×
بهترین فرصت برای خرید تور تایلند

بهترین فرصت برای خرید تور تایلند

آیا خرید تور تایلند می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد؟ آیا کشور تایلند آن طور که می‌گویند، ارزش دیدن دارد؟ باتوجه به نزدیک شدن فصل پاییز؛ این روزها بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن یک مقصد توریستی ایده‌آل و زیبا هستند تا بتوانند لحظاتی خوش و به دور از دغدغه‌های روزمره را سپری کنند. باتوجه به متعدد بودن مقاصد گردشگری؛ ممکن است بسیاری از افراد به هنگام انتخاب یک شهر و یا کشور گیج و مردد شوند. این مسئله برای اشخاصی که تصمیم گرفته‌اند تا به یکی از کشورهای خارجی سفر کنند؛ کمی سخت‌تر است. اگر خود را در زمره افرادی می‌بینید که در انتخاب کشور مورد نظرتان مردد هستید؛ با ما تا انتهای این مطلب از مجله گردشگری نوید گشت همراه باشید.

تایلند؛ کشور معابد و فیل‌ها

در جنوب شرقی قاره کهن، یک کشور نسبتا کوچک اما فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز توانسته نظر بسیاری از افراد را در اقصی نقاط جهان فارغ از موقعیت جغرافیایی به سمت خود جلب نماید. شاید افرادی که در قاره سبز و یا قاره آمریکا زندگی می‌کنند خیلی تمایلی برای بازدید از کشورهای قاره کهن را نداشته باشند. این قضیه اما تا زمانی صدق می‌کند که نام کشور تایلند به میان نیامده و جزئی از گزینه‌های سفر نباشد. زمانی که صحبت از کشور تایلند به میان می‌آید، قضیه متفاوت‌تر از هر زمان دیگری می‌شود. 
کشور تایلند به اندازه‌ای جاذبه گردشگری دارد که اصلا نمی‌‌توانید فکرش را کنید. در دنیا از کشور تایلند با نام کشور فیل‌ها و معابد یاد می‌کنند. اگر برای اولین بار است که قصد سفر به این کشور را دارید؛ قطعا با دیدن معابد زیاد که هر کدام از آنها ظاهری متفاوت دارند، دهانتان از تعجب باز می‌ماند. با این توضیحات به استقبال پاسخ این سوال که چرا باید تور تایلند را بخریم؟ می‌رویم. 

 

خرید تور تایلند

 

3 دلیل برای خرید تور تایلند

طبیعتا افرادی که قصد سفر به کشور تایلند را دارند؛ در قدم اول شروع به تحقیق و بررسی در مورد این کشور می‌کنند. صادقانه این موضوع را بیان می‌کنیم که کشور تایلند برای هر سلیقه‌ای جاذبه گردشگری دارد. قطعا با سفر به این کشور یک تجربه فراموش نشدنی را برای خود و اعضای خانواده‌تان رقم خواهید زد. 

  • وجود جزایر زیبا

کشور تایلند مملو از جزایر زیبا همچون سامویی، پوکت و... است که قطعا با دیدن آنها هوش از سرتان می‌پرد. اگر دوست دارید تا سوار بر کشتی‌های تفریحی شده و میان آب‌های نیلگون این کشور به تفریح کردن بپردازید، همین حالا نسبت به خرید تور تایلند اقدام کنید. 

  • آب و هوای مطبوع و دلپذیر

افرادی که از هوای سرد فراری هستند، هیچگاه در نیمه دوم سال دوست ندارند به سفر بروند. اگر در دسته این افراد جای می‌گیرید خبر خوشی برای شما داریم. کشور تایلند در فصل پاییز و زمستان هوایی مطبوع و البته گرم دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در فصل بهار و تابستان در این کشور باران به شدت می‌بارد. همین مسئله موجب می‌شود تا نتوان در سطح شهر به راحتی گشت و گذار کرد. به همین علت قیمت تور تایلند در نیمه اول سال ارزان اما در نیمه دوم سال گران است. پیشنهاد می‌کنیم که اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید، در نیمه دوم سال به خصوص نزدیک سال نو میلادی برنامه سفر به تایلند را داشته باشید.

  • فستیوال‌های متنوع و متعدد

کشور تایلند در زمره کشورهایی جای می‌گیرد که میزبان فستیوال‌های متعددی است. همین موضوع باعث شده تا به هنگام حضور در این کشور بتوانید در این فستیوال‌ها شرکت کنید. به طور مثال فستیوال سونگکران در تاریخ 13 الی 15 آپریل در این کشور برگزار می‌شود. در صورتی که در این فستیوال شرکت کنید هر لحظه امکان خیس شدن برای شما وجود دارد. توصیه می‌کنیم اگر با آب میانه خوبی ندارید، اصلا به فکر شرکت در این فستیوال نباشید. 

فستیوال‌های محبوب کشور تایلند

کشور تایلند یکی از معدود کشورهایی در دنیا است که به برگزاری فستیوال‌های مختلف و همچنین زنده نگه داشتن آیین نیاکان و بزرگانش ارزش بسیار زیادی قائل است. در ادامه به معرفی چند فستیوال معروف کشور تایلند می‌پردازیم.

  • جشنواره موشک بون بنگ فای

آیا تاکنون شاهد پرتاب موشک‌های عظیم‌الجثه از ‌نزدیک بوده‌اید؟ اگر در ماه می در کشور تایلند حضور داشته باشید نیاز است تا خونسردی خود را حفظ نمایید؛ چرا که مردم بومی کشور تایلند موشک‌های عظیم‌الجثه‌ای را به سمت آسمان پرتاب کنند.

  • لنترن

طبق عادات قدیمی مردم تایلند، می‌توانید یک فانوس به دست گرفته و آخرین روز بارانی در این کشور را جشن بگیرید. اگر علاقه‌مند به حضور در این جشن هستید، نیاز است تا تور تایلند خود را برای ماه نوامبر رزرو کنید. 

  • شمع اوبون

طبق عادت قدیمی، در آوریل مردم کشور تایلند در معابد و خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند و شمع‌های عظیم‌الجثه‌ای که تهیه کرده‌اند را تا مرکز شهر اوبون راتاچانی حمل می‌کنند.

برای تور تایلند چقدر باید هزینه کنیم؟

طبیعتا باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، قیمت تور تایلند موضوعی مهم برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود. در مورد قیمت تور نمی‌توان یک صحبت قطعی داشت، چراکه این موضوع به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. با این تفاسیر اما بیان کردن این نکته خالی از لطف نیست که هزینه خرید تور تایلند نسبت به سایر تورهای آسیایی پایین‌تر است. البته این موضوع را نیز فراموش نکنید که هزینه حمل و نقل، خورد و خوراک، خرید پوشاک و ... پایین‌تر از سایر کشورها است. 

 

قیمت تور تایلند

 

بهترین زمان سفر به تایلند

یکی از پرسرچ‌ترین سوالاتی که این روزها بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن پاسخ آن هستند؛ این موضوع است که بهترین زمان سفر به تایلند چه فصلی است؟ پاسخ دادن به این سوال امری سلیقه‌ای است، چراکه هر شخصی به یک سری از مسائل علاقه‌مندی خاصی دارد. به طور مثال افرادی که عاشق قدم زدن در زیر باران هستند، بهتر است برنامه سفر خود را برای نیمه اول سال بچینند. از سوی دیگر اغلب فستیوال‌های معروف کشور تایلند نیز در نیمه اول سال برگزار می‌شوند. اگر دوست دارید تا در فستیوال‌های مختلف این کشور حضور داشته باشید؛ پیشنهاد ما به شما فصل بهار است.

نوید گشت؛ مجری مستقیم تور تایلند

پیدا کردن یک آژانس هواپیمایی مسئولیت‌پذیر که بتواند نیازهای افراد را برطرف کند؛ امری سخت است. مفتخریم به شما اعلام کنیم که آژانس هواپیمایی نوید گشت مجری مستقیم تور تایلند، تور پوکت، تور پاتایا و... است. نوید گشت به شما نوید یک سفر خوب و به دور از هر حاشیه‌ای را می‌دهد. 


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر