای گشت و گذار و سفر انتخاب کنید. بهترین موردی که در فصل تابستان در این کشور وجود دارد برگزاری فستیوال و جشن‌های متنوع می‌باشد.

پاییز

پاییز در این کشور از ماه سپتامبر تا نوامبر آغاز می‌شود و اگر در این فصل در کشور ژاپن حضور داشته باشید شاهد آن می‌باشید که بادهای ملایم در آن جریان دارد و درجه حرارت بین ۸ تا ۱۰درجه سانتیگراد خواهد بود. در این فصل در کشور ژاپن مسابقات ورزشی و نمایشگاه‌های بسیار زیادی برگزار می‌شود و می‌توان گفت بهترین زمان برای سفر به ژاپن فصل پاییز می‌باشد.

زمستان

آب و هوا در کشور ژاپن از ماه دسامبر تا فوریه آغاز می‌شود. در این کشور درجه حرارت به ندرت به زیر صفر خواهد رسید. اگر به دنبال آب و هوای معتدل در فصل زمستان در کشور ژاپن هستید، در جنوب این کشور می‌توانید شاهد آب و هوای نسبتا معتدل باشید اگر فردی سرمایی هستید قید خرید تور ژاپن را در این فصل بزنید.

 

 

تور ژاپن نوید گشت

 

آژانس هواپیمایی نوید گشت همراه همیشگی شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همانطور که می‌دانید اخذ ویزای ژاپن کار نسبتا سختی است پس بهتر است این کار را به کارشناسان خبره در این حوزه بسپارید. کارشناسان خبره این مجموعه پاسخگوی سوالات شما در زمینه اخذ ویزا و خرید تور ژاپن می‌باشند.
 برای ارتباط با این کارشناسان می‌توانید به صورت تلفنی، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید تا به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید.
در ضمن لازم است بدانید اخذ ویزای ژاپن توسط آژانس‌های هواپیمایی کار راحت‌تری نسبت به اخذ این ویزا به صورت شخصی می‌باشد. کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی با فوت و فن اخذ ویزای این کشور آشنا هستند و می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.
 در صورتی که خود شخصاً نسبت به دریافت این ویزا اقدام کنید و با ریجکتی آن مواجه شوید اخذ مجدد آن و طی کردن مراحل بعد از آن، کار بسیار سختی است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم از ابتدا کار را به صورت کامل به کارشناسان این حوزه بسپارید تا دغدغه‌ای از بابت اخذ ویزا و خرید تور نداشته باشید.
 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر