×
خدمات ویزا تبدیل به یک نیاز شده است

خدمات ویزا تبدیل به یک نیاز شده است

کشور ایران در دسته کشورهایی قرار می‌گیرد که اعتبار گذرنامه‌اش در دنیا آن‌چنان که باید و شاید چنگی به دل نمی‌زند. همین مسئله به تنهایی کافیست تا افرادی که عاشق سفر کردن هستند و یا به دلایل مختلفی همچون کار، دید و بازدید از اقوام درجه یک و ... نیاز به دریافت ویزا داشته باشند. اگر در دسته افرادی هستید که باید دائما ویزای کشورهای مختلف را برای رفع نیازهای خود دریافت کنید، پس بهتر است دید جدی نسبت به استفاده از خدمات ویزا داشته باشید.

با داشتن گذرنامه ایران به چند کشور دنیا می‌توان سفر کرد؟

هر ساله دو موسسه passport index و هنلی که اعتبار جهانی دارند، دست به معرفی قدرت گذرنامه‌ کشورهای مختلف می‌زنند. در سال 2023 نیز مانند هر سال این اتفاق به وقوع پیوست. با استناد به این دو سایت ناگریز هستیم این جمله را بیان کنیم که قدرت گذرنامه کشور ایران در رده ضعیف قرار دارد؛ به صورتی که افراد با ملیتی ایرانی تنها مجاز هستند به 43 کشور دنیا بدون داشتن ویزا سفر کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در رده‌بندی‌های صورت گرفته گذرنامه کشور ایران در بین 198 کشور دنیا؛ رتبه 102 را به خود اختصاص داده است. با این تفاسیر برای رفتن به کشورهای واقع در قاره سبز، قاره کهن و البته قاره آمریکا نیاز به اخذ ویزا وجود دارد.
در نگاه اول افرادی که هیچ تجربه‌ای در زمینه اخذ ویزا نداشته‌اند ممکن است این تصور را داشته باشند که انجام این کار راحت است و تنها با طی کردن چند مرحله کوتاه می‌توان ویزای کشورهای مختلف را دریافت کرد؛ در صورتی که این طور نیست. صادقانه این موضوع را بیان می‌کنیم که برای دریافت ویزا نیاز است تا کفش آهنی به پا کنید. 

 

استفاده از خدمات ویزا

 

از خدمات ویزا استفاده کنید تا دغدغه ای نداشته باشید

به دلیل شرایط سیاسی کشور ایران با سایر کشورهای دنیا و البته تنش‌هایی که همواره وجود داشته، اغلب کشورهایی که در قاره سبز قرار دارند؛ شرایط فوق‌العاده سختی را برای شهروندان ایرانی جهت صدور روادید در نظر گرفته‌اند. اگر بدون هیچ آگاهی پا در مسیر دریافت ویزا بگذارید؛ طبیعتا نه تنها نمی‌توانید ویزای کشور مورد نظر را دریافت کنید، بلکه کار شما برای دفعات بعد نیز سخت‌تر از همیشه می‌شود. یک نکته مهمی که بیان کردن آن خالی از لطف نیست، این است که کافیست یکبار درخواست اخذ ویزای شما از سمت سفارت کشور مورد نظرتان رد شود؛ برای بار دوم کارتان جهت دریافت ویزا سخت‌تر از هر زمان دیگری خواهد شد. 
در این جاست که نقش یک مجموعه‌ای که ارائه‌دهنده خدمات ویزاست پررنگ‎‌تر از همیشه می‌شود. مجموعه‌هایی که این خدمت را ارائه می‌دهند به واسطه سال‌ها فعالیت خود در این حوزه و البته تجربه‌ای که به دست آورده‌اند می‌توانند کار اخذ ویزا را در کم‌ترین زمان ممکن و البته با حداقل‌ترین ریسک انجام دهند. برای این که کارتان به اما و اگرهای متعدد نکشد و خیالتان را از بابت مشکلات احتمالی راحت کنید؛ نیاز است تا با این مجموعه‌ها همکاری داشته باشید. 

مراحل استفاده از خدمات ویزا 

برای انجام هر کاری نیاز است تا یک سری مراحل طی شوند. دریافت ویزا نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر قصد همکاری با مجموعه‌هایی که ارائه‌دهنده خدمات ویزا هستند را دارید؛ نیاز است تا کمی صبوری کنید و در ابتدا به یک سری از موارد توجه داشته باشد. 
در ابتدا نیاز است تا یک جلسه با مجموعه مورد نظر خود داشته باشید. خوشبختانه این روزها با گسترش اینترنت امکان برگزاری جلسه به صورت آنلاین نیز وجود دارد. در صورتی که مشکل زمان دارید؛ می‌توانید بدون طی کردن مسافت جغرافیایی و تنها با استفاده از اینترنت در هر کجای ایران که باشید با مجموعه مورد نظرتان یک جلسه آنلاین برگزار کنید. البته هستند افرادی که به روش‌های سنتی پایبند بوده و اصرار به برگزاری جلسه حضوری دارند. 
بعد از برگزاری جلسه؛ کارشناسان مجموعه از شما یک سری مدارک را طلب می‌کنند که نیاز است آن‌ها را به صورت دقیق فراهم کنید. موضوع تهیه مدارک را فوق‌العاده جدی بگیرید؛ چرا که کوچک‌ترین نقصی در مدارک شما ممکن است کار دریافت ویزا را برای مدت زمانی طولانی به تعویق بیندازد. صادقانه این موضوع را بیان می‌کنیم که در جلسه سفارت این مدارک شماست که با افسر کنسولگری صحبت می‌کند نه خود شما. 
بعد از آماده کردن مدارک حال نوبت به گرفتن وقت سفارت می‌رسد. بدون کوچک‌ترین تاخیری و در روز مشخص شده باید در محل سفارت حضور یافته و مدارک خود را تحویل دهید. رزرو وقت سفارت شما چه به صورت عادی و چه به صورت فوری توسط مجموعه‌ای که قصد همکاری با آن‌ را دارید، انجام می‌گیرد. 
تا به این‌جا همه چیز به خوبی پیش می‌رود. سخت‌ترین مرحله برای متقاضیان موعد پاسخ سفارت به درخواست آن‌هاست؛ چرا که زمان به کندی برای این افراد سپری می‌شود. جای نگرانی برای شما از این بابت وجود ندارد، چرا که می‌توانید آخرین وضعیت درخواست خود را از مجموعه‌ای که با آن‌ها همکاری می‌کنید، جویا شوید.

 

خدمات ویزا چیست

 

ویزای‌های پر متقاضی در ایران

با استناد به مدارک و مستندات موجود، ویزای برخی از کشورها در کشورمان بسیار پر متقاضی است. علت این موضوع نیز زیاد و مختلف است. با تمامی این احوالات اما ویزای انگلیس، ویزای آلمان، ویزای کانادا، ویزای فرانسه و ویزای روسیه از ویزاهای پردرخواست در کشور ایران تلقی می‌شوند.

نوید گشت؛ نویددهنده خبرهای خوب

آژانس هواپیمایی نوید گشت، یکی از مجموعه‌هایی در کشور است که خدمات ویزا کشورهای مختلف را فارغ از نوع آن انجام می‌دهد. این مجموعه به سبب تجربه طولانی مدت توانسته یکی از مجموعه‌های سرآمد در کشور در این زمینه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی‌تر می‌توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر