×
تور فرانسه؛ توری جذاب

تور فرانسه؛ توری جذاب

تور فرانسه یک امکان عالی و در دسترس ایرانیان است که می‌توانند آن را خریداری کرده و قدم به کشور زیبا و جذاب فرانسه بگذارند. شما با خرید تور فرانسه می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این کشور استفاده کنید. یکی از امکانات عالی کشور فرانسه وجود رستوران‌های بسیار خاص است‌. رستوران رفتن و غذا خوردن در کشور فرانسه و شهر پاریس یکی از بهترین قسمت‌های سفر شما محسوب می‌شود. رستوران‌های عالی و غذاهای لذیذ کشور فرانسه در کل دنیا معروف هستند. بهتر است قبل از خرید تور فرانسه در رابطه با رستوران‌های با کیفیت و عالی آن اطلاعات خوبی به دست آوردید. همچنین دانستن موقعیت مکانی این رستوران‌ها نیز می‌تواند به شما کمک کند تا در هنگام سفر خود از این رستوران‌ها استفاده کرده و طعم غذاهای بی‌نظیر آن را تست کنید.

 

قیمت تور فرانسه

 

معرفی بهترین رستوران‌های کشور فرانسه

رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه (Alain Ducasse au Plaza Athenée): بدون شک با دیدن این رستوران و فضای زیبای آن متحیر خواهید شد. این رستوران جزو یکی از بهترین رستوران‌های کشور فرانسه و شهر پاریس محسوب می‌شود. در عین ساده بودن از یک جذابیت خاصی برخوردار است.‌ کیفیت بی‌نظیر غذاهای این رستوران دلیل اصلی محبوبیت آن است. میزهای موجود در این رستوران به شکلی مدرن تزیین شدند.‌ شما می‌توانید لوسترهای کریستال بسیار بزرگ و زیبایی را در سراسر فضای این رستوران مشاهده کنید. مواد اولیه برای تهیه غذاهای این رستوران همگی از بهترین مواد هستند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این رستوران نه تنها جزو بهترین رستوران‌های کشور فرانسه محسوب می‌شود، بلکه جزو بهترین رستوران‌های دنیا نیز است.
رستوران Guy Savoy: اگر به دنبال انتخاب یک رستوران بسیار عالی و با کیفیت هستید و می‌خواهید از نظر موقعیت مکانی نیز در مرکز شهر واقع شده و دسترسی خوبی داشته باشد، بدون شک این رستوران یک انتخاب مناسب برای شما است. از نظر موقعیت مکانی این رستوران در نزدیکی طاق پیروزی قرار گرفته و شما می‌توانید علاوه بر کیفیت بسیار عالی غذاها و سرویس دهی بی‌نظیر پرسنل رستوران، از محیط بسیار زیبای آن نیز استفاده کنید. یک نکته بسیار مهم که باید در رابطه با این رستوران بدانید این است که سرآشپز این رستوران در چهار رستوران شهر پاریس نیز مشغول به فعالیت است. همچنین این فرد یک رستوران نیز در لس آنجلس دارد و توانسته است مدال لوژیونر دونر را نیز از آن خود کند. بدون شک غذاهای این سرآشپز می‌توانند این سفر را به یک سفر بسیار رویایی برای شما تبدیل کنند.
رستوران لو موریس (Le Meurice): اگر می‌خواهید طعم غذاهای کلاسیک اروپایی را در یک فضای شیک تجربه کنید بدون شک این رستوران یک انتخاب بسیار عالی برای شما محسوب می‌شود. همچنین در این رستوران می‌توانید مراحل سرو غذا را از نزدیک مشاهده کنید. شما در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی با کیفیت و نوشیدنی‌های بی‌نظیر را امتحان کرده و طعم آنها را تا سالیان سال در ذهن خود ثبت کنید.

میل کردن غذا در برج ایفل یک خاطره فراموش نشدنی

با خرید تور فرانسه شما می‌توانید پا در کشور عشاق گذاشته و از جاذبه‌های بی‌نظیر این کشور استفاده کنید. بدون شک برج ایفل یکی از جاذبه‌های پرطرفدار کشور فرانسه و شهر پاریس محسوب می‌شود.‌ شاید برای شما جالب باشد که بدانید می‌توانید به فراز برج ایفل رفته و یک وعده غذایی بی‌نظیر و تکرار نشدنی را میل کنید. رستوران ژول ورن یک انتخاب بسیار عالی برای افرادی است که می‌خواهند این تجربه را داشته باشند. این رستوران در طبقه دوم برج ایفل قرار گرفته است. با رفتن به این رستوران می‌توانید تجربه‌ای فراتر از میل کردن غذا در یک رستوران عادی را داشته باشید. دکوراسیون مدرن و جذاب این رستوران سبب می‌شود تا شما بتوانید بهترین غذاها را با بهترین کیفیت در فضایی زیبا و تکرار نشدنی میل کنید.
 در منوی این رستوران انواع غذاهای کلاسیک فرانسوی وجود دارند. البته این پایان کار نیست. شما می‌توانید غذاهای کلاسیک فرانسوی را با تغییرات بسیار جالب و خلاقانه سفارش داده و میل کنید و طعمی را تجربه کنید که تا این لحظه تست نکرده‌اید. همچنین می‌توانید از پنجره‌های این رستوران یک چشم انداز بسیار زیبا و خاص از شهر پاریس را ببینید. مواد اولیه به کار رفته در غذاهای این رستوران و دستور پخت بی‌نظیری که وجود دارند سبب می‌شوند تا افراد بتوانند با غذاهای اصیل فرانسوی آشنا شده و در کنار آن تجربه تست بهترین غذاها را داشته باشند.

 

خرید تور فرانسه

 

معرفی یک رستوران جدید

با خرید تور فرانسه می‌توانید به تمام رستوران‌هایی که نام برده شد رفته و با دنیایی از طعم و مزه روبرو شوید. ممکن است افراد نگرانی در رابطه با تکراری شدن طعم غذاها داشته باشند و بخواهند که در طول سفر خود از غذاهای جدیدی میل کنند. می‌توان گفت هیچ جای نگرانی وجود ندارد. زیرا یک رستوران بسیار عالی وجود دارد که شما با ورود به این رستوران می‌توانید غذاهای کل دنیا را دیده و انتخاب خود را انجام دهید. منوی این رستوران بسیار متنوع و بی‌نظیر است. پس اگر از غذاهای کلاسیک فرانسوی خسته شده و می‌خواهید یک غذای جدید و خلاقانه میل کنید، رستوران پیر گارنییر یک انتخاب عالی برای شما است. در کنار میل کردن غذاهای جدید می‌توانید دسرهای بی‌نظیری را تست کنید که در هیچ کجای دنیا مانند آنها وجود ندارد. دکوراسیون این رستوران بسیار جالب است و می‌تواند لحظات بسیار جذابی را برای شما و عزیزانتان رقم بزند.

جمع بندی در رابطه با تور فرانسه

قبل از خرید تور فرانسه و استفاده از خدمات ویزا بهتر است یک برنامه‌ریزی داشته و با انتخاب رستوران‌های مختلف با توجه به ذائقه و سلیقه خود و مشخص کردن موقعیت مکانی آنها سفر خود را به یک سفر عالی و هدفمند تبدیل کنید. به این صورت با ورود به کشور فرانسه و شهر زیبای پاریس هیچ کدام از لحظات خود را از دست نداده و می‌توانید با یک برنامه‌ریزی درست در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به رستوران‌های مورد نظرتان برسانید. تست غذاهای فرانسوی یک تجربه خاص و بی‌نظیر برای شما محسوب می‌شود. شما در کنار دیدن جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی کشور فرانسه می‌توانید از غذاهای اصیل این کشور نیز استفاده کرده و سفر خود را به یک سفر به یاد ماندنی تبدیل کنید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر