×
تور بالی و کسب تجربه های شیرین

تور بالی و کسب تجربه های شیرین

افراد با خرید تور بالی به دنبال به دست آوردن آرامش وصف ناپذیر این منطقه زیبا هستند. شما با ورود به هتل‌های منطقه بالی می‌توانید از آرامشی بسیار عالی و بی‌نظیر استفاده کنید. بالی جزیره‌ای در کشور اندونزی محسوب می‌شود که هر سال گردشگران زیادی این جزیره را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. حتی بسیاری از افراد برای ماه عسل خود جزیره بالی را انتخاب کرده و قدم در این جزیره رویایی می‌گذارند. در کنار جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی جزیره بالی، شما می‌توانید از رستوران‌های عالی این جزیره نیز استفاده کنید و از غذاهای محلی اندونزی بهره ببرید. در هر سفر بهتر است به رستوران‌های منطقه مورد نظر رفته و از غذاهای محلی استفاده کرده و با طعم‌های جدیدی آشنا شوید. به این صورت می‌توانید سفر خود را به یک سفر عالی و خاطره‌انگیز تبدیل کنید. می‌توان گفت یکی از بهترین تجربه‌های سفر به اندونزی و جزیره بالی میل کردن غذا در رستوران‌های این منطقه است.

 

خرید تور بالی

 

معرفی رستوران‌های بالی

بهتر است قبل از خرید تور بالی با انواع رستوران‌های این جزیره آشنایی پیدا کنید تا بتوانید از طعم بی‌نظیر غذاهای موجود در این رستوران‌ها استفاده کنید.
رستوران لوکاور بالی (LOCAVORE): این رستوران جزو یکی از بهترین رستوران‌های منطقه بالی محسوب می‌شود. سرو غذا در این رستوران بسیار منحصر به فرد است. شما می‌توانید غذاهای بین المللی خوشمزه‌ای را در این رستوران پیدا کرده و مطابق با ذائقه و سلیقه خود غذایتان را سفارش دهید. در نظر داشته باشید قبل از رفتن به این رستوران حتماً باید رزرو میز را انجام دهید. این رستوران تنها دارای ۳۰ میز است. طراحی این رستوران کاملا مدرن بوده و شما می‌توانید از فضای بی‌نظیر این رستوران عکس‌های زیادی را به یادگار ثبت کنید. این رستوران در ضمن زیبا بودن، دارای فضایی ساده‌ نیز است که می‌تواند آرامش را به شما در حین میل کردن غذا منتقل کند. شما می‌توانید علاوه بر غذا، نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای نیز در این رستوران انتخاب کرده و میل کنید.
رستوران سایان هاوس بالی (SAYAN HOUSE): این رستوران خیلی سریع توانست جای خود را در بین بهترین رستوران‌های بالی باز کرده و به عنوان یکی از رستوران‌های پرطرفدار این منطقه شناخته شود. از نظر موقعیت مکانی این رستوران در یک موقعیت بی‌نظیر با چشم انداز زیبا قرار دارد. زمانی که شما درون این رستوران می‌نشینید می‌توانید چشم انداز دره سرسبز رودخانه آیانگ را مشاهده کنید. این رستوران تنها یک محیط برای میل کردن غذا نیست. شما با ورود به آن می‌توانید زیباترین چشم انداز منطقه بالی را مشاهده کرده و لذت ببرید. همچنین می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای ترکیبی آسیایی را انتخاب کرده و طعمی بی‌نظیر را تست کنید. منوی سرآشپز این رستوران بسیار معروف است. مطمئن باشید با انتخاب هر کدام از غذاهای این منو با یک طعم خاص و عجیب روبرو خواهید شد. طعم غذاهای این رستوران را مطمئناً در هیچ منطقه دیگری پیدا نخواهید کرد.

رستوران وارونگ کلاپا بالی (WARUNG KELAPA)

منطقه بالی به سواحل بکر و بی‌نظیرش معروف است. حال چه بهتر که شما یک رستوران در منطقه ساحلی پیدا کرده و از غذاهای بی‌نظیر آن استفاده کنید. این رستوران جزو رستوران‌های ساحلی منطقه بالی محسوب می‌شود که توانسته است جایزه‌های زیادی را نیز از آن خود کند. تخصص این رستوران ارائه انواع غذاهای دریایی با کیفیت بسیار بالا است. شما می‌توانید غذاهای دریایی را با روش پخت کاملاً محلی در این رستوران میل کنید. یک نکته جالب دیگر در رابطه با این رستوران، میل کردن غذا در ساحل است. شما می‌توانید غذای دریایی را در ساحل میل کرده و یک احساس خاص را تجربه کنید. استیک‌های این رستوران نیز واقعاً بی‌نظیر و معروف هستند. اگر شما به استیک نیز علاقه دارید می‌توانید در کنار غذای دریایی از استیک این رستوران نیز استفاده کنید.

تست غذاهای فرانسوی در جزیره بالی

شما با خرید تور بالی و رفتن به رستوران Mozaic می‌توانید در دل جزیره بالی غذاهای فرانسوی خوشمزه و بی‌نظیری را میل کنید. این رستوران در کنار ارائه انواع غذاهای اندونزی و محلی، غذاهای فرانسوی را به بهترین نحو ممکن سرو می‌کند. غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و لذیذ هستند و افراد می‌توانند با یک سبک خاص آشپزی فرانسوی آشنا شوند. مطمئن باشید با رفتن به این رستوران و میل کردن غذا در آن یک تجربه فراموش نشدنی را به دست می‌آورید. همچنین این رستوران در یک منطقه شیک و مجلل به نام Ubud قرار گرفته است و شما در هنگام میل کردن غذا می‌توانید یک منظره زیبا از تپه‌های اطراف را مشاهده کنید. این رستوران دارای تراسی بزرگ است و می‌تواند لحظات بسیار زیبا و تکرار نشدنی را برای مشتریان خود به وجود آورد.

 

قیمت تور بالی

 

جمع‌بندی در رابطه با تور بالی

می‌توان گفت آرزوی بسیاری از افراد خرید تور بالی و رفتن به این جزیره آرام و بکر است. شما می‌توانید در فصل‌های مختلف سال به این جزیره رفته و از آب و هوای بی‌نظیر آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید بر روی سواحل این جزیره قدم زده و تابش آفتاب را بر روی پوست خود احساس کنید. می‌توان گفت جزیره بالی محدود به سواحل و طبیعت بکر خود نمی‌شود. شما در کنار این جاذبه‌ها می‌توانید از انواع رستوران‌های متنوع و با کیفیت نیز استفاده کنید. کیفیت بالایی رستوران‌های بالی سبب شده است که افراد زیادی در هنگام سفر خود به این رستوران‌ها رفته و غذاهای مختلف را تست کنند. 
مطمئناً شما با یک بار رفتن به رستوران‌های جزیره بالی می‌توانید غذاهای جدید با طعم‌های خاص را میل کرده و لذت ببرید. آژانس هواپیمایی نوید گشت در کنار شما است و با ارائه خدمات مختلف مانند خدمات ویزا و فروش انواع تورها مانند تور تایلند، تور پوکت، تور بالی و ... می‌تواند شما را در رسیدن به آرزوی خود کمک کند. شما با کمک آژانس هواپیمایی نوید گشت به راحتی می‌توانید ویزای خود را دریافت کرده و قدم به این جزیره زیبا و رویایی بگذارید. سپس از جاذبه‌های متنوع آن و رستوران‌های با کیفیت جزیره بالی استفاده کرده و خاطرات یک سفر خوش را تا سالیان طولانی در ذهن خود ثبت کنند. پس شانس تجربه این آرامش وصف ناپذیر و غذاهای بی نظیر را به هیچ عنوان از دست ندهید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر