×
راهنمای سفر تور مالدیو

راهنمای سفر تور مالدیو

این جزیره با آبزیان رنگارنگ و آب‌های فیروزه‌ای که دارد سالانه گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. کشور مالدیو کوچکترین کشور در قاره آسیا به حساب می‌آید و جمعیت بسیار کمی را در خود جای داده است و دارای تفریحات رفاهی بسیار زیادی می‌باشد.
با حضور در آن می‌توانید از تفریحات آبی آن استفاده کنید. سوار و قایق شوید و نظاره‌گر ماهی‌های رنگارنگ شناور در آب باشید و اوقات خوشی را برای خود فراهم سازید.
ویزای این کشور به صورت فرودگاهی صادر می‌شود و برای سفر به آن نیازی به اخذ ویزا، از قبل نیست. به راحتی می‌توانید با حضور در مالدیو و ارائه یک مدرک معتبر ویزای خود را دریافت نمایید.
همین مورد یعنی عدم نیاز به دریافت ویزا، قبل از سفر به مالدیو، یکی از دلایلی است که این کشور را بیش از قبل توریستی کرده است. تنها نکته‌ای که باید بدانید این است که برای سفر به مالدیو باید پاسپورتی با انقضای حداقل ۶ ماه داشته باشید و به مامورین فرودگاه ارائه کنید. در هنگام ورود شما به خاک مالدیو لازم است تا مبلغی را به ازای روزهای اقامت خود در این کشور نیز بپردازید. ویزای توریستی این کشور دارای ۳۰ روز اعتبار می‌باشد.

به هنگام حضور در جزیره مالدیو این کارها را انجام دهید

شاید برایتان جالب باشد بدانید در کشور مالدیو حدود ۱۱۹۰ جزیره مرجانی وجود دارد و ۹ عدد از جزایر این کشور مساحتی بیشتر از ۲ کیلومتر مربع دارند. ۲۰۰ عدد از جزایر این کشور نیز قابل سکونت هستند و تنها ۸۸ جزیره در این کشور وجود دارد که محل اقامت گردشگران می‌باشد. جزایری که در قسمت جنوبی مالدیو قرار دارد جزو خلوت‌ترین جزایر این کشور محسوب می‌شود و اگر دوست دارید در سفر به این کشور از سکوت و آرامش محل اقامت خود لذت ببرید پیشنهاد می‌کنیم جزایر جنوبی مالدیو را انتخاب کنید. همچنین گرانترین اقامتگاه گردشگری این کشور نیز در جزایر جنوبی آن قرار دارد. سعی کنید در سفر به مالدیو کودکان خود را به همراه نبرید. چرا که برای رفت و آمد بین جزایر باید از قایق استفاده کنید و ممکن است کودکان شما تحمل تکان‌های قایق را نداشته باشند.
همچنین تفریحاتی که در کشور مالی وجود دارد مناسب کودکان نیست. جزایر شمالی کشور مالدیو در مقایسه با جزایر جنوبی دارای طرفداران بیشتری است و همچنین جمعیت بیشتری در آنجا سکنا دارند. همچنین در این جزایر امکانات رفاهی بیشتری نیز وجود دارد.
مدارک مورد نیازی برای خرید تور مالدیو
همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم برای خرید تور کشور مالدیو نیاز به اخذ ویزا ندارید و ویزای این کشور به صورت فرودگاهی صادر می‌شود. تنها لازم است در هنگام ورود، پاسپورتی با اعتبار حداقل ۶ ماه به همراه داشته باشید تا بتوانید مجوز ورود به مالدیو را کسب نمایید.

 

تور مالدیو نوید گشت

 

جاذبه های گردشگری مالدیو

مالدیو دارای سواحل و جزایر بسیار متنوعی می‌باشد. همچنین وجود تفریحات آبی مختلف نیز، این کشور را به مقصدی ایده‌آل برای توریستان تبدیل کرده است. ویژگی‌هایی که عنوان شد باعث شده است تا تور مالدیو به یک مقصد ایده‌آل برای زوج‌های جوان و خانواده‌ها تبدیل گردد.
نکته‌ای که باید بدانید آن است که جاذبه‌های دیدنی در کشور مالدیو تنها به یک نقطه خلاصه نمی‌شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید دین اغلب مردمان مالدیو اسلام است. البته شاخه‌های مختلفی نیز در آن وجود دارد و به همین دلیل تعدادی از جاذبه‌های دیدنی مالدیو مرتبط با دین اسلام می‌باشد.
مالدیو را می‌توان یکی از مقاصد اصلی غواصی بر روی زمین معرفی نمود. باید گفت اگر می‌خواهید برای بار اول غواصی را تجربه کنید حتماً در این کشور این کار را انجام دهید. چرا که در جزایر زیبای این کشور مناطق ارزان غواصی بسیار زیادی وجود دارد و افرادی که در این امر حرفه‌ای نیستند نیز می‌توانند از انجام این تفریح بی‌نظیر استفاده کنند. همچنین با حضور در آب‌های شفاف این جزیره می‌توانید شاهد ماهی‌های پهن برقی، لاک پشت‌های دریایی، کوسه‌ها و غیره باشید و از آن لذت ببرید.

آژانس هواپیمایی نوید گشت مجری برگزاری تور مالدیو در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. خدماتی که در هنگام خرید تور مالدیو دریافت می‌کنید از آژانس‌های هواپیمایی متفاوت، مختلف است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم این آژانس هواپیمایی را برای انجام امور گردشگری خود انتخاب کنید. تا در طول سفر دغدغه‌ای از بابت خرید بلیط، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و غیره نداشته باشید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر