×

فرم سفارت انگلستان

همانطور که میدانید انگلستان یکی از کشورهای اروپایی است که جاذبه گردشگری بسیار زیادی دارد. این کشور دارای امکانات رفاهی بسیار بالایی است. به همین جهت افراد زیادی علاقه دارند که در آنجا زندگی کنند و اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. اگر افراد قصد مهاجرت و سفر به کشور انگلستان را دارند باید فرم سفارت انگلستان را پر کنند. اگر در پر کردن فرم سفارت انگلستان دچار اشتباه شوند، ویزای آنها را رد می شود. به همین علت باید همه بخش های فرم سفارت انگلستان را به خوبی مرور کنند. همانطور که میدانید کشور انگلستان یکی از محبوب ترین کشورهایی است که توریست های ایرانی علاقه زیادی به سفر در آن دارند، به همین جهت برای سفر به آن باید فرم سفارت انگلستان را پر کنند. 

 

فرم سفارت انگلستان

شرایط و مدارک اخذ ویزای انگلستان

آن دسته از افرادی که علاقه دارند تا به کشور انگلستان مهاجرت و سفر کند باید یک سری مدارک برای اخذ ویزا ارائه دهند تا بتوانند ویزای کشور انگلستان را بگیرند. در زمان گذشته اخذ ویزا برای مهاجران و توریست های ایرانی آسان تر بود، اما امروزه شرایط سخت  تر شده است. به همین علت افراد باید شرایط و مدارکی داشته باشند و مراحلی را طی کنند تا بتوانند ویزا بگیرند. اگر افراد قصد اخذ ویزای توریستی را دارند باید کارت ملی و شناسنامه و اصل گذرنامه خود را ارائه دهد البته گذرنامه باید دارای اعتبار یکساله باشد و به همراه گذرنامه قدیمی ارائه دهد. دیگر مدارک شامل دو قطعه عکس رنگی و گواهی سپرده و اوراق بهادار و مدارک شغلی مانند گواهی اشتغال به کار و کارت پرسنلی و یا کارت مهندسی و کارت دانشجویی و یا پروانه کسب و غیره اصل سند ازدواج و در آخر تکمیل فرم سفارت انگلستان است. 

دلایل ریجکت شدن ویزای انگلستان

عوامل بسیار زیادی باعث ریجکت شدن ویزا می شود. همانطور که در قسمت فوق بیان کردیم افراد برای اخذ ویزای انگلستان باید یک سری از مراحل را طی کنید. اگر این مراحل به خوبی طی نشود، ویزا ریجکت می شود. مثلاً اگر ویزای شما از نوع ویزای تحصیلی باشد، ممکن است به علت این که شما هزینه تحصیل و هزینه زندگی در انگلستان را نداشته باشید، ویزای شما ریجکت شود. علاوه بر این اگر ویزا شما از ویزای توریستی باشد، ممکن است به علت دلایل مختلفی مانند نداشتن دعوت نامه معتبر و یا نداشتن تمکن مالی باعث ریجکت شدن ویزای توریستی شما می شود. یکی دیگر از عواملی که تاثیر زیادی بر ریجکت شدن ویزا دارد، این موضوع است که ممکن است آفیسر احساس کند که توریست نمی خواهد به کشور بازگردد. البته متقاضیان باید فرم سفارت انگلستان را به صورت دقیق تکمیل کنند و در روند این کار نباید اشتباهی پیش بیاید. 

وقت سفارت انگلیس در امارات

مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس

مراحل تعیین وقت شامل انتخاب ویزای مورد نظر و ایجاد یک حساب کاربری انحصاری برای خود کاربر و وارد شدن در آن، علاوه بر این پر کردن فرم درخواست ویزای انگلستان به زبان خود کشور انگلستان و پرداخت هزینه وقت سفارت و همچنین تعیین محل برای انگشت نگاری و تعیین وقت سفارت انگلیس می باشد. متقاضیان باید همه مدارک مورد نیاز را برای انگشت نگاری در زمان مناسب در مراکز ویزا و دفتر کارگزاری با خود بیاورند.

وقت سفارت انگلیس در امارات

اگر افراد متقاضی زمانی که ثبت نام آنلاین و تعیین وقت میکنند، کشور امارات را به عنوان مرحله مناسب برگزیده باشد، به دلیل اینکه در کشور امارات امکان صدور برگه عبور امکان پذیر نیست و متقاضیان باید ۱۵ روز کاری تا زمان صدور نتیجه ویزا در امارات بمانند. علاوه بر این باید بگویم که سرویس هایی برای تعیین زمان وقت سفارت این کشور در نظر گرفته شده است. یکی از این سرویس ها شامل super priority است. زمانی که متقاضیان این سرویس را خریداری کنند نتیجه ویزا در ۲۴ ساعت آینده صادر می  شود. البته این سرویس برای آن دسته از متقاضیانی که در امارات و ترکیه اقامت دارند مقدور است. سرویس دیگر شامل passpert pass back است. هزینه این سرویس باید به صورت نقدی در مرکز ویزای دبی پرداخت شود. البته در مرکز ویزای ابوظبی هم امکان پرداخت آن وجود دارد. با گرفتن این می توانید همان روز به ایران برگردید . 

 

مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس

انگلستان یکی از کشورهای بسیار محبوبی است که متقاضیان ایرانی علاقه زیادی به سفر در آن را دارند و همین علت باید فرم سفارت انگلستان را پر کنند که قابل بیان است این است که فرم سفارت انگلستان باید کامل به صورت دقیق بر شود. زیرا اگر اشتباهی در این زمینه پیش بیاید فرد متقاضی دچار مشکل های متعددی می  شود. برای سفر به انگلستان نیاز به گرفتن ویزا از ویزا انواع متفاوتی دارد مانند ویزای تحصیلی و ویزای کاری و ویزای توریستی دلایل زیادی باعث ریجکت شدن ویزا می شود. مثلا ممکن است شخصی که ویزای تحصیلی می گیرد توان مالی کافی برای زندگی و تحصیل در انگلستان نداشته باشد، در این صورت ویزای این شخص را ریجکت می شود. در مراحل تعیین وقت انگلستان باید یک سری از مدارک مهم را ارائه دهید. این مدارک شامل مدارک هویتی و … است.

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر