×

وقت سفارت انگلیس

از جمله اقداماتی که متقاضیان باید برای اخذ ویزای انگلستان انجام دهند تعیین وقت سفارت انگلیس است. در سال ۲۰۱۱ ایرانیانی که قصد گرفتن ویزای انگلیس را داشتند با مشکلات زیادی در تعیین وقت سفارت انگلیس مواجه شدند. کشور انگلیس از جمله کشورهای محبوب برای مهاجرت هست و ایرانیان علاقه زیادی به کشور های اروپایی دارند. در گذشته گرفتن ویزای انگلیس کمی راحت بوده اما امروزه با توجه به این که سفارت انگلیس در ایران وجود ندارد گرفتن ویزا نسبت به گذشته آسان نیست. به همین دلیل متقاضیان ویزای انگلیس مجبور هستند تا برای گرفتن ویزای انگلیس به کشورهای گوناگون که در آن کنسولگری انگلستان وجود دارد مراجعه کنند. لذا وقت سفارت انگلیس برای ایرانیان بسیار حائز اهمیت می باشد. اما امروزه افرادی که تمایل به منتظر ماندن برای گرفتن جواب سفارت را ندارند می  توانند در قبال هزینه بیشتر از وقت فوری سفارت انگلیس استفاده کنند. لذا متقاضیان می  توانند از طریق کنسولگری انگلیس که در کشورهایی مانند امارات و ترکیه وجود دارند اقدام به گرفتن وقت فوری سفارت انگلیس کنند. 

وقت سفارت انگلیس

ویزای تحصیلی انگلیس و مدارک لازم

از جمله ویزاها در انگلستان ویزای تحصیلی است. انگلستان از جمله کشورهای می باشد که دارای دانشگاه و کالج های معتبر در سطح جهان بوده و به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی دانشجویان بین المللی را جذب می کنند. برای اینکه بتوانید در انگلستان تحصیل کنید باید از سوی یکی از دانشگاه  های کالج های معتبر در انگلستان پذیرش تحصیلی گرفته و سپس اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کنید. شما می توانید با تعیین وقت سفارت انگلیس این کار را انجام دهید. برای اینکه بتوانید ویزای دانشجویی را در کشور انگلستان کسب کنید، نیاز به گرفتن 40 امتیاز می باشد. البته اعتبار ویزای دانشجویی با توجه به دوره تحصیلی دانشجو است. دانشجویان می توانند در هفته ۲۰ ساعت کار کرده و یک ماه قبل از شروع دانشگاه وارد کشور انگلستان شوند. برای گرفتن ویزای انگلستان علاوه بر مدارک شخصی نیاز به مدارک تحصیلی به همراه ترجمه انگلیسی هست. دانشجو باید مدارک تحصیلی خود را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و سپس آن را به سفارت انگلیس ارائه دهد. 

ویزای کاری انگلیس و مدارک لازم

ویزای کاری انگلیس و مدارک لازم

بعد از اخذ ویزای کاری دارندگان ویزا می توانند در انگلیس شروع به کار کنند. ویزای کاری دارای انواع مختلفی می باشد. مورد اول برای افرادی است که دارای مهارت ویژه بوده یا صاحبان تجارت هستند. اگر از دانشگاه بریتانیا فارغ التحصیل شده اید دیگر برای اخذ ویزای انگلیس نیاز به داشتن پیشنهاد کاری نداشته و شما می توانید در ارزیابی امتیاز شماری شرکت کرده و با قبول در این ارزیابی ویزای انگلیس را دریافت کنید. دومین نوع ویزا برای افرادی می باشد که دارای مهارت تخصصی هستند. افرادی که دارای یک پیشنهاد کاری از یک کارفرما در انگلیس هستند می توانند اینگونه ویزا را اخذ کنند. علاوه بر وقت سفارت انگلیس برای اخذ ویزا نیاز به ارائه دادن مدارکی می باشد. از جمله این مدارک می توان به اصل مدارک ملکی اشاره کرد. مدارک ملکی شامل اجاره نامه یا سند ملک و زمین می شود. همچنین نیاز به اصل مدارک بانکی دارید. شما باید از حساب بانکی خود در ۶ ماهه اخیر پرینت بگیرید. 

 ویزای ازدواج انگلیس

 ویزای ازدواج انگلیس

ویزای ازدواج برای افرادی که می باشد که با یک فرد انگلیسی ازدواج کردند و با استفاده از ازدواج میتوانند ویزای انگلستان را دریافت کنند. ویزای در انگلستان به دو نوع می باشد. در نوع اول شما یک ویزای ۳۳ ماه دریافت می کنید و بعد از گذشت ۳۳ ماه مجدد از سی و سه ماه دیگر تمدید می  شود. در در صورتی که هیچ مشکلی وجود نداشت بعد از گذشت پنج سال زوج می توانند اقامت دائم دریافت کنند اما در این بین شرایطی وجود دارد از جمله اینکه زوجین نباید زیر ۱۸ سال سن داشته باشند. برای دریافت ویزای ازدواج انگلستان یکی از زوج ها باید دارای اقامت انگلستان باشد، همچنین زوجین باید با یکدیگر آشنایی قبلی داشته و قصد اخذ اقامت دائم را داشته باشند. همچنین محل اقامت زوجین باید مشخص شده باشد. ویزای نامزدی خود به دو دسته ویزای ویزیتوری و معمولی تقسیم شده است. در اینگونه ویزا به متقاضیان اخذ ویزای ازدواج 6 ماهه داده می شود تا با یکدیگر ازدواج کنند. البته در این ویزا شرایطی وجود دارد به عنوان مثال چند همسری در انگلستان ممنوع می باشد. بعد از ازدواج به زوجین یک ویزای سه ساله داده می شود. 

ویزای تحصیلی انگلیس و مدارک لازم

ویزا برای تاسیس شرکت در انگلیس

همانطور که اشاره کردیم وقت سفارت انگلیس برای ایرانیانی که تمایل به اخذ ویزا دارند مهم بوده و قبل از گرفتن ویزا باید با تعیین وقت سفارت انگلیس مدارک خود را به سفارت ارائه دهند. برای اخذ ویزا تاسیس شرکت در کشور انگلستان باید مبلغی به ارزش ۲۰۰ هزار پوند در یکی از شرکت های انگلیس در گردش باشد. البته داشتن مدرک زبان انگلیسی برای این افراد بسیار حائز اهمیت است که می تواند باعث افزایش امتیاز آنها شود. متقاضیان برای اینکه بتوانند ویزای تاسیس شرکت در انگلیس را دریافت کنند باید تحت ویزای Tier 4 بوده یا مدرک تحصیلی را از یکی از یکی از دانشگاه های انگلیس گرفته باشند. نوع دیگر ویزای مهارت شغلی است. متقاضیان برای این که بتواند این ویزا را دریافت کنند باید از یک شرکت معتبر انگلیسی پیشنهاد کاری دریافت کنند. در حقیقت برای اخذ این ویزا شما به یک اسپانسر مالی نیاز دارید. متقاضیان باید مبلغ هشتصد هزار پوند برای درخواست کننده و ۵ و ۳۰۰ پوند برای همراهان را 3 ماه قبل از درخواست در یک حساب قرار دهند. 

تعیین وقت سفارت انگلیس، برای اخذ ویزا بسیار مهم بوده و یکی از اقدامات مهم به شمار می رود. ویزای انگلستان در دسته  بندی های مانند ویزای تحصیلی و ویزای ازدواج و ویزای کاری و ویزا برای تاسیس شرکت و غیره وجود دارد. هزینه مدارک لازم برای ویزای تحصیلی ، ترجمه مدارک شناسایی و مدارک تحصیلی است. 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر