×
تور ژاپن را گران نخرید

تور ژاپن را گران نخرید

تصور غلطی که به اشتباه در ذهن بسیاری از افراد جا افتاده، این موضوع است که قاره آسیا نمی‌تواند انتظارات گردشگران را آن‌طور که باید و شاید برطرف کند. اگر در زمره این افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم در این باره تجدید نظر کنید، چرا‌که این روزها کشورهای آسیایی نیز به مقاصد پرطرفدار گردشگری در دنیا تبدیل شده‌اند و اکثر افراد از اقصی نقاط دنیا برای دیدن کشورهای مختلف پا به قاره آسیا می‌گذارند.
در کشور ایران، بسیاری از افراد آرزو دارند تا برای یک بار هم که شده پا در خاک سرزمین آفتاب بگذارند و از نزدیک شهرهای مختلف این کشور همچون توکیو، اوساکا و ... را از نزدیک ببینند. باتوجه به شرایط اقتصادی که در کشورمان ایران وجود دارد، بسیاری از افراد ممکن است توانایی خرید تور ژاپن را نداشته باشند. اگر به دلایل مالی توانایی خرید تور ژاپن و سفر به این کشور را ندارید، خط به خط این مقاله را به دقت مطالعه نمایید چراکه قصد داریم در مورد ویژگی‌های یک تور ارزان صحبت کنیم. 

 

خرید تور ژاپن

 

برای خرید تور ژاپن حواستان به چند مورد باشد!

با توجه به بعد مسافتی که میان کشور ایران و کشور ژاپن وجود دارد، باید این انتظار را داشته باشید که قیمت تور ژاپن نسبت به سایر تورها کمی گران‌تر باشد. با این وجود اما تنها بعد مسافت نمی‌تواند دلیل کافی برای گران بود تور ژاپن باشد. اگر تمکن مالی قابل‌قبولی ندارید و در عین حال سودای سفر به ژاپن را دارید، نیاز است تا سطح توقعات خود را کمی پایین بیاورید.

دور هتل‌های 5 ستاره را خط بکشید

یکی از مواردی که می‌تواند تاثیر فوق‌العاده زیادی را روی قیمت تور بگذارد، موضوع تعداد ستاره‌های هتل است. طبیعتا اگر قصد اقامت در هتل‌های 5 ستاره و لاکچری را داشته باشید، باید کمی سر کیسه را شل کرده و مبلغ بالایی را برای خرید تور پرداخت کنید. شما با اقامت در هتل‌های 3 ستاره می‎توانید قیمت تور را به طرز فاحشی کاهش دهید. 

مدت زمان اقامت خود را تا جای ممکن کم کنید

دومین عنصری که تا حد زیادی بر قیمت تور تاثیرگذار است، مدت زمان اقامت در کشور ژاپن است. معمولا تورهای ژاپن 7 روزه برگزار می‌شوند اما بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی ممکن است این مدت زمان را افزایش دهند. سعی کنید تا جای ممکن تعداد روزهای اقامت خود در سرزمین آفتاب را کاهش دهید تا توانایی خرید تور ژاپن را داشته باشید.

خطی قرمز روی تورهای ترکیبی بکشید

بسیاری از افراد که عاشق سفر کردن هستند و یا حتی تمکن‌مالی قابل‌قبولی دارند؛ دوست دارند با یک تیر دو نشان زده و زمانی که به کشور ژاپن سفر می‌کنند، از شهرهای گردشگری این کشور دیدن کنند. همین علاقه سبب شده تا در چند سال اخیر تورهای ژاپن به صورت ترکیبی نیز برگزار شود. تورهای ترکیبی ژاپن بسیار گران هستند چرا‌که در یک سفر 7 روزه از چند شهر مختلف بازدید می‌شود. برای کم کردن هزینه‌های سفرتان باید تنها از یک شهر ژاپن دیدن کنید.

در انتخاب ایرلاین سختگیر نباشید

باتوجه به طولانی بودن مدت زمان سفر، بسیاری از گردشگران تمایل دارند تا با ایرلاین‌های شناخته شده‌ای همچون قطر، امارات و... به ژاپن سفر کنند. با توجه به گران بودن بلیط این ایرلاین‌ها باید انتظار داشته باشید تا هزینه سفر شما نیز افزایش یابد.

تور لحظه آخری، بهترین انتخاب ممکن

آخرین و بهترین راه برای خرید تور ارزان قیمت ژاپن را می‌توان تورهای لحظه آخری دانست. در تورهای لحظه آخری شاهد نرخ‌شکنی‌های باور نکردنی هستیم. سعی کنید به صورت روزانه این تورها را چک کرده تا بتوانید متناسب با بودجه و البته سلیقه خود نسبت به خرید تور اقدام کنید. 

 

قیمت تور ژاپن

 

نوید گشت، آژانس مورد اعتماد شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت یکی از آژانس‌های معتبر و با سابقه در کشور است که شما می‌توانید برای خرید تور ژاپن با این مجموعه در ارتباط باشید. مجموعه ما با درک شرایط موجود جامعه، تورهای ژاپن را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد تا هر شخصی با هر مقدار بودجه‌ای توانایی خرید را داشته باشد.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر