×
تور مالدیو را مقرون به صرفه بخرید!

تور مالدیو را مقرون به صرفه بخرید!

جزیره مالدیو بکر و زیبا کوچک‌ترین کشور در قاره آسیا به حساب می‌آید که با اقامتگاه‌های لوکس، سواحل بکر و مرداب‌های صاف و زلالش از مسافران خود پذیرایی می‌کند. قایق سواری در قایق‌های کف شیشه‌ای و یا ماهیگیری در آب‌های کم عمق این کشور، همچنین شب نشینی در کشتی‌های کروز، می‌تواند از تفریحات مهیجی باشد که با خرید تور مالدیو می‌توانید آن را تجربه کنید.
هتل‌ها در کشور مالدیو به قدری هنرمندانه و زیبا ساخته شده‌اند که هر کدام می‌توانند تنها قسمتی از جاذبه‌های گردشگری کشور مالدیو به حساب آیند. اکثر هتل‌ها در این کشور برای یک جزیره ساخته شده است و با قرارگیری در آن شاهد منظره رویایی و رو به دریا خواهید بود. با حضور در این هتل‌ها می‌توانید از غواصی، موج سواری، استخرهای روباز، انواع ورزش‌های آبی و غیره استفاده نمایید.
یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در کشور مالدیو، ترانسفر فرودگاهی آن می‌باشد. چرا که فرودگاه در این کشور در پایتخت مالدیو یعنی ماله قرار گرفته است و ترانسفر به هتل از طریق قایق‌های تندرو و یا هواپیماهای دریایی انجام خواهد گرفت. به این وسیله ورود شما به مالدیو قطعاً هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

مالدیو کجاست؟

هنگامی که از یک مقصد رمانتیک سخن می‌گوییم اولین تصویری که در ذهن مخاطبین شکل می‌گیرد، نمایی از یک ساحل رویایی و یا اقیانوسی آرام می‌باشد. مالدیو دقیقاً همان مکانی می‌باشد که شما می‌ توانید در آنجا رویای خود را بسازید.
مالدیو را کشوری در اقیانوس هند می‌دانند که جمعیتی بالغ بر ۵۲۰ هزار نفر را در خود جای داده است. یکی از ویژگی‌های کشور مالدیو جزیره‌ای بودن آن است که همین مورد باعث شده است تا ظرفیت گردشگری بسیار زیادی در این جزیره گرد هم آیند. مالدیو ۷۵۰ کیلومتر از سرزمین قاره آسیا فاصله دارد و از نظر مساحت و هم جمعیت جزو کوچک‌ترین کشورها در قاره آسیا به حساب می‌آید. این کشور مکانی بکر و فوق العاده برای گردشگران می‌باشد. مالدیو با پتانسیل گردشگری خود توانسته است سالانه میلیون‌ها نفر توریست را در خود جای دهد و درآمد گردشگری کشور خود را افزایش دهد.

آیا برای سفر به مالدیو نیاز به دریافت ویزا وجود دارد؟

مالدیو نیاز به ویزای فرودگاهی دارد و نیازی به طی کردن مراحل پیچیده اخذ ویزا قبل از سفر نمی‌باشد. برای انجام این کار نیز می‌توانید به محض ورود به فرودگاه پایتخت مالدیو، یعنی ماله، نسبت به تکمیل فرم ویزا اقدام نمایید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را اخذ کنید.

 

تور مالدیو

 

خرید تور مالدیو به راحت ترین شکل ممکن

به طور کلی می‌توان عنوان کرد آب و هوای کشور مالدیو چه در زمستان و چه در تابستان گرم است و هر روز در این کشور متوسط دما بین ۲۴ تا ۳۳ درجه سانتیگراد متغیر می‌باشد.
دمای آب و هوا در این کشور به سختی به زیر ۲۵ درجه سانتیگراد افت پیدا خواهد کرد. شاید برایتان جالب باشد بدانید کشور مالدیو دارای دو فصل موسمی جنوب غربی و موسمی شمال شرقی می‌باشد.
آب و هوا در مالدیو کاملاً شرجی است اما با وزش نسیم‌های خنک و مداومی که از سمت اقیانوس هند در جریان است، هوای گرم تعدیل پیدا می‌کند. در حال حاضر راحت‌ترین راه برای سفر به مالدیو از طریق تهیه بلیط تهران ماله و سفر به این کشور زیبا و دوست داشتنی از طریق پروازهای غیرمستقیم می‌باشد.
همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم بعد از فرود در فرودگاه پایتخت مالدیو، وابسته به اینکه هتل محل اقامت شما در چه منطقه‌ای قرار دارد، ترانسفر شما از طریق هوایی و یا زمینی انجام خواهد گرفت.
البته اگر بعد از غروب آفتاب به پایتخت این کشور برسید باید برای پروازهای دریایی تا روز بعد صبر کنید. چرا که هواپیماهای دریایی تنها در طول روز قابلیت پرواز دارند. مواردی که کشور مالدیو را از نظر گردشگران ویژه و محبوب کرده است عدم نیاز به اخذ ویزا می‌باشد. ویزای این کشور به صورت فرودگاهی می‌باشد و دارای اعتبار ۳۰ روزه است. به محض ورود به مجمع جزایر مالدیو باید نسبت به تکمیل فرم اخذ ویزای فرودگاهی اقدام نمایید. برای انجام این کار نیز هزینه اندکی از سمت فرودگاه از شما اخذ خواهد شد.
کشور مالدیو دارای طبیعت بسیار زیبایی می‌باشد و صنعت گردشگری جزو مهم‌ترین صنایع در این کشور به حساب می‌آید. اگر قصد خرید تور کشور مالدیو را دارید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید. چرا که این کشور امن‌ترین مقصد گردشگری در دنیا به حساب می‌آید.
در ادامه اطلاعاتی را در خصوص این کشور زیبا و رویایی در اختیارتان قرار خواهیم داد.
همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم کشور مالدیو کم جمعیت‌ترین کشور در قاره آسیا به حساب می‌آید. شاید برایتان جالب باشد بدانید مردمی که در کشور مالدیو ساکن هستند از قوم مالدیوی می‌باشند و تبار اصلی آنها آریایی و هندی است و رگه‌هایی از اعراب نیز در میان آنها وجود دارد.
دین رسمی در کشور مالدیو اسلام است و پیروی از دیگر ادیان در ملاعام، کاملاً غیرقانونی می‌باشد و پیگرد قانونی دارد. البته مسافرانی که در این جزیره ساکن هستند از نظر دین مشکلی نخواهند داشت.
زبان رسمی در کشور مالدیو دیوهی می‌باشد. این زبان اروپایی و هندی است اما مردم عادی در کشور مالدیو ارتباط چندانی با توریستان در این کشور ندارند. چرا که گردشگری در این کشور توسط شرکت‌های بین‌المللی اداره می‌شود.
وجه رایج در کشور مالدیو دلار می‌باشد. واحد پول این کشور، روپیه است که معادل ۱۴۰۰ تومان می‌باشد. همانطور که اشاره کردیم در سفر به این کشور نیازی به روپیه نخواهید داشت و دلار پاسخگوی نیاز شماست.

نوید گشت همراه همیشگی شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای اروپایی و آسیایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده ارائه خدمت به شما گردشگران عزیز می‌باشد. برای آنکه سفری به دور از دغدغه و آرامش بخش را تجربه کنید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. برای خرید تور مالدیو نوید گشت  می‌توانید از طریق وب سایت، تلفنی و یا حضوری اقدام نمایید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر