×

وقت سفارت اسپانیا

اسپانیا جزو کشورهای اتحادیه شینگن است، شما با داشتن ویزای شینگن می توانید بدون نیاز به ویزای دیگر به 25 کشور مسافرت کنید. برای اینکه بتوانید ویزای شینگن بگیرید، نیاز است که وقت سفارت اسپانیا را گرفته باشید و روز مصاحبه با داشتن مدارک خود، جهت انگشت نگاری به آنجا مراجعه نمایید و پس از گذشت 15 روز جواب ویزای خود را دریافت نمایید.

همانطور که گفتیم برای دریافت ویزای اسپانیا نیاز دارید که آنجا برای انجام محاصبه حضور داشته باشید. بنابراین برای دریافت ویزای اسپانیا قطعا شما دغدغه وقت سفارت اسپانیا را خواهید داشت. بسیاری از متقاضیان برای ادامه تحصیل، تجارت و اشتغال قصد سفر به این کشور را دارند، اما متاسفانه به علت عدم آشنایی با روند دریافت ویزا دچار مشکلات زیادی می شوند. با ما همراه باشید تا مواردی در این باره به شما بگوییم.

مراحل تعیین وقت سفارت اسپانیا به چه صورت است؟

شما میتوانید برای انجام این کار به وبسایت BLS اسپانیا مراجعه کنید و به آسانی برای تعیین وقت سفارت این کشور اقدام نمایید. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که با وارد کردن اطلاعات خود، محل زندگی و یا محل کار، نوع نوع وقت سفارت درخواستی (معمولی یا VIP)، و با وارد کردن کد تایید ایمیل خود به راحتی وقت سفارت بگیرید.
مراحل تعیین وقت سفارت این کشور دقیقا شبیه به تعیین وقت سفارت شینگن است، تنها تفاوتی که با هم دارند در دفتر مورد نظر و آدرسشان می باشد.

روند دریافت ویزای شینگن اسپانیا چگونه است؟

افرادی که میخواهد ویزای توریستی و یا تجاری اسپانیا را دریافت کنند باید از طریق آدرس اینترنتی که در سایت  سفارت اسپانیا گذاشته شده مراجعه نمایند و با ایجاد یک حساب کابری و وارد کردن اطلاعات خود، درخواست ویزای اسپانیای خود را ثبت کنند.
زمان باز شدن سایت برای اینکه بتوانید تعیین وقت سفارت اسپانیا را انجام دهید به دلیل حجم زیاد مراجعه کننده به صورت نامنظم است و زمان نوبت دهی شما ممکن است مشخص نباشد. این احتمال وجود دارد که پس از باز شدن سایت وقت های خالی به سرعت پر شود. به همین خاطر متقاضیان برای گرفتن وقت سفارت به یک کارشناس خبره نیاز دارند.

مدارک مورد نیاز برای سفارت اسپانیا

سفارت اسپانیا برای اینکه ویزا های خود را ارائه دهد برای هر ویزا مدارک جداگانه ای در نظر گرفته است که شباهتی بهم دارند اما نیاز است که شما با توجه به علت سفر خود لیست مدارک مورد نظر را تهیه کنید و با توجه به قوانین مشخص شده سفارت آن را تکمیل نمایید و در روز مصاحبه حتما همراه خود داشته باشید.

  • لیست مدارک مورد نیاز شما با توجه به علت :
  • لیست مدارک ویزای توریستی اسپانیا
  • لیست مدارک ویزای تجاری اسپانیا
  • لیست مدارک ویزای ترانزیت فرودگاهی اسپانیا
  • لیست مدارک ویزای ترانزیت دریایی اسپانیا
  • لیست مدارک ویزای دیدار از خانواده و دوستان اسپانیا
  • لیست مدارک ویزای کاری اسپانیا
  • لیست مدارک ویزای پزشکی اسپانیا
  • لیست مدارک ویزای ازدواج اسپانیا
  • لیست مدارک ویزای ورزشی اسپانیا
  • مراحل و شرایط پرداخت هزینه های سفارت

پس از اینکه به کارگزاری اسپانیا رفتید و مراحل کاری را تکمیل کردید باید  مبلغی را پرداخت کنید که این هزینه برای کارگزاری و سفارت است و این مبلغ به صورت یکجا از شما اخذ می گردد. لیست هزینه هایی که باید پرداخت کنید:

افراد 0 تا 6 سال رایگان
افراد 6 تا 12 سال 35 یورو
افراد 12 سال به بالا 60 یورو

روش گرفتن وقت سفارت اسپانیا فوری 

گرفتن وقت سفارت اسپانیا به صورت فوری فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است. اما علت گرفتن وقت سفارت چیست؟ برای اینکه متقاضیان برای گرفتن ویزای اسپانیا خود بدون مشکل و تداخل وقت بتوانند به سفارت مراجعه کنند نیاز است که حتما به صورت آنلاین یک زمان و تاریخ مشخص را دریافت کنند. برای اخذ ویزا اسپانیا حتما نیاز است که این وقت را دریافت کنید تا به آسانی و بدون هیچ مشکلی بتوانید درخواست خود برای اخذ ویزا را به سفارت اعلام نمایید.
اما یک نکته که باید آن را در نظر داشته باشید این است که برای انجام این کار بهتر است که شخصی خبره شما را یاری کند. شخص مورد نظر هرچقدر در این زمینه تجربه بیشتری داشته باشد، احتمال اینکه دچار مشکل یا خطا شود کمتر است، به این ترتیب شما می توانید به راحتی  اقدام به اخذ ویزا نمایید. البته این را هم باید در نظر بگیرید  که ممکن است که در این راه با افرادی سود هم مواجه شوید که با وعده های دروغین شما را فریب دهند.
برخی از این افراد با دادن وعده های پوچ و دروغین، مبلغ بسیار زیادی را از شما میگیرند و در نهایت هیچ وقتی هم برای شما نمی گیرند . پس حتما دقت کنید تا دچار این گونه مشکل ها نشوید. چ
نکته بسیار مهم : بهتر است که هیچوقت مدارک جعلی و غیر اصل را به سفارت ندهید.

 

هزینه وقت سفارت کشور اسپانیا چگونه تعیین می شود؟

برای گرفتن وقت سفارت این کشور اولین سوالی که برای شما پیش می آید این است که هزینه آن چقدر می شود؟ خبر خوب است است که گرفتن وقت سفارت اسپانیا هیچ هزینه ای برای شما ندارد، بنابراین با مراجعه به سایت کارگزاری اسپانیا به آسانی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای شما می توانید وقت سفارت این کشور را بگیرید.

ممکن است که شما در زمان گرفتن وقت سفارت دچار مشکل شوید. در چنین شرایطی شما می توانید این کار را به یک موسسه معتبر واگذار کنید که با انجام این کار شما نیاز خواهید داشت که مبلغی را پرداخت کنید. 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر