×

فرم‌ سفارت اتریش

کشور اتریش یکی از کشور هایی است که از نظر سطح کیفیت زندگی در درجه بالایی قرار دارد. پایتخت این کشور وین ، در سال‌های طولانی پشت هم در صدر بهترین شهرهای دنیا از نظر کیفیت زندگی قرار دارد.وجود اقتصاد توسعه یافته و پایدار یکی از اصلی ترین علل توسعه این کشور می باشد.زندگی در این کشور به نوعی به صرفه تر و مناسب تر از زندگی در کشورهایی همچون آلمان و فرانسه می باشد و درآمد با هزینه ها درخط متوسطی قرار دارد.مثلا مخارج ماهیانه برای زندگی یک نفر تقریبا ۸۴۸/۳۹ یورو می باشدکه ضمن اجاره ماهانه یک واحد تک خوابه در مرکز شهر به طور تقریبی  ۷۰۲/۹۱ یورو هست که حدودا ۱۵۵۱/۳ یورو می شود و باقی دریافتی را می توان پس انداز نمود. 

اطلاعات جامع در خصوص تأیید اسناد و مدارک

اسناد و مدارک در صورتی مورد تایید می باشد که مراحل تأیید نزد مراجع ایرانی صورت گرفته باشد. برای طی مراحل داخلی تأیید اسناد و مدارک، سند اولین گام می بایست به وسیله قوه قضائیه، که مهر و امضا مترجم رسمی سند مربوطه را تأیید می کند مورد تأیید قرار گیرد و بعد توسط وزارت امور خارجه و در آخر توسط سفارت اتریش تأیید می گردد.سفارت تنها ترجمه های به زبان آلمانی را قبول می کند.البته فقط درخواست های جستجوی کار قابلیت ارائه ترجمه به زبان انگلیسی را دارد. ضمن اینکه سفارت این حق را دارد که ضمن مدارک گفته شده در بند بالا مدارک دیگری را از متقاضی درخواست کند.گاها نیز متقاضی را برای انجام مصاحبه به سفارت فرا می خواند.توجه داشته باشید به هیچ وجه به جزمواردی که از شما مواکدا خواسته می شود، اسناد و دعوتنامه اصل و همچنین فکس و یا دیگر مدارک خود را برای سفارت ارسال نکنید. 
همه ی مدارک باید توسط خود شخص در زمان درخواست ویزا ارائه شود. در این خصوص نیز در زمان درخواست ویزا تنها مبلغی که می بایست جهت صدور پرداخت شود،هزینه رسیدگی به درخواست ویزا می باشد و فرم های درخواست ویزا به شکل رایگان قابل دریافت هستند.دقت داشته باشید که تمام قسمت های فرم درخواست را به طور کامل تکمیل نمایید و در انتهای آن امضاء کنید. زیرا درخواست تکمیل کردن بعدی مدارک تنها در طولانی شدن روند رسیدگی به درخواست شما تاثیر می گذارد .لازم به ذکر است که درخواست خود را حداقل 14 روز قبل از سفر خود ارسال کنید.صدور ویزا، تضمین کننده اجازه ورود به قلمرو جمهوری اتریش نخواهد بود. در صورتی که هنگام گذر از مرز علتی مبنی بر عدم پذیرش )اخراج( رخ دهد، امکان ابطال ویزا و عدم اجازه ورود نیز وجود دارد. صدور ویزا به معنی مجوزی در جهت انجام کار و کسب درآمد به غیر از در چارچوب سفر های تجاری نمی باشد.

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر