×

وقت سفارت اتریش

در این نوشتار به موضوع وقت سفارت اتریش خواهیم پرداخت. همان طور که اطلاع دارید برای آن که بتوانید به کشور اتریش مهاجرت کنید بایستی از سفارت اتریش در ایران وقت سفارت اتریش بگیرید. این وقت به منظور انجام مصاحبه و پرداخت هزینه وقت انجام می شود. برای آن که با کشور اتریش آشنا شوید در ادامه به معرفی کشور اتریش می پردازیم: جمهوری اتریش که در زبان آلمانی به این صورت نوشته می شود Republik Österreich کشوری است که در بین رشته کوه های آلپ واقع شده و دور تا دور آن را خشکی فرا گرفته است. ۹ ایالت فدرال این کشور را تشکیل داده اند وین جزئی از این شهرها است که پایتخت این کشور و بزرگترین شهر آن به حساب می آید. همسایگان کشور اتریش عبارت هستند از: آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان، اسلوونی و ایتالیا و سوئیس و لیختن اشتاین.

وقت سفارت اتریش

در شرایط خاص، الزام به ثبت سفر، پیش از ورود وجود دارد. جهت ثبت سفر لطفا اینجا کلیک کنید. در صورت عدم امکان ثبت سفر به صورت الکترونیکی، در موارد استثنایی می توان از فرم مربوطه (به زبان آلمانی یا انگلیسی) استفاده کرد. بر اساس اطلاعات ورودی توسط شما، سیستم ثبت، ترکیب داده هایی را که ثبت سفر در آنها ضروری نیست شناسایی می کند و به شما اطلاع می دهد.
ثبت سفر از 72 ساعت قبل از ورود امکان پذیر است.
افراد مجاز برای ورود به اتریش که مشمول کلیه قوانین مربوط به واکسیناسیون / بهبود یافته از بیماری و آزمایش می باشند، مجبور به رعایت قرنطینه نیستند. برای جزئیات بیشتر لطفا به متن بخشنامه مراجعه فرمایید.

وقت سفارت اتریش vfs

در این نوشتار به مبحث وقت سفارت اتریش پرداخته می شود پس برای دریافت اطلاعات لازم همراه ما باشید. وقت سفارت اتریش در ایران به وسیله موسسه مورد تایید سفارت اتریش فرستاده می شود در صورتی که شما می خواهید کمتر از 90 روز مدت مسافرت شما به اتریش باشد باید به موسسه بیان شده که زیر نظر این سفارت است مراجعه نمایید و چنان چه می خواهید ویزای بلند مدت بگیرید بایستی به خود سفارت اتریش در تهران رجوع کنید وقت سفارت اتریش به طور معمول از زمان تقاضا تا زمان حضور شما در موسسه بین 5 الی 15روز به طول خواهد انجامید.

بیشتر افراد در حال حاضر نمی توانند رزرو وقت سفارت اتریش فوری برای انجام امور خود جهت گرفتن  روادید اتریش را انجام دهند. تمام کسانی که قصد مهاجرت به اتریش را دارند بایستی مصاحبه خود را انجام دهند و مدارک مورد نیاز را ارسال کنند و هزینه درخواستی سفارت به شماره حسابی بیان می کنند واریز کرده و اصل رسید را در زمان مصاحبه به همراه خود داشته باشند. 

تایید مدارک سفارت اتریش

تایید مدارک سفارت اتریش

اثبات اسناد و مدارک فقط بعد از گذراندن مراحل تایید نزد کارگزاری ایرانی قابل انجام شدن است. برای گذراندن مراحل داخلی تایید اسناد و مدارک، سند مد نظر نخست به وسیله قوه قضائیه، که مهر و امضا مترجم قانونی سند مربوطه را تصدیق می کند مورد تصدیق واقع شده و سپس به وسیله وزارت امور خارجه و در پایان به وسیله سفارت اتریش تایید می گردد. سفارت فقط ترجمه های به زبان آلمانی را قبول می کند. (فقط تقاضا های جستجوی کار (جاب سیکر) قابلیت عرضه ترجمه به زبان انگلیسی را نیز دارند) عرضه مدارک زیر برای تایید ضروری است: 

  • ترجمه همراه با کپی های پلمپ شده به آن از اصل مدرک، به ثبت رسیده به وسیله وزارت امور خارجه 
  • یک دسته کپی کامل از شماره 1 (ترجمه در کنار کپی های پلمپ شده به آن از اصل مدرک، به ثبت رسیده به وسیله وزارت امور خارجه) 
  • اصل اسناد (بعد از رویت و ارزیابی در زمان تقاضا فورا برگشت خواهد خورد) 
  • اظهارنامه در رابطه «اعلام دلیل به کار بردن از تایید مدارک» را در سایت مربوطه پیدا خواهد کرد. این اظهارنامه را باید کامل نموده و در زمان مصاحبه در دست داشته باشید.

گواهی های عدم سو سابقه برای تایید نهایتا تا سه ماه از تاریخ صدور معتبر خواهند بود. در زمان عرضه تقاضا برای گرفتن روادید پیشنهاد می شود بیشتر از سه ماه از تاریخ ارسال آن نگذشته باشد. سایر مدارک شخصی و هویتی از نظر اعتبار مشمول این محدودیت زمانی نخواهند شد. تایید مدرک فقط از راه مراجعه شخصی به سفارت قابل انجام شدن است. مالک سند می تواند به یک فرد معتمد برای درخواست تایید مدرک وکالت دهد. 

وقت سفارت اتریش vfs

پیگیری ویزای اتریش

پس از فرستادن مدارک در مرکز تقاضا روادید، می توانید با درج شماره ارجاع و تاریخ تولد خود به شکل اینترنتی شرایط درخواست خود را ارزیابی کنید. چنان چه از خدمات پیگیری از راه پیامک کمک گرفته باشید، زمانی که تقاضای شما رسیدگی شده باشد، پیامک و ایمیل هشدار به شما فرستاده خواهد شد. این هشدارها به شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل در  موقع ارائه تقاضای روادید ارسال می گردند.

  • موقع وصول گذرنامه از ساعت 15:00 الی 17:00 است. به منظور گرفتن گذرنامه در مرکز تقاضای روادید بایستی اصل رسید واریز و اصل کارت شناسایی را تحویل دهید.
  • در صورتی که قابلیت دریافت از پیک را انتخاب کرده باشید، گذرنامه را در بیرون از مرکز تقاضای روادید تحویل می گیرید.
  • اصل رسید واریز و اسناد و مدارکی که ماهیت آن ها را تایید کند تحویل دهید.

اتریش جزو کشورهایی است که موقعیت شغلی، تحصیلی و اجتماعی بسیار زیادی دارد به همین دلیل هر ساله مهاجران زیادی را کشورهای دیگر می پذیرد. برای آن که بتوانید در این کشور اقامت داشته باشید باید از سفارت این کشور در ایران وقت گرفته و مصاحبه انجام دهید چنان چه این مصاحبه موفقیت آمیز باشد شما می توانید مهاجرت کنید. 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر