×
تور پوکت، انتخاب مشکل پسندان

تور پوکت، انتخاب مشکل پسندان

تایلند یکی از کشورهای شرق آسیا محسوب می‌شود که برای سفر به آن نیاز است تا مدت زمان طولانی را در پرواز سپری کنید اما اگر بدانید در این کشور زیبا چه جاذبه‌های گردشگری انتظار شما را می‌کشد قطعاً سختی این سفر را به جان خریده و در اولین فرصت ممکن به تایلند سفر می‌کنید.
در کشور تایلند جزایر بزرگ و کوچک بسیار زیادی وجود دارند که پوکت یکی از آنهاست. جزیره پوکت از بزرگترین جزیره‌های کشور تایلند محسوب می‌شود که روزانه گردشگران زیادی را در خود جای می‌دهد. اگر دوست دارید تا در یک ساحل دنج و با آرامش به دور از دغدغه‌های زندگی روزمره لحظاتی خوش را برای خود رقم بزنید همین حالا برای خرید تور پوکت اقدام کنید.

پوکت فقط ساحل نیست؛ باور کنید!

پوکت فقط ساحل نیست این را باور کنید. بسیاری از افراد زمانی که اسم جزیره پوکت به گوششان می‌خورد این تصور را دارند که تمام مدت زمان سفر را باید در سواحل جزیره پوکت به شنا کردن و سایر تفریحات آبی بپردازند در صورتی که اینطور نیست. در پوکت جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارند که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

 

خرید تور پوکت

 

مراکز خرید مهم پوکت

در ابتدا قصد داریم به مراکز خریدی که در جزیره پوکت وجود دارند بپردازیم. افرادی که عاشق پاساژگردی و بازارگردی هستند جزیره پوکت جای شماست. در این جزیره تا چشم کار می‌کند بازارهای محلی و سنتی و البته پاساژ‌های مدرن نیز وجود دارند که شما می‌توانید ساعت‌ها در آن‌ها بدون اینکه خسته شوید به گشت و گذار و البته خرید کردن بپردازید.
از مهم‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید جزیره پوکت می‌توان به پوکت ویکلند، مارکت سنترال فستیوال و چیلوا مارکت اشاره کرد. در این مراکز خرید هر آن چیزی که از نظر شما بگذرد وجود دارد. پس اگر دوست دارید صنایع‎دستی مختلف، لباس‌های زیبا، جواهرات، عتیقه، انواع کیف و کفش را خریداری کنید حتما به این سه مرکز خرید سر بزنید. 

آکواریوم پوکت

دومین جاذبه گردشگری محبوب میان گردشگران، آکواریوم پوکت است. در آکواریوم پوکت انواع گونه‌های آبزی مختلف همچون ماهی‌های شیرین، لاک‌پشت‌ها و ... وجود دارند. برای دیدن این آکواریوم نیاز است تا به یک تونل ۱۰ متری که در زیر آب قرار دارد، بروید. در نگاه اول دیدن این تونل می‌تواند به شما یک حس ترس را القا نماید اما به محض اینکه پای خود را در این تونل ۱۰ متری بگذارید متوجه نورپردازی‌ها و البته نمای زیبای این آکواریوم خواهید شد و همین موضوع باعث می‌شود که به کلی ترس از وجود شما ریشه‎کن شده و بتوانید از دیدن ماهی‌های مختلف که در بالای سر شما در حال حرکت هستند لذت ببرید.

ساحل پاتونگ

ساحل پاتونگ را به جرات می‌توان یکی از سواحل شلوغ جزیره پوکت به حساب آورد. در این ساحل هر آن چیزی که شما فکرش را کنید وجود دارد از جمله مراکز خرید، هتل‌ها، رستوران‌ها و بارهای مختلف که در آن گردشگران مختلف دائماً در حال رفت و آمد هستند و محیطی پویا و زنده را به وجود آورده‌اند.
پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانید از تمام تفریحات آبی و البته رستوران‌های این ساحل زیبا دیدن نمایید یک روز کامل از سفر خود را برای بازدید در ساحل پاتوگ اختصاص دهید. البته اگر از طرفداران پاساژگردی هستید و دوست ندارید تا بازدید از تک‎تک مغازه‌هایی که در این ساحل اقدام به فروش اقلام مختلف می‌کنند را از دست بدهید یک روز نمی‌تواند برای شما کافی باشد.

 

تور پوکت

 

خرید تور پوکت نوید گشت

اگر تاکنون تجربه سفر به جزیره پوکت را نداشته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم که دست به خرید تور پوکت نوید گشت زده و به صورت انفرادی به این جزیره سفر نکنید. آژانس‌های هواپیمایی برای اینکه بتوانید از تک تک ثانیه‌های سفر خود لذت ببرید برنامه‌ریزی ویژه‌ای را برای شما دارند.
خرید تور پوکت این روزها به یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد تبدیل شده است چراکه تور پوکت با قیمت‌های مختلف و البته امکانات متنوعی به فروش می‌رسند که همین موضوع کار انتخاب را سخت کرده است. اگر در زمره افرادی هستید که توانایی پیدا کردن یک تور پوکت با قیمت مناسب و البته امکانات ویژه را ندارید ما در مجموعه نوید گشت در کنار شما هستیم.
آژانس  هواپیمایی نوید گشت مجری برگزاری تور پوکت است. برای اینکه بتوانید یک تور ایده‎آل با قیمت مناسب را خریداری نمایید با کارشناسان مجموعه ما ارتباط برقرار کنید تا متناسب با بودجه شما بهترین انتخاب‌ها را پیش‎رویتان قرار دهند. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر