×

فرم سفارت اسپانیا

کشور اسپانیا با توجه به طبیعت بسیار زیبا،شهرهایی خاص با آداب و رسوم متنوعش، جزو کشورهای اتحادیه ی اروپا محسوب می گردد و با توجه به این ویژگی ها باعث می شود سالانه افراد زیادی به این کشور سفر کنند.
البته در کنار گردشگران افرادی هم خواستار اقامت برای تحصیل و کار در این کشور هستند. اخذ اقامت در کشور اسپانیا ، علاوه بر امتیازات زیادی که برای سکونت در این کشور دارد، مزایای بی شماری نیز از نظر ورود به سایر کشور های حوزه ی شینگن برای فرد دارد.

فرم سفارت اسپانیا


تا چندین سال پیش متقاضیان برای اقامت و یا ویزای گردشگری مجبور بودند که به سایت سفارت اسپانیا مراجعه کنند و با دریافت فرم سفارت اسپانیا  برای دریافت ویزای خود اقدام نمایند.
اما در سال های اخیر تعیین وقت سفارت اسپانیا به صورت آنلاین و از طریق سایت شرکت کارگزار سفارت این کشور(BLS) انجام می شود. این موضوع باعث شده است تا سرعت روند صدور ویزای اسپانیا برای افراد آسان شود.
روند کار به این صورت است که پس از تکمیل فرم سفارت اسپانیا به صورت آنلاین درخواست ویزا ثبت و ارسال آن به BLS انجام می گردد. این شرکت برای عملیات انگشت ‌نگاری و ارائه مدارک برای شما زمانی را مشخص خواهد کرد و در نهایت وقت سفارت برای مصاحبه برای شما مشخص می گردد.

کارگزاری BLS  سفارت اسپانیا

 وظیفه کارگزاری BLS در کشورمان ارائه وقت برای فرم سفارت اسپانیا و دریافت انواع ویزای موقت می باشد. اما باید به این نکته دقت داشته باشید که مراجعه به این کارگزاری برای امور وقت سفارت و دریافت ویزا های کوتاه مدت اسپانیا( نهایت 90 روزه) می باشد.
 انواع ویزا هایی که شما می توانید برای سفر به اسپانیا از این کارگزاری ها تهیه نمایید به شرح زیر هستند:

  • ویزای توریستی اسپانیا
  • ویزای ترانزیتی اسپانیا
  • ویزای تجاری  اسپانیا
  • ویزای شرکت در کنفرانس های اسپانیا
  • ویزای اعضای خانواده برای شهروندان اتحادیه ی اروپا

    

تعیین وقت سفارت اسپانیا برای دریافت ویزای توریستی

همانطور که اشاره کرده کشور اسپانیا یکی از کشور های حوزه ی شینگن می باشد، بنابراین منظور از ویزای توریستی اسپانیا همان ویزای توریستی شینگن است. این ویزا را می توان به 2 نوع سینگل یا مولتیپل از طریق فرم سفارت اسپانیا دریافت کرد.
حالا تفاوت این دو نوع ویزا در چیست. اگر شما ویزای سینگل را داشته باشید تنها یکبار می توانید به منطقه شینگن وارد شوید، اما اگر ویزا شما از نوع مولتیپل باشد، تعداد ورود شما به منطقه شینگن نامحدود است.

طریقه پر کردن فرم سفارت اسپانیا برای شینگن

اولین کاری که نیاز است انجام دهید این است که آخرین فرم شینگن را از سایت سفارت اسپانیا دانلود نمایید و سپس با توجه به نکات زیر اقدام به پر کردن فرم سفارت اسپانیا نمایید.
یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای پر کردن فرم ویزای شینگن، حتما نیاز است که پاسپورت و شناسنامه خود را به همراه داشته باشید تا اطلاعات را کاملا دقیق و با تلفظ صحیح در فرم وارد نمایید.
در قسمت مربوط به اطلاعات سفر باید تمامی اطلاعات از قبیل علت مسافرت،تاریخ و ورود و خرج بلیط، مسافرتی و هتل، باید کامل و به‌ طور و صحیح درج گردد. دقت کنید که اطلاعات را اشتباه وارد نکنید، چون درخواست ویزای شما ریجکت خواهد شد.

 

تعیین وقت سفارت اسپانیا برای دریافت ویزای توریستی

 

نکاتی در خصوص روز رفتن به سفارت اسپانیا که باید بدانید:

  • برای تعیین وقت هر فرد باید شخصا به سفارت مراجعه کنید، به غیر از خردسالان و افراد زیر هشت سال که می توانند از طریق فرم سفارت اسپانیا اقدام کنند. همینطور حضور شما در روز مصاحبه الزامی است.
  • برای اینکه از ریجکت شدن ویزای خود جلوگیری نمایید بهتر است به تمامی سوالات مسئولین سفارت اسپانیا به طور کامل و شفاف توضیح دهید.
  • هدف سفر خود را به طور دقیق و به همراه مدارک آن ارائه نمایید.
  • یک مورد مهم دیگر که باید از آن مطلع باشید این است که هزینه صندوق سفارت را باید  پیش از تعیین وقت سفارت پرداخت کنید و در صورتی که پذیرش شما قبول نشود، مدارک و وجه پرداختی شما بازگردانده نخواهد شد.
  • در روز مصاحبه خود بهتر است که یک کپی از تمامی مدارک خود را همراه داشته باشید ، به این دلیل که اصل مدارک بعد از مطابقت به شما بازگردانده می شود و کپی مدارک شما در پرونده‌ سفارت اسپانیا باقی می‌ماند.

تعیین وقت سفارت اسپانیا با دریافت ویزای فوری

بهترین کار این است که برای دریافت ویزا و وقت سفارت اسپانیا با یک فرد با تجربه و صاحب دانش گفت و گو و مشورت کنید، چون کمک گرفتن از این افراد احتمال خطا و ریجکت شدن ویزای شما را به حداقل می رساند.
کارشناسان و مشاوران  با تجربه در این زمینه، سابقه‌ ی طولانی و درخشان در زمینه اخذ سفارت اسپانیا دارند، تا کنون پرونده‌های بسیاری را به نتیجه رسانده اند. 

سفارت اسپانیا

آدرس سفارت اسپانیا در تهران، دروس-بلوار شهرزاد-خیابان کماسایی-کوچه ی اول شرقی-پلاک۱۰ می باشد. شما برای پیگیری امور ویزای اسپانیا می توانید به این آدرس مراجعه نمایید. هر چند که کلیه ی امور به صورت آنلاین و از طریق فرم سفارت اسپانیا نیز قابل انجام می باشد.

 

کارگزاری BLS  سفارت اسپانیا

سفارت کشور اسپانیا در ایران، در محدوده دروس شهر تهران واقع شده است. اما برای انجام مراحل صدور ویزای اسپانیا  و فرم سفارت اسپانیا  باید به کارگزاری BLS که دفتر آن در منطقه پاسداران قرار دارد مراجعه نمایید و شما باید تمامی مراحل را از طریق این دفتر دنبال کنید.
پرونده درخواست شما پس از تکمیل و تحویل مدارک ، توسط کارگزاری BLS برای سفارت اسپانیا ارسال می شود و در آنجا افسر سفارت مدارک و شرایط شما را بررسی می کند و نتیجه نهایی را برای کارگذاری ارسال می نماید.
اگر شما بخواهید که به سفارت اسپانیا مراجعه کنید اجازه ورود به شما داده نخواهد شد. برای مراجعه به کارگزاری نیز دریافت وقت قبلی لازم است و بدون نوبت، امکان مراجعه به این دفتر نیز وجود ندارد.

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر