×

فرم سفارت فرانسه

کشور فرانسه یک کشور اروپایی بوده که از قدیمی ترین کشور های جهان می باشد. این کشور بسیار زیبا در غرب اروپا قرار دارد ،که در زمان های قدیم به این کشور گل می گفتند این کشور از قومیت های مختلف با فرهنگ های بسیار متفاوت تشکیل شده است. میزان تردد گردشگر در این کشور بسیار زیاد می باشد ،سالانه حدود 85 میلیون نفر برای تفریح به این کشور سفر می کنند. این میزان گردشگر به خاطر قرار گرفتن فرانسه در مهم ترین بخش اروپا می باشد ؛در زمان قدیم واحد پول این کشور فرانک بوده است، اما چند سال پیش یورو واحد پول این کشور قرار گرفته است. فرانسه یکی از قدرتمندترین کشورهای اقتصادی جهان می باشد که این عامل باعث شده تا امید به زندگی در این کشور بسیار بالا برود، به همین منظور متقاضی برای مهاجرت به کشور فرانسه بسیار زیاد می باشد.

فرم سفارت فرانسه

 

همین امید به زندگی باعث شده تا از لحاظ سلامتی در برترین رتبه کشور ها قرار گیرد همچنین از لحاظ قدرت نظامی جز چهارمین کشور قدرتمند جهان می باشد؛ یعنی این کشور علاوه بر اقتصاد از امنیت زیادی نیز برخوردار می باشد. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا افراد زیادی در ایران به فکر مهاجرت به فرانسه می افتند، برای مهاجرت کردن به فرانسه راه های زیادی وجود دارد. مثلا مهاجرت کردن به فرانسه از طریق کار ، سرمایه گذاری ، تحصیل و غیره.برای گرفتن ویزا و مهاجرت می بایست ،درخواستی به سفارت فرانسه داده و فرم سفارت فرانسه را با دقت پر کرده و ان را ارسال کرده است . بعد از قبول شدن فرم سفارت فرانسه از طریق سفارت و گذاشتن وقت مصاحبه حال نوبت به تکمیل مدارک می باشد؛ چرا که در روز سفارت ارائه مدارک بسیار مهم می باشد .

مدت زمان و هزینه مورد نیاز سفارت برای اخذ ویزای فرانسه

گرفتن ویزای کشور فرانسه مانند بقیه ی کشور های اروپایی هزینه ای به همراه دارد، این هزینه متغیر بوده و به سن افراد و میزان زمان ویزای آن ها بستگی دارد. معمولا برای کودکان زیر 6 سال هزینه ای دریافت نمی شود . برای مثال برای افراد بالغ بالای 12 سال هزینه ای دریافت می شود؛ اگر ویزای این افراد کوتاه مدت باشد ۶۰ یورو باید پرداخت کند ،اگر ویزای این افراد بلند مدت باشد می بایست 99 یورو بپردازند.
 این هزینه فقط یک بار پرداخت می شود علاوه بر این هزینه یک هزینه 25 یورویی باید افراد بپردازند ،که این هزینه را باید به شرکت واسط ویزا بدهند. با پرداخت کردن این پول باید فرم سفارت فرانسه را دریافت کرده و با دقت پر کنید ،بعد از ارسال فرم سفارت فرانسه و تایید از سمت سفارت به شما وقت مصاحبه ای می دهند. مدت زمان گرفتن ویزا طولانی می باشد؛ تقریبا ۲۱ روز تا ۱ ماه بعد از زمان مصاحبه است،بنابراین برای گرفتن ویزا می بایست صبور بود. 

 

طریقه پر کردن فرم سفارت فرانسه

طریقه پر کردن فرم سفارت فرانسه

پر کردن فرم سفارت فرانسه برای گرفتن ویزای شینگن مانند سایر کشور های اروپایی می باشد یعنی می بایست داخل ویزا تمامی مشخصات متقاضی اعم از هویت شخص ، آدرس محل زندگی و کار ، سابقه سفر کردن به کشور های خارج از ایران ، وضعیت تاهل و زندگی درج شود. در هنگام تکمیل کردن فرم سفارت فرانسه می بایست مدارکی همراه داشته باشید این مدارک اعم از شناسنامه، پاسپورت و عکس بیومتریک می باشد . لازم به ذکر است که اطلاعات وارد شده در فرم می بایست با اطلاعات پاسپورت شما هم خوانی داشته باشد و اگر مغایرتی در این دو باشد امکان نپذیرفتن ویزای شینگن شما وجود دارد، پس در تکمیل کردن فرم سفارت فرانسه دقت زیادی داشته باشید. 
علاوه بر اطلاعات شخصی که می بایست درست باشد، باید عکس بیومتریک برای درخواست ویزا نیز به خوبی انتخاب گردد. چرا که عکسی که برای ویزا به کار می رود باید دارای ویژگی های مشخص و زیادی باشد. در قسمت دیگر فرم سفارت فرانسه باید درمورد هدف و انگیزه برای مهاجرت کردن به فرانسه در آن درج گردد یعنی هدف و برنامه شما به صورت کامل باید شفاف سازی شود. 

 

مدت زمان و هزینه مورد نیاز سفارت برای اخذ ویزای فرانسه

نکاتی در خصوص روز رفتن به سفارت فرانسه

بعد از پر کردن فرم سفارت فرانسه اندکی بعد جواب آن از سمت سفارت به شما ارسال می گردد و اگر مورد قبول بود به شما نوبت داده شده تا برای مصاحبه به سفارت بروید. اولین مدرکی که می بایست با خود به همراه داشته باشید، پرینت نامه تایید وقت سفارت فرانسه می باشد. می بایست یک ساعت قبل از وقت مصاحبه در سفارت فرانسه حضور پیدا کنید با این کار می توانید همه ی مراحل قبل از مصاحبه را با دقت و با کمال آرامش انجام دهید . می بایست قبل از مصاحبه مراحلی مانند انگشت‌ نگاری، ارائه مدارک ویزا، اطلاعات بیومتریک را انجام داد این مراحل لازمه مصاحبه شما می باشد. 
به هیچ عنوان نباید روز مصاحبه با خود دوربین عکاسی و یا فیلم برداری داخل سفارت ببرید. مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید در مورد تعیین وقت زمان سفارت می باشد، چرا که نمی توانید به هیچ عنوان این وقت را کنسل کنید و در صورت کنسلی می بایست دوباره تمامی اقدامات ویزا را از سر نو شروع کنید ؛البته لازم به ذکر است که کودکان زیر 12 سال نیاز به حضور در سفارت ندارند. در مصاحبه باید در گفتن حقیقت صادق باشید و به تمامی سوالات با صداقت جواب دهید ،همچنین تمام مدارک لازم که از قبل به شما گفته شده را به همراه داشته باشید. 

فرانسه یک کشور قدرتمند از لحاظ اقتصادی و نظامی می باشد و همچنین میزان امید به زندگی در این کشور زیاد می باشد. همه این دلایل باعث شده تا مهاجرت به این کشور بسیار زیاد شود، برای مهاجرت کردن به این کشور می بایست ویزا گرفت قبل از هر اقدامی باید فرم سفارت فرانسه را تهیه کرده و با دقت پرکنید. بعد از پر کردن و ارسال فرم سفارت فرانسه می بایست منتظر جواب سفارت ماند، تا به شما زمان مصاحبه را اعلام کنند. در روز مصاحبه باید تمامی مدارک را به همراه داشته باشید و همچنین در پاسخ به سوالات صادق باشید.

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر