×

خدمات ویزای اسپانیا

کشور اسپانیا در قاره اروپا قرار دارد که واقع در شبه جزیره ایبری می باشد ، این کشور در قاره اروپا به پادشاهی معروف می باشد. مردم این کشور به زبان اسپانیایی صحبت می کنند ، البته لازم به ذکر است که زبان اسپانیایی دومین زبان در جهان می باشد. کشور اسپانیا در قاره اروپا جز دومین کشور بزرگ آنجا محسوب می شود این کشور دارای دو جزیره بزرگ دنیا می باشد. مهم ترین منبع درآمد کشور اسپانیا از گردشگری می باشد این کشور دارای اماکن تاریخی و آب و هوای بسیار عالی می باشد.
 امروزه برخی از ایرانیان مهاجرت زیادی به اسپانیا می کنند ؛ دلایل زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. از مهم ترین دلایل هزینه تحصیل ارزان و همچنین پایین بودن هزینه های زندگی و کیفیت آموزشی مناسب دانشجویان بین المللی می باشد. این ویژگی ها باعث شده تا افراد زیادی به فکر مهاجرت به این کشور می افتند . با دریافت ویزای اسپانیا نیز می توانید از خدمات ویزای اسپانیا بهره مند شوید . 

 

خدمات ویزای اسپانیا

انواع ویزای اسپانیا

برای سفر کردن به کشور اسپانیا می بایست ویزا دریافت کنید ،ویزا دارای انواع مختلفی می باشد و این بستگی به نوع سفر شما دارد که چه نوع ویزایی می خواهید دریافت کنید . کشور اسپانیا جز کشورهای اروپایی عضو شینگن می باشند ؛کشور های عضو شینگن دارای چهار نوع ویزا می باشد.این ویزا ها اعم از : 
ویزای نوع A:  با داشتن این ویزا افرادی که می خواهند به یکی از کشور های عضو شینگن سفر کنند ، ولی می بایست پرواز آن ها در وسط راه به یکی دیگر از کشور های عضو شینگن توقف کند. از این نوع ویزا استفاده می شود البته لازم به ذکر است که افراد نباید از فرودگاه آنجا خارج شود . 
ویزای نوع B:  با داشتن این نوع ویزا هم به صورت زمینی و هم به شکل هوایی می توانید از کشور های شینگن عبور کرده و به مقصد نهایی بروید. البته لازم به ذکر است مدت زمان توقف کردن در کشور های شینگن شش روز می باشد . 
ویزای نوع C:  اینگونه از ویزا برای اقامت های کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیرد ، یعنی اگر شخصی دارای این ویزا باشد می تواند در مدت معلومی که در ویزا قرار دارد. در یکی از کشور های شینگن اقامت داشته باشد این نوع ویزا نیز دارای انواع مختلفی می باشد . 

Single-entry visa  : افرادی که این ویزا را دریافت می کنند فقط اجازه دارند یکبار از این ویزا استفاده کرده و تا مدت معلومی که در ویزا نوشته شده در کشور های عضو شینگن بماند. 
 Double-entry visa : این ویزا تقریبا شبیه به ویزای سینگل می باشد با این تفاوت که افراد می توانند یک بار دیگه از این ویزا استفاده نمایند.
Multiple-entry visa:  : با داشتن این ویزا اشخاص می توانند به هر یک از کشور های شینگن که می خواهند سفر کنند، حداکثر به مدت ۹۰ روز اقامت کنند. 
همان طور که گفته شد اسپانیا جز کشورهای شینگن می باشد بنابراین تمام این ویزا شامل کشور اسپانیا نیز می شود ، با داشتن ویزا اسپانیا می توانید از تمام خدمات ویزای اسپانیا که در این قسمت گفتیم استفاده نمایید. 

نکات مهم درباره ویزای اسپانیا و خدمات ویزای اسپانیا 

اولین نکته موضوع مهاجرت شما مطرح می باشد چرا که اگر قصد ادامه تحصیل و یا سرمایه گذاری در اسپانیا را دارید ؛ می توانید از طریق تحصیل و گرفتن اقامت تحصیلی اسپانیا یکی از روش های موفق در این زمینه ویزا دریافت کنید. با داشتن ویزای تحصیلی در اسپانیا می توانید از خدمات ویزای اسپانیا بهره مند شوید چرا که در کشور اسپانیا هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی اسپانیا ارزان وتقریباً رایگان می باشد.
 شما می توانید در هنگام تحصیل در اسپانیا مشغول به کار شوید در این صورت به شما ویزای کار نیز داده می شود. اگر قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را دارید کشور اسپانیا یکی از گزینه های مهم می باشد؛ چرا که شما می توانید با خرید ملک در کشور اسپانیا از اقامت دائم برخوردار شوید 
البته لازم به ذکر است که شما با دریافت ویزای اسپانیا می توانید از خدمات ویزای اسپانیا نیز برخوردار باشید. یعنی با داشتن این ویزا و گرفتن اقامت شهروند اسپانیا محسوب شده و از تمامی خدمات این کشور بهره مند می شوید . 

 

ویزای تحصیلی اسپانیا

ویزای تحصیلی اسپانیا

ایرانیان زیادی برای ادامه تحصیل به کشور اسپانیا سفر می کنند ؛چرا که با دریافت ویزای تحصیل در اسپانیا می توانند از خدمات ویزای اسپانیا بهره مند شوند. یعنی می توانند به شکل رایگان و یا هزینه بسیار پایین در این کشور تحصیل نمایند، علاوه بر این ویژگی کشور اسپانیا دارای دانشگاه های بسیار معتبر می باشد. 

ویزای کاری اسپانیا

در برخی موارد بعضی از کارفرما های کشور اسپانیا به نیروی کار مهاجر و کار بلد احتیاج دارند و با دادن آگاهی دنبال نیروی کار هستند . برخی افراد با دیدن آگهی و فرستادن رزومه مورد قبول واقع شده و می توانند ویزای کاری دریافت نمایند .کارفرما در اسپانیا با فرستادن دعوتنامه ای می تواند به افراد ویزای کار دهند اگر فردی ده سال در کشور اسپانیا کار کند می تواند اقامت دایمی دریافت نماید . 

ویزای پزشکی اسپانیا

برخی افراد برای درمان بیماری خود و یا اطرافیان برای دریافت ویزا اقدام می کنند ؛ شما می توانید با ارائه مدارک پزشکی و نام و آدرس بیمارستان در اسپانیا ویزای پزشکی دریافت کنید و از خدمات ویزای اسپانیا بهره مند شوید . 

 

انواع ویزای اسپانیا

کشور اسپانیا جزء کشور های شینگن می باشد؛ این کشور ها دارای ویزا های گوناگون با قوانین مختلف می باشد. همچنین علاوه بر قوانین با دریافت ویزای اسپانیا نیز می توانید از خدمات ویزای اسپانیا نیز بهره مند شوید. یکی از ویزای اسپانیا که مورد استقبال زیادی از ایرانی ها برای مهاجرت قرار گرفته ویزای تحصیلی می باشد ؛ چرا که این کشور برای تحصیل خدمات عالی ارائه می دهد . 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر