×
تور فرانسه؛ توری برای عاشقان

تور فرانسه؛ توری برای عاشقان

خرید تور فرانسه یک انتخاب کاملاً هوشمندانه

تفاوتی نمی‌ کند که شما در چه فصلی قصد سفر به کشور فرانسه را دارید؛ زیرا در تمام فصول این کشور از جاذبه‌ های زیادی برخوردار می‌ باشد. دیدن برج ایفل و عکس گرفتن در زیر آن، هم در فصل بهار جذاب است و هم در فصل پاییز می‌ تواند خاطره انگیز باشد. تصور کنید شما در یک روز خنک پاییزی در خیابان شانزلیزه قدم می‌‌ زنید و می‌ توانید از فروشگاه‌ های درجه یک این خیابان خرید نمایید. چه اتفاقی بهتر از اینکه شما بتوانید نسیم ملایم پاییزی را بر روی صورت خود در خیابان شانزلیزه احساس نمایید.

قدم زدن در کنار رودخانه سن، هم در فصل تابستان جذاب است و هم قدم زدن در فصل زمستان زیر بارش برف و باران یک حس بسیار بی‌ نظیر را در شما زنده می کند.‌ پس به جرات می‌ توان گفت فرانسه کشوری چهار فصل می‌ باشد که در هر فصل دارای جاذبه‌ های زیادی است و شما می توانید از تمام این جاذبه ها در فصول مختلف لذت ببرید. گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این کشور سفر می‌ کنند. شما می‌ توانید در خیابان‌ های پر از کافه و رستوران این کشور آهنگ‌ های فرانسوی بسیار زیبا گوش کرده و غذا هایی با طعم بی‌ نظیر فرانسوی را تست کنید.

 

Image

 

سه جاذبه بسیار معروف کشور فرانسه

فرانسه کشوری می‌ باشد که دارای جاذبه‌ های زیاد است. در کنار خیابان شانزلیزه، برج ایفل، رودخانه سن و … جاذبه های بیشمار دیگری نیز دارند.

کلیسای نوتردام: شهرت کلیسای نوتردام به دلیل زیبایی بسیار خاص و معماری بی‌ نظیر آن می‌ باشد. این کلیسا در زمان‌ های دور جزو مرتفع‌ ترین بنا‌ های کشور فرانسه بوده است. شما می‌‌ توانید پنجره‌ های زیبا و رنگی را در سراسر این کلیسا مشاهده کنید. روشن شدن شمع‌ ها در هنگام شب می‌ تواند منظره بسیار بی‌ نظیری را در این کلیسا ایجاد کند. معماری این بنا سبک گوتیک می‌ باشد. بازدید کنندگان بسیار زیادی از سراسر دنیا این معماری را ستایش می‌ کنند. تا به امروز یکی از مهمترین بنا های تاریخی کشور فرانسه کلیسای نوتردام بوده است. این کلیسا بسیار منحصر به فرد است و در قرون وسطی از طراحی خاصی ساخته شده است.

یکی دیگر از مجلل‌ ترین بنا های موجود در کشور فرانسه کاخ ورسای می‌ باشد. این کاخ محل اقامت پادشاه فرانسه بوده است. البته کاخ ورسای درون خود شهر پاریس قرار نداشته و حدوداً ۱۰ کیلومتر با شهر پاریس فاصله دارد. در زمان انقلاب فرانسه این کاخ یک مرکز بسیار مهم نیز بوده است. یکی از شگفتی‌ های کاخ ورسای وجود ۳۵۷ آینه درون آن می باشد.همچنین در این کاخ باغ گیاهان و کلیسای سلطنتی نیز وجود دارند که بازدید کنندگان را می‌ توانند کاملاً به وجد بیاورند 

سومین جاذبه‌ ای که در کشور فرانسه بسیار پرطرفدار است دیزلی لند می‌ باشد. دیزنی لند دنیایی پر از افسونگری و شگفتی و جادو است. این سرزمین برای بزرگسالان و کودکان دارای جاذبه بسیار زیادی می‌ باشد. شما می‌ توانید قهرمان دوران کودکی خود را در این مجموعه مشاهده کرده و با آن‌ ها به معاشرت بپردازید.

مساحت دیزنی لند ۴۸۰۰ هکتار می‌ باشد و شما با ورود به این محیط می‌ توانید لحظات بسیار خاصی را تجربه کنید. رستوران‌ های بی‌ نظیر، استراحتگاه‌ های متعدد، مراکز خرید مختلف نیز در این مجموعه وجود دارند که افراد می‌ توانند تمام نیاز های خود را به راحتی در آن برطرف کنند. درون دیزنی لند استودیو فیلمسازی والت دیزنی و پارک دیزلند نیز وجود دارند که جزو دو جاذبه اصلی این منطقه محسوب می‌ شوند.

چرا همه افراد تمایل دارند که تور فرانسه را خریداری کنند

یک سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که چرا بسیاری از افراد مایل هستند تور فرانسه را خریداری کرده و اوقات فراغت خود را در این کشور سپری کنند. کشور های بسیار مختلفی در دنیا وجود دارند که افراد می‌ توانند به راحتی وارد آنجا شده و اوقات خود را سپری کنند اما فرانسه که به سرزمین عشاق نیز معروف است جزو کشور های رویایی محسوب می‌ شود. بسیاری از افراد آرزوی سفر به فرانسه را در سر می‌ پرورانند. شما با سفر به فرانسه می‌ توانید از جاذبه‌ هایی دیدن کنید که در هیچ کجای دنیا مثل این جاذبه‌ ها وجود ندارند. همچنین می‌ توانید از غذا ها و دسر هایی تست کنید که در هیچ کجای دیگر مانند این غذا ها را میل نخواهید دید.

مطمئناً با یک بار سفر به فرانسه می‌ توانید تجربه‌ ای را لمس کنید که با سفر به هیچ کشور دیگری این احساس را تجربه نکرده‌ اید. فرهنگ غنی این کشور توانسته است هر سال گردشگران زیادی را جذب کند. فرانسه دارای یک آب و هوای بی‌ نظیر است که همه افراد با این آب و هوا سازگار هستند. همچنین تعداد سواحل بسیار متنوعی در این کشور وجود دارند که دارای زیبایی و شکوه خاصی می‌ باشند. سواحل آتلانتیک، جزیره کورسیکا و فرنچ ریویرا جزو سواحل زیبای کشور فرانسه محسوب می‌ شوند.

 

Image

 

سخن آخر

شک نکنید خرید تور فرانسه یک انتخاب بسیار هوشمندانه می باشد. شما در سفر به این کشور زمان نیز کم می آورید. به دلیل تنوع بالای جاذبه های این کشور افراد تمام لحظات سفر خود را به تفریح و گشت و گذار می گذرانند. انتخاب یک تور مناسب با توجه با نیازتان سبب می شود تا این سفر برای تان به یک تجربه بی نظیر تبدیل شود. هر کجای این کشور پر از شگفتی و جذابیت می باشد. پس با یکبار سفر به فرانسه این شانس را به خود و عزیزان تان بدهید تا بهترین ها را تجربه کنید. شما بهترین هستید و بهترین ها حق شماست.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر