×
تور فرانسه ترکیبی تمام آن چیزی که می‌خواهید

تور فرانسه ترکیبی تمام آن چیزی که می‌خواهید

اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم در دنیا زمانی که صحبت از کشور فرانسه به میان می‌آید؛ ناخودآگاه ذهن بسیاری از افراد به سمت شهر پاریس می‌رود. همین مسئله موجب شده تا هدف اکثر قریب به اتفاق گردشگران از خرید تور فرانسه، بازدید از پاریس باشد. اگر در زمره افرادی هستید که برای تعطیلات خود تصمیم به خرید تور فرانسه و بازدید از این کشور را گرفته‌اید؛ خط به خط این محتوا را به دقت مطالعه کنید؛ چراکه در این محتوا نوید گشت قصد دارد در مورد شهرهای توریستی کشور فرانسه صحبت کند. 
کشور فرانسه متشکل از شهرهای بزرگ و کوچک زیادی است که تقریبا در هر روزی از سال فارغ از آب و هوا میزبان گردشگران بسیار است. قبل از اینکه بخواهیم به استقبال معرفی بهترین شهرهای فرانسه برویم؛ نیاز است این موضوع را یادآور شویم که باتوجه به مختلف بودن سلایق، معرفی بهترین و مقاصد گردشگری این کشور برای ما سخت است. با تمامی این موارد اما نوید گشت به نظرسنجی‌های صورت گرفته از گردشگران استناد کرده و بر اساس آن دست به معرفی شهرهای گردشگری فرانسه زده است. 

5 شهر گردشگری برتر فرانسه از دید گردشگران دنیا

همسایگی کشور فرانسه با اقیانوس نیلگون و پهناور اطلس و البته دریای مدیترانه موجب شده تا شهرهای ساحلی این کشور، جزئی از مقاصد گردشگری فرانسه باشند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کشور فرانسه یکی از سه کشور اروپایی در دنیا است که سواحلی را در اقیانوس اطلس و البته دریای مدیترانه دارد.

 پاریس

حیف بود اگر در صدر توریستی‌ترین شهرهای کشور فرانسه نامی از شهر افسانه‌ای پاریس به میان نمی‌آوردیم. شهرت و آوازه این شهر در دنیا کر کننده است. پاریس میزبان مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در دنیا است. اگر بخواهیم در مورد تمامی جاذبه‌های گردشگری این شهر صحبت کنیم؛ طبیعتا نیاز به نگارش چندین صفحه مقاله وجود دارد. با این وجود اما حیف است اگر برج ایفل، موزه لوور، کلیسای نوتردام و ... را جزئی از مهم‌ترین جاذبه‎های مهم این شهر ندانیم و بدون نام بردن از آنها این مقاله را به پایان برسانیم. قطعا با دانستن این موضوع دهانتان از تعجب باز می‌ماند که برج ایفل و البته موزه لوور در صدر پربازدید‌ترین مکان‌های دنیا به حساب می‌آیند. 

 

خرید تور فرانسه

 

 

بندر مارسی

مارسی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور فرانسه متاسفانه زیر سایه محبوبیت پاریس پنهان مانده است. اگر شهر پاریس در کشور فرانسه واقع نبود، بندر مارسی می‌توانست با فاصله توریستی‌ترین شهر فرانسه باشد. تاریخ شکل‌گیری بندر مارسی به 600 سال قبل از میلاد باز می‌گردد. این شهر به دلیل موقعیت استراتژیکی که داراست، اهمیت فوق‌العاده زیادی از نظر دولت فرانسه دارد. این مورد اما نمی‌تواند مخاطبان را قانع کند تا از این بندر زیبا بازدید کنند. به واسطه قدمت مارسی، این بندر میزبان بناها و البته موزه‌های زیبا و قدیمی بسیاری است. 
اگر جزئی از علاقه‌مندان به تاریخ هستید، دیدن این شهر برای شما یکی از واجبات محسوب می‌شود. دولت فرانسه برای اینکه بتواند تاریخ و قدمت این شهر و البته کشور خود را به رخ همگان بکشد، کوچک‌ترین اقدامی برای تغییر کاربری این بناها نکرده و کار مرمت و بازسازی این بناهای تاریخی را با حساسیت و وسواس بسیار زیادی انجام می‌دهد. 

دیژون

در شرقی‌ترین نقطه فرانسه، یک شهر کوچک تنها به دلیل تولید سس خردل توانسته است نظر بسیاری از افراد را در سراسر دنیا به سمت خود جلب کند. شهر دیژون به دلیل تولید سس‌های خردل با کیفیت که طعم بی‌نظیری دارند؛ محبوبیتی فراتر از حد تصور را به دست آورده است. اگر در زمره افراد شکمو جای می‎‌‌گیرید که دوست دارید غذاهای محلی و البته مشهور هر کشور را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما برنامه سفر به این شهر را داشته باشید، چراکه این شهر یکی از میزبانان بزرگ نمایشگاه‌های بین‌المللی غذا نه تنها در کشور فرانسه بلکه در قاره اروپا است. 

تولوز

بازدید از شهر صورتی‌ها می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر و تکرارنشدنی را برای شما رقم بزند. قطعا با خواندن جمله قبل کمی کنجکاو شده‌اید که منظور از شهر صورتی‌ها چیست؟ در مرکز شهر تولوز یک ساختمان نمادین و البته مهم که آجرهای صورتی رنگ دارد، حسابی خودنمایی می‌کند. همین امر سبب شده تا بتوان به تولوز لقب شهر صورتی را داد. 

لیون

حیف بود اگر لقب شهر دوم فرانسه را به لیون نسبت نمی‌دادند. شهر لیون در نزدیکی کشور سوئیس قرار دارد که همین امر سبب شده تا فرهنگ و آداب کشور سوئیس به لیون دیکته شود. لیون نیز همانند هم نوع شرقی خود یعنی دیژون یکی از شهرهای فوق‌العاده محبوب برای افراد شکمو محسوب می‌شود. قدمت شهر لیون نیز به دوران امپراتوری روم باستان باز می‌گردد و همین امر موجب شده تا آثار تاریخی فراوانی نیز در شهر لیون وجود داشته باشند. 

 

قیمت تور فرانسه

 

هدف از خرید تور فرانسه بازدید از کدام شهر باشد؟

طبیعتا تعدد در انتخاب مقصد گردشگری به اندازه‌ای زیاد است که باعث شده تا بسیاری از گردشگران نتوانند از بین شهرهای توریستی فرانسه دست به انتخاب بزنند. ما برای این افراد خبر خوش داریم. بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی در کشور برای اینکه بتوانند نیازهای مشتریان خود را برطرف نمایند؛ دست به فروش تور ترکیبی فرانسه می‌زنند؛ این یعنی یک تیر و چند نشان! شما نیز به عنوان گردشگری که قصد بازدید از کشور فرانسه را دارید؛ می‌توانید دست به خرید تور فرانسه ترکیبی بزنید تا بتوانید در یک سفر از چند شهر این کشور دیدن نمایید. 

مانند همیشه نوید گشت آژانس هواپیمایی امن شما برای خرید تور فرانسه

برای اینکه بتوانید دست به خرید تور فرانسه ترکیبی با قیمتی مقرون به صرفه و البته بهترین کیفیت ممکن بزنید؛ نیاز است تا با مجری‌های برگزارکننده انواع تور اروپا در ارتباط باشید. نوید گشت یکی از معدود مجری‌های برگزارکننده تور فرانسه ترکیبی در کشور است. برای اینکه خیال خود را از هر جهتی راحت کنید و تنها چمدان‌های خود را بسته و منتظر فرا رسیدن موعد زمان سفرتان باشید؛ با کارشناسان نوید گشت ارتباط برقرار کنید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر