×
راهنمای کامل سفر به اسپانیا

راهنمای کامل سفر به اسپانیا

شاید برای شما سوال باشد که چرا تمام افراد به دنبال خرید تور اسپانیا هستند تا بتوانند به این کشور زیبا سفر کنند. بدون شک اسپانیا یکی از مهمترین مقاصد توریستی در کل اروپا محسوب می‌ شود. تجربه سفر به اسپانیا و مزه کردن غذا های بی‌ نظیر این کشور سبب می‌ شود که افراد همواره این سفر را جزو بهترین سفر های خود عنوان کنند.
شما می‌ توانید مزه اصیل غذاها را تنها در کشور اسپانیا تست کنید‌. همچنین طبیعت اسپانیا به حدی زیبا و خارق‌ العاده می‌ باشد که فیلمسازان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. شما می‌ توانید کوه‌ های پرابهت و سواحل بسیار زیبا را در این کشور مشاهده کنید. همچنین اگر به تاریخ قرون وسطی و آثار تاریخی علاقه دارید می‌ توانید با سفر به اسپانیا تمام یادگاری‌ های این دوران را مشاهده نمایید. موزه‌ هایی در این کشور وجود دارند که می‌ توانند شما را به دوران قرون وسطی برده و یادآور قرن‌ های گذشته برای شما باشند.

 

Image


بهترین زمان سفر به کشور اروپا
افرادی که قصد سفر به کشور اسپانیا و خرید تور اسپانیا را دارند همواره این سوال برایشان پیش می آید که کدام فصل ها برای سفر به این کشور مناسب هستند. قبل از اینکه شما بهترین فصل برای سفر به این کشور را انتخاب کنید باید ابتدا هدف خود را از سفر به کشور اسپانیا مشخص نمایید. 
افراد برای این به کشور اسپانیا سفر می‌ کنند که در سواحل زیبای آن به گشت و گذار و تفریح بپردازند و از هوای گرم این کشور استفاده کنند. همچنین برخی از افراد تمایل دارند که خیابان گردی کرده و اماکن تاریخی جذاب این کشور را مشاهده کنند. معمولاً از نظر گردشگران بهترین زمان برای سفر به اسپانیا فصل بهار می‌ باشد؛ زیرا در این فصل اسپانیا دارای طبیعت بسیار زیبایی می‌ باشد. شما می‌ توانید گل‌ های رنگارنگ زیبایی را در این کشور مشاهده کرده و از نسیم معتدل بهاری در سواحل آن لذت ببرید. 
البته در نظر داشته باشید برای سفر به اسپانیا در فصل بهار لباس گرم را فراموش نکنید. فصل بهار هوا تا حدودی خنک بوده و ممکن است برای بسیاری از افراد نیز هوا سرد باشد. بدون شک یکی از بهترین فصل‌ ها برای سفر به کشور اسپانیا فصل تابستان است. شما می‌ توانید علاوه بر گشت و گذار در بازار اسپانیا از تفریحات آبی این کشور نیز استفاده کنید. اگر تفریحات آبی و گشت و گذار در خیابان‌ های اسپانیا برای شما اولویت است پس انتخاب فصل تابستان یک انتخاب هوشمندانه برای شما می باشد. 
شما می توانید از فستیوال‌ های بسیار دیدنی این کشور نیز در فصل تابستان استفاده کنید. همچنین اگر به کنسرت علاقه دارید در فصل تابستان می‌ توانید از کنسرت‌ های بسیار متنوعی در این کشور بهره‌ مند شوید. فصل پاییز و زمستان نیز طرفداران خاص خود را دارند و بسیاری از افراد تمایل دارند در این فصل به کشور اسپانیا سفر کنند اما در این دو فصل خود را آماده بارش‌ های گاه و بیگاه باران نیز کنید. همچنین می‌ توانید در خیابان‌ های زیبای این کشور قدم زده و خش خش برگ‌ های پاییزی را در زیر پای خود احساس کنید.

 

Image


بررسی شرایط دریافت ویزای اسپانیا
در نظر داشته باشید افرادی که قصد خرید تور اسپانیا را دارند؛ ابتدا باید ویزای این کشور را دریافت کنند تا اجازه ورود به خاک کشور اسپانیا را داشته باشند. تمام شهروندان ایرانی باید ویزای توریستی دریافت کرده تا بتوانند وارد کشور اسپانیا شوند. ویزای توریستی حداکثر ۹۰ روز اعتبار دارد و افراد می‌ توانند ۹۰ روز از ویزای خود استفاده کنند.‌ شما با پیدا کردن یک آژانس هواپیمایی معتبر می‌ توانید تمام مراحل سفر خود را به این آژانس سپرده و  هیچگونه نگرانی نداشته باشید؛ زیرا آژانس هواپیمایی شما می‌ تواند از صفر تا صد کار را پیش برده و تمام مراحل را برای شما راحت‌ تر کند. یک سری مدارک برای دریافت ویزای اسپانیا مورد نیاز می‌ باشند. فرم درخواست و عکس پاسپورت که باید حداکثر ۶ ماه دارای اعتبار باشد جزو مدارک ضروری برای دریافت ویزای اسپانیا هستند. یکی از مدارک دیگر که سفارت از شما دریافت می‌ کند کاورلتر می‌ باشد. 
شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که کاورلتر چیست و چه کاربردی دارد. در نظر داشته باشید که شما درون کاورلتر باید اطلاعات مختلفی را درج کنید. به عنوان مثال انگیزه سفر یکی از اطلاعات بسیار مهمی است که درون این فرم درج می‌ شود. همچنین تاریخ ورود و خروج به کشور اسپانیا نیز جزو مواردی می‌ باشد که باید در آن درج شود. عکس پاسپورتی که مربوط به هفت ماه گذشته است، مدارک بانکی، بیمه مسافرتی، مدارک رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت جزو مدارک بسیار مهمی می‌ باشند که باید حتماً آن ها را به سفارت ارائه دهید تا بتوانید روند دریافت ویزای خود را تسریع ببخشید. 
در نظر داشته باشید که در صورت وجود کوچکترین مشکلی در مدارک ارائه شده به سفارت، روند ویزای شما مختل شده و نمی‌ توانید ویزا را دریافت کرده و وارد خاک اسپانیا شوید.
نحوه سفر به کشور اسپانیا
در نظر داشته باشید تمام افرادی که می‌ خواهند تور اسپانیا را خریداری کرده و به این کشور سفر کنند باید از طریق پرواز این کار را انجام دهند. البته سفر زمینی نیز یکی از روش‌ های رفتن به اسپانیا می‌ باشد؛ اما این روش دشوار است و معمولاً افراد آن را انتخاب نمی‌ کنند. اگر شما سفر زمینی را انتخاب کنید باید مسیری حدود ۶۰۰۰ کیلومتر را طی کرده و بدون وقفه رانندگی کنید. یعنی حدود ۶۲ ساعت شما در راه خواهید بود. پس از نظر مالی و زمانی استفاده از هواپیما بسیار مقرون به صرفه می‌ باشد. 
در نظر داشته باشید از کشور ایران به اسپانیا هیچگونه پرواز مستقیمی وجود ندارد. شما هر شرکت هواپیمایی را انتخاب کنید باید یک یا دو توقف را تجربه نمایید. معمولاً این توقف‌ ها در کشور‌ هایی مانند قطر، امارات و یا ترکیه اتفاق می‌‌ افتند. معمولا افراد سفری را انتخاب می‌ کنند که توقف آن در کشور ترکیه است. به این صورت می‌ توانند مدت زمان سفر خود را حدود یک یا دو ساعت کمتر نمایند و سریع‌ تر وارد کشور اسپانیا شوند. اگر قصد سفر به کشور اسپانیا را دارید بهتر است تمام جوانب را سنجیده و با آگاهی قدم در  این مسیر بگذارید. به این صورت می‌ توانید سختی‌ های سفر را هموار کرده و یک سفر رویایی و خاطره انگیز را در کنار عزیزان خود تجربه نمایید.

سخنی پایانی

نوید گشت یکی از مجری های اصلی برگزاری انواع تور اسپانیا، تور اروپا، تور تایلند و... می باشد. هر 7 روز هفته و 24 ساعته شبانه روز می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر