×
تور اسپانیا انتخاب افراد ماجراجو

تور اسپانیا انتخاب افراد ماجراجو


شما قبل از خرید تور اسپانیا باید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید. ویزای توریستی اسپانیا همان ویزای شنگن است که شما می‌توانید در کوتاه مدت از آن استفاده کرده و وارد اسپانیا شوید. به طور کلی این ویزاها در گروه C طبقه‌بندی می‌شوند. اگر می‌خواهید به کشور اسپانیا وارد شده و در کمتر از ۹۰ روز در آنجا اقامت داشته باشید، بهتر است ویزای توریستی شنگن خود را دریافت کنید.‌ بسیاری از افراد تمایل دارند که به مدت یک هفته یا یک ماه در شهرهای بارسلونا و مادرید و شهرهای دیگر اسپانیا به تفریح و گشت‌وگذار بپردازند. این افراد بهتر است ویزای توریستی خود را دریافت کرده تا بتوانند وارد خاک اسپانیا شوند.

مدت زمان مورد نیاز برای دریافت این ویزا

 

ممکن است بسیاری از افراد این سوال را بپرسند که مدت زمان لازم برای دریافت ویزای اسپانیا چقدر است. افراد قبل از خرید تور اسپانیا باید مدت زمان این کار را بدانند تا بتوانند یک برنامه‌ریزی درست انجام دهند. به طور میانگین حدود ۱۵ روز زمان لازم است تا بررسی‌های لازم برای صدور ویزای افراد انجام شود. البته در نظر داشته باشید که این مدت حدودی بوده و ممکن است تا حدود ۳۰ روز یا حتی ۶۰ روز نیز تمدید شود. در بعضی مواقع سفارتی که شما انتخاب کردید تا ویزای خود را از آن دریافت کنید ممکن است با درخواست‌های زیادی روبه‌رو باشد. همچنین در شرایط خاص ممکن است مدت زمان صدور ویزای شما افزایش پیدا کند.

 

Image

 

بررسی اعتبار ویزای توریستی اسپانیا

 

شما بعد از دریافت ویزای توریستی اسپانیا می‌توانید تور اسپانیا را خریداری کرده و حداکثر مدت ۳ ماه با ویزای دریافت شده در داخل کشور اسپانیا بمانید. یک نکته بسیار مهمی که باید به آن دقت کنید این است که این سه ماه زمان در یک نیم سال اعتبار دارد. زمانی که ویزای اسپانیا روی پاسپورت شما زده شود ممکن است با علائمی روبرو شوید که معنی این علائم را ندانید.
From: این علامت به معنی اولین روزی است که شما با ویزای خود وارد منطقه شنگن شده‌اید.
UNTIL: این علامت نیز به معنی آخرین روزی است که شما از آن منطقه خارج می‌شوید.
برچسب ویزایی که در داخل پاسپورت شما زده می‌شود اطلاعات بسیار زیادی درون آن قرار دارد. شما می‌توانید روی این برچسب تعداد روزهایی که اجازه اقامت در کشور مورد نظر را دارید مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از کشورهایی که ممکن است اجازه ورود به آنها را نداشته باشید نیز مطلع شوید.

 

بررسی مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی اسپانیا

 

شما باید قبل از خرید تور اسپانیا خود تمام مدارک مورد نیاز را آماده کرده و آن را به آژانس مسافرتی مورد نظرتان ارائه دهید. امروزه آژانس‌های مسافرتی بسیار معتبری مانند نوید گشت وجود دارند که می‌توانند شما را در این زمینه کمک کرده و این مسیر سخت را برای شما به یک مسیر سهل و آسان تبدیل کنند. فرم تکمیل شده درخواست ویزا اولین مدرکی است که شما باید به کنسولگری اسپانیا و یا سفارت ارائه دهید. البته افراد می‌توانند این فرم را نیز به صورت آنلاین پر کرده و آن را برای سفارت ارسال کنید. مدرک بعدی گذرنامه‌ است. پاسپورت شما باید دارای اعتبار کافی بوده و بیشتر از ۱۰ سال از زمان صدور آن نگذشته باشد. حتماً مطمئن شوید که دو صفحه از پاسپورت شما برای ویزا خالی است. عکس پاسپورت باید جدید و رنگی باشد. در نظر داشته باشید که در طول این فرایند از شما مدرکی مبنی بر محل اقامتتان خواسته می‌شود.
شما باید بتوانید گواهی‌های اقامت شامل قراردادهای اجاره‌نامه، دعوتنامه، روزهای تایید شده هتل را به سفارت به صورت رسمی ارائه دهید. یک مدرک بسیار مهم که اکثر افراد نیز با آن آشنایی دارند گواهی تمکن مالی است. شما باید به سفارت و یا کنسولگری اسپانیا ثابت کنید که دارای توانایی مالی لازم هستید و می‌توانید به راحتی در طول سفر خود در این کشور اقامت داشته باشید. شما می‌توانید مدارکی مانند صورتحساب بانکی، نامه پشتیبانی و فیش حقوقی را ارائه دهید. در نظر داشته باشید اگر از آژانس‌های مسافرتی برای این کار کمک بگیرید آنها می‌توانند اسپانسر شما شده و مدارک مربوطه را ارائه دهند. 
بودجه مورد نیاز برای هر یک روز اقامت در اسپانیا ۷۱ یورو است. این مبلغ را ضرب در تعداد روزهایی که قصد اقامت در این کشور را دارید کرده تا بتوانید یک مبلغ کلی از بودجه مورد نظر خود به دست بیاورید. برنامه سفر و بلیط پرواز رفت و برگشت نیز جزو مدارکی هستند که شما باید آنها را ارائه دهید. اگر شما نتوانید بلیط برگشت معتبری به سفارت و یا کنسولگری نشان دهید ممکن است درخواست شما رد شود. از مدارک دیگر می‌توان به بیمه مسافرتی اشاره کرد. بیمه درمانی شما باید تا مبلغ ۳۰ هزار یورو را پوشش پزشکی دهد. وضعیت مدنی خود را باید به سفارت اثبات کنید. اثبات وضعیت مدنی شامل شناسنامه فرزندان، سند ازدواج و یا طلاق و … هستند.

 

Image

 


جمع‌بندی در رابطه تور اسپانیا 

 

علت‌های زیادی وجود دارند که افراد به خاطر این علت‌ها اقدام به خرید تور اسپانیا می‌کنند. غذاهای متنوع، فرهنگ بی‌نظیر، سواحل آفتابی و … دلایل مختلفی برای سفر به کشور اسپانیا هستند. بسیاری از افراد به دنبال ماجراجویی بوده و به همین دلیل کشورهای زیادی را برای این کار انتخاب می‌کنند. بدون شک اسپانیا نیز مقصد گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا است. شما قبل از هر اقدامی باید در رابطه با مدارک مورد نیاز خود مطمئن شوید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کرده و قدم در این کشور زیبا و رویایی بگذارید. به این صورت می‌توانید به راحتی سفر خود را شروع کرده و در طول سفر از زیبایی‌های پیش رو لذت ببرید‌. فراموش نکنید که نخستین قدم برای سفر به اسپانیا خرید تور اسپانیا و دریافت ویزای این کشور است. شما باید این کارها را آگاهانه انجام داده تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن سفر خود را طبق برنامه‌ریزی‌هایتان شروع کنید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر