×
تور اسپانیا و لذت دیدن سواحل مدیترانه از نزدیک

تور اسپانیا و لذت دیدن سواحل مدیترانه از نزدیک

زمانی که پای خود را روی خاک شهر بارسلون بگذارید، متوجه پویایی و زنده بودن این بندر زیبا خواهید شد چراکه در خیابان‌ها و کوچه‌های این بندر موسیقی‌های زنده و شاد دائماً در حال پخش هستند. این اما پایان کار نیست مردم شهر بارسلون مردمی شب زنده‌دار هستند و عموماً جشن‌های مختلفی را در سطح شهر در ساعات پایانی روز برگزار می‌کنند. اگر در زمره افراد شب زنده‎‌دار هستید برای شما خبرهای خوشی داریم، چراکه تا پاسی از  شب نیز در سواحل مدیترانه و یا خیابان‌های مختلف این شهر به قدم زدن بپردازید. 

جاذبه‌های گردشگری بارسلون

شاید این سوال برایتان به وجود آید که به جز سواحل مدیترانه در بندر بارسلون چه چیزهایی انتظار شما را می‌کشد. در صورتی که سوالات زیادی ذهن شما را به خود مشغول کرده است وب‎سایت درستی را برای کسب اطلاعات انتخاب کرده‌اید چراکه در ادامه قصد داریم در مورد سایر جاذبه‌های گردشگری و طبیعی که در بندر بارسلون وجود دارند صحبت کنیم. 

بارسلونتا، ساحلی دنج و چشم‌نواز

ساحل بارسلونتا یکی از سواحل مشهور محسوب می‌شود که در بندر بارسلون واقع شده است. در فصل تابستان به اندازه این ساحل شلوغ است که شما حتی جای سوزن انداختن را نخواهید یافت. توصیه‌ای که به شما داریم این است که تنها خود را محدود به شنا کردن در دریای مدیترانه نکنید و به سراغ سایر تفریحات آبی از جمله پاراسل، تخته‌های شنا قایق‏سواری و ... نیز بروید.
این موضوع را به شما یادآور می‌شویم که در اطراف ساحل بارسلونتا پیست اسکی و دوچرخه نیز وجود دارد. اگر عاشق دوچرخه‎سواری و یا اسکیت هستید، می‌توانید دوچرخه و یا اسکیتی را کرایه کرده و در اطراف این ساحل زیبا به گشت و گذار بپردازید. این اما پایان کار نیست چراکه در ساحل بارسلونتا رستوران‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید خود را به انواع نوشیدنی‌های الکلی، غذاهای دریایی غذاهای محلی و... مهمان کنید.

کلیسای ساگرادا فامیلیا

کمی از فضای ساحل دور شویم و به قلب این شهر زیبا برویم. اگر در زمره عاشقان هنر و معماری هستید حتماً نام آنتونی گائودی به گوشتان خورده است. آنتونی گائودی یکی از هنرمندان پرآوازه و مشهور کشور اسپانیا محسوب می‌شود که آثارش در سراسر دنیا زبانزد خاص و عام است. کلیسای ساگرادا فامیلیا یک شاهکار تکرار نشدنی در بندر بارسلون محسوب می‌شود که به دست آنتونی گائودی ساخته شده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این کلیسا به ثبت جهانی یونسکو هم رسیده است. کافیست در ابتدا و قبل از ورود به نمای این کلیسا نگاهی بیندازید تا بتوانید با تک‎تک سلول‌های بدن خود متوجه هنر و سلیقه گائودی شوید. معماری این کلیسا از نظر بسیاری از هنرمندان مرموز و جالب است.

 

خرید تور اسپانیا

 

 

خیابان رامبلا؛ شاهراهی برای رسیدن به کاتالونیا

بعد از بازدید از کلیسای ساگرادا فامیلیا باید کمی از آن فاصله گرفته و خود را به خیابان رامبلا برسانید. خیابان راملا یکی از مشهورترین خیابان‌های بارسلون است که از این خیابان می‌توان به میدان معروف کاتالونیا رسید. در انتهای رامبلا و در میدان کاتالونیا آمفی‎تئاتر و جاذبه‌های دیدنی مختلفی وجود دارند که قطعاً با دیدن آنها هوش از سرتان می‌پرد.
اگر دوست دارید تا در تاریخ سفر کنید و با پیشینه شهر بارسلون آشنا شوید، به تک تک بناهایی که در خیابان رامبلا وجود دارد دقت کنید چراکه هر کدام از آنها بیانگر تاریخ این شهر هستند.

پارک گوئل

دوستداران طبیعت جای شما اینجاست. پارک گوئل یکی از پارک‌های زیبا و چشم‎نواز شهر بارسلون است که روی تپه ال کارامل قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ساخت این پارک ۱۴ سال به طول انجامید. علت آن هم وسواس زیادی بود که سازندگان این پارک از خود در آن سال‌ها به خرج دادند. در پارک گوئل مجسمه‌های زیبایی قرار دارند که دیدن آن‌ها می‌تواند شما را شگفت‎زده کند. پارک گوئل نیز در لیست آثار ملی یونسکو قرار دارد.

 

 

قیمت تور اسپانیا

 

 

خرید تور اسپانیا نوید گشت

برای اینکه بتوانید به اسپانیا سفر کنید در قدم اول نیاز است تا با یک آژانس هواپیمایی مطمئن و مورد اطمینان ارتباط برقرار نمایید. به دلیل پرمتقاضی بودن تور اسپانیا بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی دست به فروش آن می‌زنند. یکی از آژانس‌های هواپیمایی فعال و با سابقه در زمینه فروش تور اسپانیا نوید گشت است. ما در نوید گشت، نوید یک سفر خوب را به شما می‌‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر