×
تور فرانسه و شرکت در هفته مد پاریس

تور فرانسه و شرکت در هفته مد پاریس

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که با این موضوع که کشور ایتالیا و البته فرانسه پایتخت مد جهان به شمار می‌آیند، آشنا نباشد. همین موضوع باعث شده تا فستیوال‌های گوناگون مد در این کشورها برگزار شوند. البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که تمامی این فستیوال‌ها نیز نمی‌توانند آنطور که باید و شاید نظر شما را به خود جلب نمایند.  
اگر از عاشقان مد و لباس هستید و قصد دارید تور فرانسه را خریداری نمایید تا بتوانید در این فستیوال‌ها شرکت کنید، این مطلب از مجله گردشگری نوید گشت را از دست ندهید، چراکه قصد داریم به معرفی یکی از فستیوال‌های مطرح جهانی بپردازیم. 

هفته مد پاریس، همان چیزی که شما می‌خواهید 

بدون شک پاریس را می‌توان نبض تپنده کشور فرانسه دانست. در دنیا زمانی که نامی از کشور فرانسه به میان می‌آید، ناخودآگاه ذهن بسیاری از افراد به سمت شهر پاریس می‌رود. 
هفته مد پاریس یکی از فستیوال‌های مهم در دنیاست که اغلب طراحان لباس از اقصی نقاط دنیا خود را به هر طریق ممکن که شده به این فستیوال مهم می‌رسانند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث محبوبیت این فستیوال در دنیا شده، موضوع برگزاری آن است. هفته مد پاریس تنها دو بار در سال برگزار می‌شود تا برندهای مختلف بتوانند طراحی‌های جدید خود را در معرض دید همگان بگذارند. 
هفته مد پاریس یک بار در فوریه و یک بار نیز در سپتامبر برگزار می‌شود. در ماه فوریه از جدیدترین طرح‎های لباس برای فصل پاییز و زمستان و در ماه سپتامبر نیز از جدیدترین طرح‌های لباس برای فصل بهار و تابستان رونمایی می‌شود.
این فستیوال به اندازه‌ای مهم است که طراحان لباس در دنیا برای یک مدت زمان طولانی از انجام مسائل روزمره خود غافل می‌شوند و تمام تمرکز خود را تنها برای دیده شدن ایده‌های خود در این فستیوال می‌گذارند. هفته مد پاریس در محوطه برج ایفل برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به این جشنواره خود را از سراسر دنیا به پاریس می‌رسانند. 
اگر دوست دارید تا در این فستیوال معتبر در دنیا شرکت کرده و با جدیدترین لباس‌های روز دنیا آشنا شوید، باید برنامه‌ریزی خود را به صورتی انجام دهید تا حداقل چند روز قبل از موعد برگزاری این فستیوال در کشور فرانسه حضور داشته باشید. با توجه به این که خرید تور فرانسه تابع قوانین پیچیده‌ای است، تمامی کارهای خود را به دقیقه 90 موکول نکنید و حداقل یک ماه قبل از سفرتان اقدامات لازم را جهت خرید تور انجام دهید. 

 

خرید تور فرانسه

 

بخش‌های مختلف هفته مد پاریس

هفته مد پاریس به سه بخش مجزا و تفکیک شده تقسیم می‌شود تا برندهای مختلف بتوانند به این صورت در هر بخشی شرکت کرده و نظر مخاطبان را به سمت خود جلب نمایند.

اوت کوتور (Haute Couture)

اولین و در عین حال مهم‌ترین بخش هفته مد پاریس را می‌توان اوت کوتور دانست. در این بخش برندهای شناخته شده در دنیا همچون شنل، لویی ویتان، فندی و... اقدام به رونمایی از لباس‌های پر زرق و برق و البته لاکچری خود می‌کنند. اگر نظر ما را بخواهید به هیچ عنوان نباید این بخش از هفته مد پاریس را از دست داد چراکه اصلی‌ترین رقابت میان برندهای مختلف در اوت کوتور است. قطعا با دانستن این مطلب دهانتان از تعجب باز می‌ماند که قیمت اکثر لباس‌هایی که در این بخش رونمایی می‌شوند، معادل با قیمت یک خانه است. لباس‌هایی که در این بخش از هفته مد می‌بینید نتیجه ماه‌ها تلاش طراحان است و به سادگی نباید از کنار آن‌ها گذر کنید. 
شاید برایتان جالب باشد بدانید که برای شرکت در این بخش از هفته مد، برندها باید یک سری شرایط را داشته باشند. اولین و مهم‌ترین شرط این است که حتما بخش اوت کوتور باید برندهایی که قصد شرکت در این بخش را دارند، تایید نماید. دومین شرط این است که حتما باید 20 طراح به مدت حداقل 700 ساعت برای طراحی و دوخت لباس زمان گذاشته باشند. این اما پایان کار نیست، چراکه برندهای شرکت کننده در این بخش باید حداقل یک دفتر فعال با 20 نفر کارمند در کشور فرانسه داشته باشند.
باتوجه به این توضیحات به خوبی متوجه شده‌اید که شرکت در این بخش از هفته مد پاریس کار اصلا راحتی نیست، چراکه باید بودجه هنگفتی برای شرکت در این فستیوال صرف شود. نکته جالب دیگری که بیان آن خالی از لطف نیست، این است که تنها 200 نفر روی کره خاکی که اغلب آن‌ها ملیتی آمریکایی دارند، توانایی خرید این لباس‌ها را دارند. 

تولید پوشاک سفارشی و انحصاری Ready to wear

دومین بخش از هفته مد پاریس متعلق به تولید پوشاک سفارشی و انحصاری Ready to wear است. در این بخش از لباس‌های شیک که کار دست خیاطان برتر دنیاست رونمایی می‌شود. البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که شرایط شرکت در این بخش همچون بخش اوت کوتور نیست و برندهای نه چندان شناخته شده نیز توانایی شرکت در آن را دارند. 

لباس‌هایی که بدون اندازه‌گیری دوخته شده‌اند

شاید با خواندن جمله «لباس‌هایی که بدون اندازه‌گیری دوخته شده‌اند» کمی تعجب کرده باشید اما نیاز است بدانید که سومین بخش از هفته مد پاریس متعلق به این لباس‌هاست. شاید بتوان لقب جالب‌ترین بخش از هفته مد پاریس را به لباس‌هایی که بدون اندازه‌گیری دوخته شده‌اند نسبت داد. در این بخش شما شاهد لباس‌هایی عجیب خواهید بود که بر تن مانکن‎‌های مختلف خودنمایی می‌کنند. 

 

تور فرانسه

 

خرید تور فرانسه از نوید گشت

باتوجه به اوضاع سیاسی که میان کشور فرانسه و کشور ایران حاکم است، بسیاری از گردشگران شرایط لازم برای دریافت ویزای این کشور را ندارند. اگر تاکنون به کشور فرانسه سفر نکرده‌اید و دوست ندارید تا کار اخذ روادید شما به اما و اگر بکشد، نیاز است تا تور فرانسه را از مجموعه نوید گشت خریداری نمایید چراکه در این صورت صفر تا صد کار شما توسط مجموعه نوید گشت انجام می‌شود. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر