×
تور مالدیو را با بهترین قیمت بخرید

تور مالدیو را با بهترین قیمت بخرید

دغدغه‌های زندگی به قدری زیاد شده است که بسیاری از افراد علاقه دارند تا به دور از هیاهوی شهر به یک مکان دنج پناه ببرند. همین موضوع باعث شده مالدیو انتخاب بسیاری از گردشگران باشد، چرا‌که در این کشور می‌توان جوی آرام را تجربه کرد و دغدغه‌ها و مشکلات زندگی را تا حدودی به دست فراموشی سپرد.

موارد تاثیرگذار بر قیمت تور مالدیو

قیمت تور مالدیو با توجه به فصل سفر در این کشور، تعداد روزهای سفر، درجه هتل و همچنین فصلی که قصد سفر در آن را دارید متفاوت است. همچنین لازم است بدانید تور مالدیو به صورت ترکیبی نیز برگزار می‌شود.
کشور مالدیو در بعضی از بازه‌های زمانی میزبان تعداد زیادی از گردشگران بوده و به همین دلیل در این بازه زمانی تور مالدیو نسبت به زمان‌های دیگر گران‌تر است. در سال‌های اخیر استقبال چشمگیری از این مقصد فوق‌العاده زیبا شده است و به همین دلیل در این مقصد شاهد خدمات و کیفیت‌های مختلفی خواهید بود به طوری که هر قشر با هر بودجه‌ای می‌توانند به این مقصد رویایی سفر کنند.
تعیین‌کننده‌ترین آیتم در قیمت تور مالدیو انتخاب زمان سفر است. در واقع نرخ تورهای مسافرتی به مالدیو در زمان‌های پیک سفر از زمان‌های دیگر بیش‌تر است. به طور کلی پیک‌های سفر در این کشور تعطیلات سال نو و یا ایامی هستند که گردشگران از اقصی نقاط جهان به این کشور رویایی سفر می‌کنند. یکی دیگر از موارد تعیین نرخ تور مالدیو نوسانات بازار ارز است. نوسانات تا مقدار بسیار زیادی قیمت تور مالدیو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

 

تور مالدیو

 

بهترین زمان برای خرید تور مالدیو

مالدیو دارای آب و هوای گرمیست و همین آب و هوای مساعد شرایط سفر در فصل‌های مختلف سال را مهیا کرده است. در ادامه فصول مختلف سال در این بهشت کوچک را مورد بررسی قرار خواهیم داد به طوری که می‌توانید به راحتی بهترین زمان سفر به مقصد رویایی خود را انتخاب کنید. 
از ماه جولای تا آگوست اولین توده‌های بارشی به مالدیو وارد می‌شوند و بعد از آن نیز توده بارشی دوم از ماه نوامبر تا ماه مارس آغاز می‌شود. در این بازه زمانی به احتمال زیاد شاهد باران‌های موسمی خواهید بود.
تابستان نیز در مالدیو از ماه دسامبر یعنی ۱۰ آذر شروع می‌شود و تا پایان اردیبهشت ماه یعنی ماه آپریل ادامه پیدا می‌کند. قطعا با خواندن این جمله کمی متعجب شده‎اید که چرا فصل تابستان مالدیو با سایر کشورها متفاوت است. از آن جایی که مالدیو در نیمکره جنوبی قرار دارد، چرخه گذشت فصول در این کشور با بقیه کشورها متفاوت است. در نظر داشته باشید هوا در این فصل بسیار گرم و خشک بوده و میزان دما در این فصل تا ۳۳ درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید. اگر نمی‌خواهید در طول سفرتان با بارش‌های سنگین روبه‌رو شوید فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به مقصد رویایی شما است. در این فصل می‌توانید از دیدن آبزیان لذت ببرید و زیر نور دلچسب خورشید آفتاب بگیرید. همچنین این فصل برای افرادی که به کایاک‌سواری و یا ورزش‌های آبی علاقه‌مند هستند بسیار مناسب است.

 

تور مالدیو نوید گشت

 

نوید گشت، نقطه اطمینان شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار‌کننده تورهای خارجی لوکس با بالاترین کیفیت ممکن است و با خرید تور مالدیو نوید گشت صفر تا صد کار شما توسط این آژانس معتبر انجام می‌شود. اگر در خصوص خرید این تور سوالی دارید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و ابهامات خود را رفع نمایید. آژانس هواپیمایی نوید گشت پشتیبان شما از ابتدا تا انتهای سفر است. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر