×

فرم سفارت انگلیس

برای پر کردن فرم سفارت انگلیس حتماً باید پاسپورت خود را به همراه داشته باشید. در هنگام پر کردن فرم سفارت انگلیس اطلاعات کامل و تلفظ اسامی را به طور دقیق از روی پاسپورت خود مشاهده نمایید و به هیچ عنوان اطلاعات را اشتباه وارد نکنید زیرا اطلاعات باید کاملاً درست باشد. شماره پاسپورت خود را به طور دقیق وارد کنید و شماره پاسپورت از یک حرف انگلیسی بزرگ به دنبال ۸ عدد تشکیل شده است. برای پر کردن فرم سفارت انگلیس باید شماره پاسپورت و تاریخ تولد و تاریخ انقضای پاسپورت را به صورت دقیق وارد کنید و به همین دلیل حتماً در پر کردن فرم سفارت انگلیس پاسپورت خود را نگاه کنید تا عددی را اشتباه وارد نکنید. به این نکته توجه کنید که اطلاعاتی چون تاریخ ورود و تاریخ خروج به کشور انگلیس حتماً باید با بیمه مسافرتی هتل و بلیط هواپیما جور باشد و نقصی نداشته باشد. 

 

فرم سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس در تهران

یکی از کشورهایی که اکثر ایرانیان در جهت تفریح و تجارت و تحصیل به آنجا می روند کشور انگلستان است که همیشه مورد علاقه ایرانیان بوده و سالانه مهاجرین بسیاری به کشور انگلستان مهاجرت می کنند. کشور انگلستان مطابق با قوانین مرزی خود اجازه ورود به کشور را می دهد و باید گفت که قوانین مرزی دولت بریتانیا نسبت به کشورهای دیگر سخت تر است . قبل از گرفتن ویزای انگلیس باید اطلاعات کافی در مورد قوانین مرزی دولت بریتانیا داشته باشید. مهاجرین برای مهاجرت به کشور انگلستان حتماً باید ویزای انگلیس داشته باشند. از انواع ویزای انگلستان می توان به ویزای توریستی، تحصیلی و کاری اشاره کرد که افراد متقاضی اگر واجد شرایط باشند می توان یکی از این انواع ویزا را اخذ نمایند. مهاجرین برای اخذ ویزا باید مراحل مختلفی را طی کنند. به این نکته توجه کنید اگر تمام مدارک تهیه شده با ویزای که قصد دارید آن را دریافت کنید ارتباط نداشته باشد در اخذ ویزا به مشکل بر میخورید. 

آیا سفارت انگلیس در تهران باز است؟

در سال ۲۰۱۱ اتفاقات سیاسی رخ داد که موجب شد سفارت انگلیس برای همیشه در کشور ما تعطیل شود اما بعد از تعطیل شدن سفارت انگلیس دفاتری با نام vfs انگلستان در ایران و شهر تهران فعالیت کردند. البته دفتر vfs انگلستان از طرف سفارت انگلستان نمایندگی دارند که به امور وقت سفارت انگلستان و مربوط به ویزا به متقاضیان کمک کنند. بنابر این کشور انگلستان در ایران هیچ سفارت ای ندارد و اگر نام سفارت انگلیس را شنیده اید مطمئنا همان دفتر vfs انگلستان هستند. افراد متقاضی که قصد دریافت ویزای کشور انگلستان را دارند می توانند برای اخذ ویزا به این دفاتر مراجعه نمایند. متقاضیان برای انگشت نگاری باید به دفاتر vfs انگلستان مراجعه نمایند. سفارت انگلیس یا همان دفتر vfs انگلستان بعد از اخذ مدارک و انگشت نگاری و پر کردن فرم سفارت انگلیس و طی شدن مراحل اخذ ویزا به متقاضیان واجد شرایط ویزا اعطا می نمایند. 

آیا سفارت انگلیس در تهران باز است؟

شرایط دریافت ویزای انگلیس در دوران کرونا

در دوران کرونا کشور انگلیس به متقاضیان ویزای اعطا می نماید و اما صدور ویزای انگلیس در دوران کرونا سختی های دارد که شما با در کردن فرم سفارت انگلیس و طی کردن مراحل اخذ ویزا می توانید ویزا دریافت کنید. اخذ ویزا در دوران کرونا کاملا بستگی به نوع سفر و شرایط شما و مدارک شما دارد. با توجه به اینکه امروزه ویروس کرونا شیوع یافته است و روز به روز شاهد پیشرفت و جهش این ویروس هستیم شرایط ویزا گرفتن ممکن است کمی مشکل باشد، زیرا وضعیت شهرها از لحاظ آلوده بودن یه ویروس و ایجاد محدودیت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امکان دارد شرایط تغییر کند. متقاضیان اخذ ویزای انگلیس می توانند با مراجعه به سفارت انگلیسی همان دفاتر vfs انگلستان نسبت به پر کردن فرم سفارت انگلیس اقدام نمایند. 

مدارک لازم برای ویزای توریستی انگلیس

برای اخذ ویزای توریستی انگلستان باید اصل پاسپورت خود را به همراه داشته باشید و به این نکته توجه کند که پاسپورت فعلی شما باید حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر به کشور انگلستان و همراه با پاسپورت قبلی اصل، نسخه پر شده فرم آنلاین درخواست، تاییدیه واریزی و تاییدیه وقت، کپی دعوت نامه معتبر یا اصل دعوت نامه یا اگر دعوت نامه معتبر ندارید باید اصل و کپی رزرو هتل در انگلستان را به همراه داشته باشید. دو قطعه عکس، ترجمه رسمی و اصل سند ازدواج، ترجمه و اصل کارت پایان خدمت و شناسنامه را به همراه داشته باشید. باید از حساب شخصی و جاری خود برای پنج ماه اخیر و سپرده های بانکی خود به لاتین ریز پرینت بگیرید و اصل آن را همراه داشته باشید. ترجمه و اصل رسمی سند ملکی یا اگر آن را اجاره داده اید باید ترجمه و اصل اجاره نامه را به همراه داشته باشید. اصل و کپی گواهی اشتغال به کار، جواز کسب، کارت بازرگانی، پروانه فعالیت، برگه مالیاتی پرداختی، لیست بیمه ۶ ماه گذشته و… به همراه داشته باشید. 

 

وقت سفارت انگلیس در تهران

امروزه مهاجرت به کشورهای پیشرفته همچون انگلستان رو به افزایش است و بسیاری از اشخاص علاقه مند هستند با دریافت ویزای تحصیلی و کاری و توریستی به کشور انگلستان سفر کنند. برای اخذ ویزای انگلستان باید فرم سفارت انگلستان را پر نمایید و توجه کنید در هنگام پر کردن فرم سفارت انگلستان اطلاعاتی که وارد می کنید درست باشد تا اخذ ویزا به مشکلی بر نخورید. در ایران اخذ ویزا و پر کردن فرم سفارت انگلیس در دفتر vfs انگلستان انجام می گیرد. متقاضیان باید همراه خود اصل و کپی حکم بازنشستگی، پروانه مطب ، کارت دانشجویی، کارت مهندسی را داشته باشید. اشخاصی که سهامداران یک شرکت یا مدیران این شرکت و کارخانه هستم باید در مدارک خود ریز پرینت 6 ماه گذشته اصل حساب شرکت خود و حساب شخصی خود را به زبان لاتین داشته باشند. 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر