×
تنها یک کلیک با خرید تور اسپانیا فاصله دارید

تنها یک کلیک با خرید تور اسپانیا فاصله دارید

شاید کمتر کسی در دنیا باشد که در مورد جاذبه‌های گردشگری کشور اسپانیا و البته قدمت آن در دنیا بی‌خبر باشد. کشور اسپانیا هر آن‌ چیزی که یک گردشگر دوست دارد تا در یک سفر تجربه کند را کنار هم دارد. به هر گوشه و کنار اسپانیا که نگاه کنید، می‌توانید اثری از قدمت را در این کشور ببینید. همین موضوع کافیست تا شما به عنوان شخصی که تاکنون به اسپانیا سفر نکرده است، تصمیم به خرید  تور اسپانیا بگیرید تا غرق زیبایی این کشور شوید. 
در دنیا کشور اسپانیا را با دو شهر بارسلون و البته مادرید می‌شناسند. دلیل این موضوع هم کاملا واضح است. فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های دنیاست که در هر نقطه جغرافیایی طرفداران خاص خود را دارد. همین موضوع باعث شده تا نام دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بر سر زبان‌ها افتاده باشد و افراد زیادی در دنیا این دو شهر زیبا را بشناسند. 
یکی از دو راهی‌هایی که بسیاری از افراد بر سر آن مانده‏‌اند و نمی‌توانند در مورد آن تصمیم‌گیری درستی داشته باشند، موضوع انتخاب شهر بارسلون و یا مادرید برای بازدید است. قبل از اینکه بخواهیم در مورد این دو شهر زیبا صحبت کنیم، نیاز است این موضوع را یادآور شویم که از شرق تا غرب و البته شمال تا جنوب کشور اسپانیا شهرهای گردشگری زیادی قرار دارند که بازدید از آن‏ها یکی از الزامات محسوب می‌شود. با این وجود اما این شهرهای گردشگری زیر سایه دو شهر مادرید و بارسلون پنهان شده‌اند.
مادرید پایتخت کشور اسپانیاست که در دنیا با نام کشور موزه‌ها شناخته می‌شود. اغلب موزه‌‌های معروف و البته با قدمت دنیا در این شهر قرار گرفته‌اند. این اما پایان کار نیست، چراکه در شهر موزه‌ها، شاهد خیابان‌های قدیمی خواهید بود که به نوعی تداعی‌کننده خاطرات این کشور از گذشته تاکنون هستند. 
بندر بارسلون را می‌توان نقطه مقابل مادرید دانست. اغلب افرادی که دوست دارند تا در سواحل زیبای مدیترانه شنا کرده و به ورزش‌های آبی مشغول باشند، بلیط خود را به مقصد بندر بارسلون رزرو می‌کنند. به محض اینکه وارد این بندر زیبا شوید، متوجه پویایی و سر زنده بودن مردمان این بندر خواهید شد. به بیان بهتر زندگی در بندر بارسلون در بهترین مسیر خود قرار گرفته است. 

 

تور اسپانیا

 

3 جاذبه دیدنی مادرید

جاذبه‌های گردشگری شهر مادرید همان‌طور که در قسمت قبلی مقاله به آن اشاره شد، به اندازه‌ای زیاد است که اصلا نمی‌توانید فکرش را کنید. 

  • موزه پرادو

بدون شک صدر لیست جاذبه‌های گردشگری شهر مادرید متعلق به موزه پرادو است. ساختمان این موزه توسط یک معمار خوش سلیقه و البته خوش ذوق اسپانیایی به نام خوان د میلانو ساخته شد و یک بار نیز در سال 2007 میلادی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. شاید برایتان تعجب‌برانگیز باشد، بدانید که این موزه هجدهمین موزه پر‌بازدید در دنیا است که در سال 2018 نیز میزبان 3 میلیون گردشگر از اقصی نقاط دنیا بود. 

  • میدان پلازامایو

در قلب شهر مادرید یک میدان قرار گرفته است که رازهای سر به مهری را در دل خود پنهان دارد. این میدان شاهد اشک‌ها و لبخند، فستیوال‌های مختلف و متعدد، تاج‌گذاری پادشاهان اسپانیا و ... بوده است. این میدان وسعتی به اندازه یک زمین فوتبال را دارد که دورتادور آن نیز در محاصره رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و ... قرار دارد. 

  • ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

سومین جاذبه ‌گردشگری شهر مادرید را می‌توان ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال رئال مادرید دانست. فوتبال دوستان و طرفداران تیم فوتبال رئال مادرید به خوبی با این قضیه آشنا هستند که در این ورزشگاه‌ بارها و بارها تقابل اشک‌ها و لبخندها اتفاق افتاده است. 

3 جاذبه دیدنی بارسلون

به شهر آبی و اناری‌ها خوش آمدید. تنها دیوانگان ورزش فوتبال می‌دانند که آبی و اناری لقب تیم بارسلون است. بارسلون بیشتر از 90 درصد محبوبیت خود را مدیون تیم فوتبالش است. عاشقان فوتبال، خود را برای دیدن بازی تیم فوتبال بارسلون به این بندر زیبا می‌رسانند. 

  • ساحل بارسلونتا

این ساحل را می‌توان یکی از سواحل معروف بندر بارسلون دانست که در فصل تابستان جای سوزن انداختن در این ساحل وجود ندارد. در این ساحل تا دلتان بخواهد می‌توانید آفتاب بگیرید و شنا کنید. البته فراموش نکنید که در بارسلون رستوران‌های معروفی قرار دارند که می‌توانید خود را به یک نوشیدنی خوشمزه و یا یک غذای محلی در بندر بارسلون مهمان کنید. 

  • موزه ملی کاتالونیا

دوست‌داران تاریخ جای شما دقیقا در موزه ملی کاتالونیاست. در بهترین قسمت بندر بارسلون یک موزه قدیمی و البته زیبا قرار دارد که توانسته حسابی توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نماید. اصلی‌ترین وظیفه‌ای که این موزه دارد شناساندن تاریخ اسپانیا از ابتدای پیدایش این کشور تاکنون است. قطعا دیدن این موزه زیبا می‌تواند برای شما تجربه‌ای بی‌نظیر را رقم بزند. 

  • فواره جادویی

سومین جاذبه گردشگری بندر بارسلون که هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد، فواره جادویی است. اگر در فصل تابستان در این بندر حضور داشته باشید، این امکان برایتان وجود دارد تا ساعت‌ها به تماشای این فوازه زیبا که تلفیقی از رقص آب و نور است، بنشینید. 

 

تور اسپانیا ارزان قیمت

 

برای خرید تور اسپانیا چه کاری باید انجام داد؟

یکی از ویژگی‌های کشور اسپانیا در این است که شما در هر فصلی از سال به واسطه آب و هوای مطبوع این کشور امکان سفر کردن به آن را دارید. برای اینکه بتوانید دست به خرید تور اسپانیا بزنید، راه سختی پیش‌روی شما وجود ندارد. کافیست یک سرچ ساده در موتور جست‌وجوی گوگل داشته باشید تا بتوانید تور اسپانیا خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نوید گشت، آژانس قابل‌اعتماد شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت یکی از آژانس‌های هواپیمایی معتبر در کشور است که شما می‌توانید دست به خرید تور اروپا، تور اسپانیا و ... از آن‌ها بزنید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد تور اسپانیا با ما در ارتباط باشید. 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر