×
معرفی پارک آبی‌های بالی+ شرایط خرید تور بالی

معرفی پارک آبی‌های بالی+ شرایط خرید تور بالی

افرادی که در شهرهای صنعتی که به دور از دریا و ساحل واقع شده زندگی می‌کنند، همواره برای اینکه بتوانند تعطیلاتی خوب و البته ایده‌آل را برای خود رقم بزنند، به دنبال انتخاب یک یا شهر ساحلی هستند تا بتوانند به این صورت چند روزی از زندگی شهری خود را دور نگه دارند. طبیعتا اگر از دوست‌داران ورزش‌های آبی هستید، به خوبی با این موضوع آشنایی دارید که تفریحات آبی در شهرهای ساحلی و جزیره بالی فوق‌العاده زیاد هستند. با خرید تور بالی این شانس را دارید تا بتوانید در پارک‌های آبی این جزیره و البته سواحل آن به دل دریا بزنید.

 

خرید تور بالی

 

معرفی 3 پارک آبی بالی 

جزیره بالی به واسطه ماهیتی که دارد، دارای چندین پارک آبی است که با دیدن آن‌ها حس خوبی سراسر وجود شما را فرا خواهد گرفت. بسیاری از گردشگرانی که قصد خرید تور بالی را دارند، قبل از سفر خود شروع به جستجو کردن در مورد این پارک‌ها می‌کنند تا بتوانند از ثانیه به ثانیه سفر خود در این جزیره لذت ببرند. 

پارک آبی واتربوم (Waterbom) بالی

حیف بود اگر صدر لیست پارک آبی‌های معروف جزیره بالی را به واتربوم اختصاص نمی‌دادیم. با استناد به نظرسنجی‌های صورت گرفته از گردشگران، این پارک آبی یکی از بزرگ‌ترین پارک آبی‌های واقع شده نه تنها در جزیره بالی بلکه در کشور اندونزی است. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این پارک آبی می‌توان به فضای اطراف آن اشاره کرد. دور تا دور پارک آبی واتربوم در محاصره فضای سبز بکر و دست‌نخورده است. از امکانات بی‌نظیر این پارک آبی  نیز هر چقدر صحبت کنیم، نمی‌توانیم حق مطلب را آن‌طور که باید و شاید ادا کنیم. در این پارک آبی 17 سرسره بزرگ قرار گرفته است که قطعا سوار شدن بر آن‌ها می‌تواند سطح آندرنالین خونتان را به طرز وحشتناکی بالا ببرد. این اما پایان کار نیست چراکه چندین استخر بزرگ و کوچک نیز در این پارک آبی قرار دارد که می‌توانید در آن‌ها شنا کنید. البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که این پارک آبی بیش‌تر مناسب افراد جوان و نوجوان است. همین موضوع سبب شده تا این پارک آبی جوی کاملاً دوستانه و البته پویا داشته باشد. 

پارک آبی اسپلش (Splash) بالی

قطعا دهانتان از تعجب باز می‌ماند اگر بدانید مساحت پارک آبی اسپلش در حدود 2400 متر است. این پارک آبی به واسطه وسعتی که دارد، دارای چندین استخر خانواده و کودک است و همین مسئله موجب می‌شود تا بتوان به صورت خانوادگی به این پارک آبی رفت. از ویژگی‌های مهم که سبب خاص شدن پارک آبی اسپلش شده است، می‌توان به ارتفاع سرسره‌های آن اشاره کرد. اگر دوست دارید تا لذت سوار شدن روی یک سرسره 90 متری را داشته باشید، این پارک آبی جای شماست. پیشنهاد می‌کنیم زمانی که در جزیره بالی حضور دارید، یک روز از زمان سفر خود را برای رفتن به این پارک آبی اختصاص دهید. 

پارک آبی نیرمالا (Nirmala) بالی

پارک آبی نیرمالا اگرچه به اندازه دو پارک آبی قبلی که آن‌ها را معرفی کردیم، بزرگ نیست اما می‌تواند انتظارات شما را به خوبی برطرف نماید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پارک آبی در این است که دورتادور آن یک رودخانه کوچک قرار دارد و باعث شده تا نیرمالاجلوه‌ای زیبا داشته باشد و شما بتوانید سوار بر قایق با موج‎های آب همراه شوید. با این وجود که نیرمالا مساحت کمی دارد اما دارای چندین استخر بزرگ و البته کوچک است که می‌توان در آن‌ها ساعت‌ها شنا کرد. این اما پایان کار نیست چراکه در نیرمالا سرسره‌های بزرگی دارد که قطعا سوار شدن بر آن‌ها یکی از واجبات سفر است.

 

قیمت تور بالی

 

آیا با خرید تور بالی می‌توان به این پارک‌های آبی رفت؟

باتوجه به سیاست‌های کاری مختلفی که آژانس‌های هواپیمایی دارند، برنامه‌ریزی‌های مختلفی را برای تور بالی در نظر می‌گیرند. برای اینکه بتوانید در جریان ریز جزئیات سفر قرار بگیرید، نیاز است تا حتما قبل از خرید تور یک سری از موارد را بررسی کنید. 
آژانس هواپیمایی نوید گشت یکی از آژانس‌های فعال در زمینه فروش تور بالی است که می‌توانید با آن‌ها در ارتباط باشید. مفتخریم اعلام کنیم که با درک شرایط اقتصادی موجود جامعه، تورهایی با قیمت‌های مختلف را ارائه می‌دهیم تا هر شخصی با هر بودجه‌ای توانایی خرید تور بالی را داشته باشد. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر