×
نگران از دست رفتن تور مالدیو باشید!

نگران از دست رفتن تور مالدیو باشید!

شاید این سوال برایتان ایجاد شود که دقیقاً چه چیزی در کشور مالدیو گردشگران را جذب می‌کند؟ در پاسخ باید گفت دریایی با رنگ آبی چشم نواز، سواحلی رویایی، جنگل‌هایی شبه استوایی، حمام آفتاب عالی و غیره گردشگران بسیاری را به این مکان بی‌نظیر جذب می‌کند. قطعاً اگر تا به حال به این مقصد رویایی سفر نکرده باشید سوالات و ابهاماتی در این خصوص برای شما ایجاد شده است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به تمامی پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ دهیم.

مالدیو کجاست؟

مالدیو به کشوری کوچک تشکیل شده از چندین جزیره زیبا در جنوب شرق آسیا می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید مالدیو کم ارتفاع‌ترین کشور در جهان به حساب می‌آید. ارتفاع این کشور از سطح دریا تنها یک یک و نیم متر می‌باشد و در بیشترین ارتفاع ممکن نیز این عدد به دو متر و نیم متر ارتقا پیدا می‌کند.
لازم است بدانید ویزای مالدیو در فرودگاه صادر می‌شود و شما برای دریافت این ویزا لازم نیست تا هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید اما لازم است به ازای هر روز اقامت در این کشور ۱۵۰ دلار با خود به همراه داشته باشید. به همراه داشتن این مبلغ در کشور مالدیو به این معناست که شما از پس خرج و مخارجتان در این کشور به خوبی بر خواهید آمد. همچنین عوارض خروج از کشور نیز هزینه دیگری است که پیش از خروج از کشور مبدا یعنی ایران، باید نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.
قطعاً راحت‌ترین و منطقی‌ترین راه برای سفر به این کشور زیبا خرید تور است. چرا که هنگامی که شما نسبت به خرید تور مالدیو اقدام می‌کنید مواردی نظیر رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، بلیط هواپیما و غیره بر عهده تور می‌باشد. در نتیجه بدون هیچ جای نگرانی می‌توانید راهی سفر شوید و لحظاتی خوش را تجربه نمایید.
قیمت این تور به عوامل مختلفی مانند نوع ایرلاین، کیفیت هتل، مدت اقامت، تعداد ستاره‌های هتل و غیر بستگی دارد. در کنار مواردی که عنوان کردیم کیفیت هتلی که انتخاب می‌کنید در قیمت نهایی تور تاثیر مستقیم دارد و جزو مهم ترین موارد می‌باشد.
برخی از هتل‌هایی که در این کشور وجود دارد به قدری لوکس و مجهز هستند که گردشگران ترجیح می‌دهند نیمی از اوقات فراغت خود را در این هتل‌ها سپری نمایند. هنگامی که صحبت از قیمت تور می‌شود یعنی سفر شما شامل مواردی نظیر گشت و گذار در چندین جزیره و غیره خواهد بود. در نتیجه هزینه سفر نیز بیشتر خواهد شد.
لازم است بدانید هزینه تور مالدیو بازه نسبتا وسیعی را شامل خواهد شد. اگر فردی خوش شانس باشید می‌توانید این تور را با قیمتی حدود ۱۷ تا ۲۱ میلیون تومان خریداری کنید اما اگر به دنبال سفری لوکس و مجلل هستید باید بیشتر از این مبلغ هزینه کنید. قیمت تور مالدیو حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان هم افزایش خواهد داشت. در نتیجه می‌توانید با یک قیمت مناسب و با کیفیتی متناسب به کشور مالدیو سفر کنید و یا می‌توانید سفری لوکس و مجلل را انتخاب کنید و هزینه بیشتری برای سفر خود پرداخت نمایید.

 

 

تور مالدیو نوید گشت

 

تور مالدیو را چه زمانی باید خریداری کرد؟

کشور مالدیو رتبه اولین را در بین بهترین کشورهای آسیایی از آن خود کرده است. البته که این رتبه بی دلیل نیست دریای زلال، طبیعت بکر، شن‌های سفید، سواحل تمیز و غیره باعث شده است تا این نقطه به مکانی جذاب برای گردشگری در سراسر دنیا تبدیل شود.
کشور مالدیو در طی سال دارای هوایی گرم و آفتابی می‌باشد اما در ماه‌هایی از سال بارش باران شدت می‌گیرد و بهتر است قبل از برنامه‌ریزی سفر خود بهترین زمان برای سفر به این کشور زیبا را مورد بررسی قرار دهید.
همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم کشور مالدیو دارای هوایی گرم و آفتابی می‌باشد و میانگین دما در آن ۲۳ الی ۳۱ درجه سانتیگراد است. بهترین زمان برای سفر به این کشور دوست داشتنی ماه آبان تا اوایل ماه فروردین می‌باشد. باران های موسمی در این کشور از اردیبهشت ماه تا مهرماه ادامه پیدا می‌کند و اوج این باران‌ها را در خرداد ماه شاهد خواهید بود. در نتیجه با توجه به سلیقه‌ای که دارید باید بهترین زمان، برای سفر به این مقصد فوق العاده را انتخاب نمایید. 

نوید گشت،  نوید دهنده یک سفر ایده آل

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای لوکس، با بالاترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای رفع ابهام و پاسخ به سوالاتتان می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید یا اگر قصد خرید تور مالدیو را دارید تنها کافی است به این آژانس اعتماد کنید و کارهای خود را برای خرید این تور به این آژانس بسپارید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید به صورت تلفنی، حضوری و یا از طریق وب سایت با آنها در ارتباط باشید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر