×

وقت سفارت ایتالیا

یکی از معضلات جدی برای مسافرانی که قصد گرفتن ویزای شینگن دارند گرفتن وقت سفارت ایتالیا است. سفارت ایتالیا در دوره های متفاوت روش های مختلفی را برای نوبت دهی در دسترس عموم گذاشته مثل دریافت وقت به شکل تلفنی یا آنلاین اما همیشه مسافران با تلفن مشغول یا سایت بسته و ظرفیت پر شده رو به رو شده اند. دلیل این موضوع این است که درخواست کننده وقت سفارت ایتالیا بسیار فراوان و ظرفیت وقت های سفارت محدود است. به خصوص یک یا دو ماه مانده به تعطیلات تابستانی یا نوروز که تعداد درخواست کنندگان وقت سفارت ایتالیا چندین برابر می شود. فرض کنید که پنج هزار درخواست کننده وقت موجود باشد و تنها ۱۰۰ اسلات خالی وجود داشته باشد پس عادی است که مسافران برای دریافت وقت با مشکل روبرو شوند.

وقت سفارت ایتالیا

هم اکنون نیز با توجه به پراکندگی ویروس کرونا  بیشتر درخواست کنندگان اخذ ویزای شینگن ایتالیا با درب بسته رو به رو شده اند همین طور بیشتر افرادی که در بهمن و اسفند ماه ۹۸ توانسته اند ویزا دریافت کنند اما قادر نبوده اند ویزای خود را به علت بسته بودن مرز ها به کار ببرند درخواست کننده تمدید اعتبار ویزای شینگن ایتالیا هستند پس درخواست کننده دریافت ویزای ایتالیا افزایش خواهد یافت. در روز مصاحبه وقت سفارت ایتالیا باید مدارکی همراه تان باشد که در ادامه بیان خواهیم کرد:
بعد از معین کردن وقت سفارت ایتالیا به مدارکی در روز مصاحبه احتیاج  است که در دست داشتن آن ها ضروری است. در موقع فراهم کردن این مدارک بایستی دقت زیادی به خرج دهید چون که این مرحله بسیار با اهمیت بوده و چنان چه مدارک کامل نباشد احتمال رد درخواست ویزا زیاد است. فرم تقاضای ویزا را می توان در همان روز مصاحبه گرفت، کامل نمود و ارائه داد. مدارک ضروری برای ارائه در روز مصاحبه عبارت هستند از:

  • شناسنامه و کپی از همه صفحات آن به انضمام ترجمه رسمی آن
  • فرم کامل شده درخواست ویزای ایتالیا
  • فرم تقاضای ویزا از ظرف دعوت کننده و کپی از کارت اقامت وی
  • دعوتنامه کامل شده به وسیله یک شهروند ایتالیایی یا شهروند خارجی مقیم ایتالیا
  • دو قطعه عکس رنگی ۳*۴ که بایستی شفاف، روشن، جدید و کاملا شبیه به ظاهر فعلی شما باشد
  • گذرنامه با ۶ ماه اعتبار از تاریخ تقاضای ویزا و کپی ۵ صفحه اول و صفحات حاوی مهر ویزا
  • اسناد حاکی از موقعیت شغلی درخواست کننده که خود دربرگیرنده گزینه هایی است که بعد از این موارد گفته خواهد شد.
  • چاپ کردن ۳ ماهه آخر از حساب جاری بانکی درخواست کننده که از گردش مالی مطلوبی بهره مند باشد.
  • نشانی دقیق محل کار و منزل
  • بیمه مسافرتی
  • ۱۰۱ یورو وجه نقد در صورتی که وقت شما vip باشد ۴۰ یورو اضافه تر بایستی به همراه داشته باشید.
  • سند مالکیت به اسم فرد درخواست کننده یا همسر وی و ترجمه آن

کارگزاری سفارت ایتالیا

در پی بستن قرارداد همکاری بین سفارت ایتالیا در تهران و موسسه Cox and Kings Global Services Management (Singapore) Pte Limited، شیوه عرضه تقاضای صدور روادید به سفارت ایتالیا از تاریخ ۷ ژوئن ۲۰١۸ عوض خواهد شد. درخواست کنندگان می توانند از همین حالا با رجوع به سایت www.ckgsir.com برای معین کردن وقت اقدام کرده و بعد از آن در تاریخ دریافت شده، با در اختیار داشتن مدارک خواسته شده، به دفتر موسسه Cox and Kings به آدرس تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی، مرکز خرید گالریا، ساختمان اداری، طبقه چهارم، به شکل حضوری رجوع کنید.
عرضه خدمات بالا احتیاج به واریز هزینه ای اضافه بر هزینه صادر کردن ویزا دارد که میزان آن در سایت www.ckgsir.com معین شده است.

سفارت ایتالیا در تهران کجاست 

سفارت ایتالیا در تهران کجاست 

سفارت ایتالیا در خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۷۹/۶۸ تهران واقع شده است. اما شما برای تقاضای روادید بایستی به بخش کنسولی سفارت ایتالیا که در خیابان جردن خیابان فرزان شرقی واقع شده رجوع کنید. توجه کنید که سفارت ایتالیا قریب به دو سال است که کارهای مرتبط با روادید کوتاه مدت خود را به موسسه ای به نام موسسه ckgs محول کرده است به منظور تقاضای روادید نوع c بایستی به این موسسه مراجعه نمایید.

سریع ترین وقت سفارت ایتالیا

یکی از با اهمیت ترین نگرانی های مسافران برای سفر به ایتالیا وقت سفارت ایتالیا بوده، هست و خواهد بود. غالبا به علت درخواست زیاد برای تقاضای روادید این کشور همواره وقت سفارت ایتالیا پرازدحام بوده و به دشواری قابل دسترس است. موسسه ما با توجه به پیشینه درازمدتی که در این عرصه دارد، یکی از خدماتی که برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است، عرضه خدمات کنسولی سفارت ایتالیا برای سادگی در موضوع اخذ ویزای این کشور است.

کارگزاری سفارت ایتالیا

سفارت ایتالیا دانشجویی

همه دانشجویانی که می خواهند در ترم اول در یکی از سطوح کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یا دکترا در دانشگاه های ایتالیا ثبت نام به عمل آورند، بایستی تقاضای خود را در سایت www.universitaly.it درج کنند. این شیوه پیش ثبت نام اینترنتی دربرگیرنده دوره های آموزشی موسسات زیر نیست: 

  • نوبت های آموزشی موسسه های آموزش عالی هنری، موسیقی و رقص (AFAM)
  • مدرسه های نوبت متوسطه برای تربیت میانجیان زبانی ( مترجمین و مشاوران زبانی ) 
  • نوبت های آموزشی موسسه های تخصصی روان درمانی 
  • نوبت های تخصصی فنی فوق دیپلم که به وسیله موسسه های فنی عالی اجرا می شوند (ITS)

در این نوشتار به موضوع نحوه گرفت وقت از سفارت ایتالیا پرداخته شد. از آنجایی که هر ساله مسافران زیادی برای مقاصد کاری، تفریحی و تحصیلی به کشور ایتالیا سفر می کنند لازم است تا از سفارت ایتالیا در ایران وقت برای مصاحبه گرفته شود. 

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر