×
رفتن به مکان‌های دیدنی پوکت با خرید تور پوکت

رفتن به مکان‌های دیدنی پوکت با خرید تور پوکت


خرید تور پوکت سبب می‌شود تا شما بتوانید با هیجان انگیزترین تفریحات روبه‌رو شده و لحظاتی را تجربه کنید که مانند آن را در هیچ کجای دنیا تجربه نکردید. پوکت جزو جزایر بسیار محبوب و خارق‌العاده برای تفریح و سفر است. بدون شک شگفتی‌های طبیعی و حیرت‌انگیزی در این منطقه وجود دارند. شما با سفر به پوکت رویای زیبایی را تجربه می‌کنید که تا سالیان سال در ذهن شما ثبت می‌ماند. حال اگر قصد دارید تور پوکت را خریداری کرده و وارد این جزیره زیبا شوید تا پایان همراه ما باشید تا در رابطه با مکان‌های دیدنی و پرطرفدار این جزیره صحبت کنیم.

 بررسی مکان‌های دیدنی پوکت

 

جزایر فی‌فی: با سفر به مجمع‌الجزایر فی‌فی صخره‌های بزرگ و سواحل خارق‌العاده را در این منطقه مشاهده خواهید کرد. همچنین مهمانی ساحلی بی‌نظیر و هیجان‌انگیزی در طول شب برگزار می‌شود که می‌تواند گردشگران زیادی را به خود جذب کند. به هیچ عنوان شما با یک ساحل متروکه مواجه نخواهید شد. در هنگام قدم زدن در سواحل این جزیره بی‌نظیر، می‌توانید ماسه‌های سفید را در زیر پای خود احساس کنید. یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به جزایر فی‌فی ماه دسامبر تا می است.
بودای بزرگ پوکت نیز جزو یکی از مکان‌های مذهبی در جزیره پوکت محسوب می‌شود. افراد برای ورود به این مکان باید لباس‌های خاص و مخصوصی بپوشند. افراد می‌توانند از نگهبانی لباس مخصوص را دریافت کرده و وارد این منطقه شوند. در این مکان باید صدای خود را تا حد امکان پایین نگه داشته و از جاذبه‌های آن دیدن کنید. شما می‌توانید در این مکان یک مجسمه بسیار بزرگ تا طول ۴۵ متر را در بالای تپه مشاهده کنید. این مجسمه از مرمر سفید ساخته شده و نماد بودای بزرگ است‌. برای رفتن به این مکان باید یک جاده پرپیچ و خم را گذرانده تا بتوانید به این منطقه برسید.
یکی از بزرگترین معابد بودایی در پوکت، معبد چالونگ است. این معبد در قرن نوزدهم ساخته شده و جزو یکی از نمادی‌ترین ساختمان‌ها در پوکت به حساب می‌آید. در داخل این ساختمان شما می‌توانید تصاویر بسیار زیبا و نقاشی‌های شگفت‌انگیزی را روی سقف‌ها و دیواره‌ها مشاهده کنید. در این مکان مجسمه‌های طلایی اهدایی نیز وجود دارند که شگفتی بسیار زیادی به این منطقه بخشیده‌اند. شما برای رفتن به این معبد باید لباس‌های مخصوصی بر تن کنید.

 

تور پوکت

 

خرید تور پوکت و رفتن به مکان‌های خاص و بی‌نظیر

 

با خرید تور پوکت افراد می‌توانند از تمام این جاذبه‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنند. شهر باستانی پوکت یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری و توریستی در این منطقه است. شما می‌توانید در این منطقه به تماشای خیابان‌های چینی-پرتغالی بپردازید و عمارت‌های باشکوهی را در این منطقه مشاهده کنید. شما به راحتی می‌توانید با اتوبوس آبی و یا توک توک در این شهر چرخیده و از کافه‌ها و رستوران‌های بی‌نظیر آن با غذاهای محلی استفاده کنید. می‌توان گفت اگر شما غذاهای محلی این منطقه را استفاده نکنید یک شانس بزرگ برای تست کردن طعمی بی‌نظیر را از دست داده‌اید.
پارک آبی آندا ماندا: این پارک جزو مکان‌های جدیدالاحداث در پوکت بوده و دارای عظمت بسیار زیادی است. شما با رفتن به این پارک عظیم می‌توانید از سرسره‌های آبی و امواج مصنوعی استفاده نمایید. همچنین مساحت این پارک حدود ۱۰ هزار متر مربع بوده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح در جزیره پوکت است.
جزیره کوه راچا یک جزیره کوچک با آب‌هایی شفاف و زلال است. دسترسی به این جزیره برای گردشگران بسیار راحت بوده و می‌توانند به راحتی به آنجا بروند، زیرا فاصله کمی با جزیره پوکت دارد. معمولاً غواصان این جزیره را برای سفر روزانه خود انتخاب می‌کنند تا بتوانند در آب‌های آبی و زلال آن به غواصی و شنا کردن بپردازند. همچنین این جزیره دارای اقامتگاه‌های بسیار زیادی است که افراد می‌توانند یک شب را در آن سپری کرده و از آسمان صاف و زلال آن لذت ببرند. یکی از بهترین مکان‌ها که جزو پرطرفدارترین تفریحات نیز در منطقه پوکت به حساب می‌آید نمای کارون است. شما می‌توانید در این منطقه سه خلیج باشکوه را مشاهده کنید. این مکان شهرت بسیار زیادی دارد و اغلب توریست‌ها این مکان را برای گشت‌و‌گذار انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید در این منطقه عکس‌های بسیار زیبا و هنری بگیرید. همچنین تنقلات، بستنی و نوشیدنی‌های بی‌نظیری را در آنجا تهیه کنید.
بدون شک وجود کلوپ‌های ساحلی جزو جاذبه‌های گردشگری پوکت به حساب می‌آیند.  اکثر گردشگران این کلوپ‌های شبانه را برای تفریحات خود استفاده می‌کنند. می‌توان گفت این کلوپ‌های شبانه تا صبح باز هستند و نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوعی را به افراد ارائه می‌دهند. شما می‌توانید روی تخت‌های ساحلی نشسته و از صدای موسیقی، رقص و پایکوبی و صدای امواج آب لذت ببرید. این کلوپ‌ها در جزیره پوکت به کلوپ‌های مهمانی تبدیل شده‌اند و گردشگران بسیار زیادی در این کلوپ‌ها حضور دارند.

 

 

خرید تور پوکت

 

جمع‌بندی در رابطه با تور پوکت

 

به قدری تفریحات و مکان‌های دیدنی جزیره پوکت متنوع هستند که افراد در هنگام خرید تور پوکت هیچگونه نگرانی نخواهند داشت، زیرا می‌توانند از لحظه به لحظه سفر خود حداکثر استفاده را ببرند. می‌توان گفت شاید برای دیدن تمام این جاذبه‌ها وقت کم بیاورید. پس بهتر است با یک برنامه‌ریزی درست تور خود را خریداری کرده و وارد این کشور عالی شوید. شما می‌توانید از تورهای ترکیبی پوکت، تور تایلند، تور بانکوک و تور پاتایا نیز استفاده کرده و با خرید این تورها با یک تیر دو نشان زده و در یک سفر نقاط مختلفی را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از خدمات ویزا نیز بهره برده و در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کنید. سپس وارد این شهر زیبا و پر از جاذبه شوید. پس شانس خود را برای رفتن به منطقه‌ای رویایی از دست ندهید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر