×
سفر به سرزمین ترین ها

سفر به سرزمین ترین ها

جاذبه‌ های شهر توکیو
با خرید تور ژاپن شما می‌ توانید از توکیو شهر زیبای ژاپن دیدن کنید. سفر به این شهر می‌ تواند تجربه ای بسیار هیجان انگیز و خاص را برای شما رقم بزند. توکیو پایتخت کشور ژاپن می‌ باشد و از نظر فرهنگ و هنر و فناوری در کل دنیا پیشتاز است. جاذبه‌ های زیادی در این شهر وجود دارند که افراد می‌ توانند با سفر به این شهر از جاذبه‌ های بسیار عالی آن دیدن کنند. به عنوان مثال برج اسکای تری یکی از جاذبه‌ های گردشگری شهر توکیو به حساب می‌ آید. این برج یکی از نماد های شهر توکیو می‌ باشد. شما با رفتن به بالای این برج می‌ توانید یک چشم انداز بسیار عالی و فوق العاده از این شهر را مشاهده کنید. 
یکی از جاذبه‌ های دیگر این شهر وجود حیاط پادشاهی امپراتوری می‌ باشد. این محل جزو اقامتگاه‌ های امپراطور ژاپن به حساب می‌ آمده و بسیار دارای ارزش بوده است. شما می‌ توانید معماری سنتی ژاپن را در این محیط مشاهده نمایید و عکس‌ های بسیار زیبایی از آن بگیرید. 
یکی از نقاط محبوب بین تمام گردشگران در شهر توکیو منطقه آساکوسا می‌ باشد. این منطقه شامل رستوران‌ های محلی، بازار ها، معابر و فروشگاه ها است. شما می‌ توانید کل فرهنگ و آداب و رسوم مردم ژاپن را در این منطقه به صورت یکجا مشاهده کنید. توکیو دارای باغ‌ های بسیار سرسبز می‌ باشد که افراد می‌ توانند در آنجا به گردش بپردازند. همچنین وجود موزه‌‌ ها و گالری‌ ها در شهر توکیو بسیار زیاد و متنوع است. 
افرادی که به هنر علاقه دارند می‌ توانند لحظات بسیار خوبی را در این مکان‌ ها سپری کنند. از دیگر جاذبه‌ های شهر توکیو ژاپن پارک تنوکو و شهرک اکسپو توکیو می‌ باشد. افراد می‌ توانند به این شهر سفر کرده و از جاذبه‌ های متنوع آن دیدن کنند.

 

Image


آیا برای سفر به ژاپن نیاز به دریافت ویزا است؟
شاید بسیاری از افراد از این موضوع اطلاع نداشته باشند. برای سفر به ژاپن نیاز است که شما ویزا دریافت کنید. ویزای این کشور جزو معتبرترین ویزا در کل دنیا محسوب می‌ شود.‌ شما به عنوان یک گردشگر قبل از ورود به کشور ژاپن باید ویزای خود را دریافت کنید. دریافت ویزای توریستی دارای شرایط و مراحل خاصی می‌ باشد که می‌ توانید تمام این شرایط و مراحل را از آژانس مورد نظر خود بپرسید. 
در نظر داشته باشید ابتدا بهتر است در رابطه با ویزای خود اطلاعات کافی را به دست آورده و سپس به دنبال جمع آوری اطلاعات با توجه به نوع ویزای تان باشید. معمولا مدارک کلی برای دریافت ویزا شامل پاسپورت معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار می‌ باشد. همچنین فرم درخواست ویزا، رزرو هتل و اثبات مالی، بلیط هواپیما، عکس پاسپورتی و … جزو مدارک ضروری برای دریافت ویزای توریستی هستند‌. از دیگر مدارک لازم ارائه برنامه سفر و دعوتنامه از فرد یا یک سازمان و همچنین تاییدیه اشتغال می‌ باشد. 
بعد از ارائه تمام مدارک مورد نیاز شما باید فرم درخواست را نیز به صورت کامل پر کرده و اطلاعات مربوط به مسکن و اطلاعات مالی خود را به صورت دقیق و بدون هیچگونه اشتباهی در آن درج کنید. در نظر داشته باشید در صورت موافقت با ویزای شما به صورت حضوری یا از طریق پست و ایمیل ویزا برای شما ارسال می‌ شود. بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا از آژانس مورد نظر خود تمام اطلاعات را دریافت کرده و سپس اقدام به انجام مراحل مربوط به دریافت ویزا کنید.
اهمیت انتخاب هتل در این سفر
با انتخاب اقامتگاه‌ های لاکچری در ژاپن می‌ توانید تجربه یک سفر بی‌ نظیر را داشته باشید. خدمات مختلفی را هتل‌ های موجود در کشور ژاپن به گردشگران ارائه می‌ دهند. همچنین این هتل‌ ها از طراحی‌ های زیبا و بسیار خاصی برخوردار هستند و می‌ توانند یک محیط رفاهی بسیار عالی را برای گردشگران به وجود بیاورند. 
این هتل‌ ها به جزئیات بسیار دقت کردند و توجه ویژه‌ ای به رضایت مسافرین و آرامش آن ها داشتند. اگر می‌‌ خواهید در طول سفر خود آرامش و آسایش را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما هتل‌ های لوکس و فاخر کشور ژاپن می‌ باشد. این هتل‌ ها دارای مراکز آب گرم و سرویس‌ های ویژه هستند که می‌ توانند تمام امکانات رفاهی را به صورت کامل برای شما فراهم کنند. شما می‌ توانید زمان‌ های استراحت خود را در کنار استخر های روباز سپری کرده و از منظره درختان گیلاس لذت ببرید. 
همچنین می‌ توانید از آب گرم این استخر ها استفاده کرده و خستگی یک پیاده‌ روی طولانی را از بین ببرید. اگر به دنبال معماری بی‌ نظیر هستید برخی از هتل‌ های ژاپن دارای معماری بسیار خاص و منحصر به فردی هستند. همچنین دارای تزیینات سنتی نیز می‌ باشند. شما می‌ توانید این معماری خاص و بی‌ نظیر را در هتل ها نیز مشاهده کنید.
افرادی که در این هتل‌ ها وظیفه خدمت رسانی به گردشگران را بر عهده دارند بسیار متعهد می‌ باشند و با افراد ارتباط دوستانه ای برقرار می‌ کنند.  اگر شما به زبان انگلیسی تسلط دارید دیگر هیچ جای نگرانی وجود ندارد‌؛ زیرا به راحتی می‌ توانید نیاز خود را گفته و با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. در نظر داشته باشید که انتخاب یک هتل مناسب تنها سبب ایجاد آرامش و امنیت شما نمی‌ شود. شما در کنار به دست آوردن تمام این موارد می‌ توانید از فرهنگ و زیبایی‌ های ژاپن نیز دیدن کرده و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور نیز آشنایی پیدا کنید.

 

Image


سخن آخر
خرید تور ژاپن یک امکان بسیار عالی برای افراد می‌ باشد. این افراد می‌ توانند قدم در کشور ژاپن گذاشته و با آداب و رسوم و فرهنگ متنوع آن آشنایی پیدا کنند. شما با هر سلیقه‌ ای وارد این کشور شوید می‌ توانید علایق خود را پیدا کنید. جاذبه‌ های کشور ژاپن و شهر های مختلف آنقدر زیاد است که افراد برای بازدید از تمام این موارد وقت کم می‌ آورند. پس بهتر است زمان خود را تنظیم کرده و با برنامه‌ های تور خود پیش بروید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن از تمام لحظات سفرتان استفاده کنید. در نظر داشته باشید شما با دریافت ویزای پرقدرت کشور ژاپن می‌ توانید ویزای کشور های مختلف را نیز به راحتی دریافت کنید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر