×

وقت سفارت فرانسه

کشور فرانسه چندین سال است، که مورد استقبال مردم ایران برای سفر قرار گرفته است. این کشور به خاطر داشتن مکان های زیادی برای گردشگری و همچنین مراکز تفریحی زیاد و مکان های تاریخی مورد توجه افراد زیادی ایرانی قرار گرفته است. علاوه بر سفر گرفتن بسیاری از ایرانی ها معمولا برای مهاجرت کردن کشور فرانسه را انتخاب می کنند؛ چرا که این کشور دارای اقتصاد بسیار قوی بوده و همچنین از لحاظ نظامی جز کشور های اول جهان می باشد. ایرانیان زیادی طی این چند سال گذشته به فرانسه مهاجرت کرده اند؛ این افراد برای دیدن اقوام خود دعوت نامه ای از فرانسه می فرستند تا اقوام آن ها بتوانند در ایران اقدام به گرفتن ویزا کنند. قوانین سفارت فرانسه برای دادن ویزا متفاوت می باشد ،برای گرفتن ویزا می بایست وقت سفارت فرانسه گرفت و در آن جا با ارائه مدارک و پرداخت هزینه ها به گرفتن ویزا اقدام کرد. به این نکته توجه کنید، فرانسه دارای سفارت خانه ای در تهران می باشد اما برای گرفتن ویزا نباید همه ی افراد به سفارت خانه مراجعه کنند. کشور فرانسه برای گرفتن ویزا کارگزاری در تهران تعبیه کرده است که افراد برای گرفتن ویزا می بایست بجای سفارت خانه به آنجا مراجعه کنند، به این کارگزاری اصطلاحا vfs گفته می شود.

وقت سفارت فرانسه

تفاوت سفارت فرانسه با دیگر سفارت ها

همان طور که روشن است قوانین هر کشور با یکدیگر متفاوت می باشد، بنابراین قوانین سفارت خانه های آن نیز با یکدیگر متفاوت هستند. سفارت خانه ی فرانسه با سایر سفارت خانه های اتحادیه ی اروپا دارای تفاوت هایی می باشد. اولین تفاوت در این است که می بایست برای گرفتن وقت سفارت فرانسه باید از قبل فرم درخواست ویزا را به شکل آنلاین تکمیل کنید.
 در غیر این صورت به شما وقت سفارت فرانسه داده نمی شود یکی دیگر از تفاوت های این سفارتخانه این است ؛که مدارک ترجمه شده ی شما نیازی به تایید دادگستری ندارد و سفارت بدون تایید آن را قبول دارد و همچنین سفارت فرانسه نیازی به عقدنامه شما ندارد . وجود ترجمه شناسنامه برای سفارت خانه فرانسه کفایت می کند. 

قیمت وقت سفارت فرانسه

اگر خود شما بخواهید به تنهایی وقت سفارتخانه ی فرانسه بگیرید نیاز به پرداخت هزینه ای نمی باشید اما باید آگاهی لازم را داشته باشید . اگر آگاهی لازم را ندارید و می خواهید وقت سفارت فرانسه را توسط کافی نت و یا آژانس مسافرتی بگیرید می بایست به ازای هر نفر مبلغ 200 هزار تومان پرداخت کنید این مبلغ داده شده شامل تکمیل فرم آنلاین ، گرفتن وقت سفارت فرانسه و درخواست آن می شود. 

قیمت وقت سفارت فرانسه

مراحل و شرایط پرداخت هزینه های سفارت فرانسه

اگر برای سفر به فرانسه عجله دارید و کار مهمی در آن کشور دارید بهتر است هر چه زودتر دست به کار شده و به تکمیل مدارک خود بپردازید و برای ترجمه ارسال نمایید، بعد از اتمام این مراحل حال می بایست اقدام به درخواست وقت سفارت فرانسه کنید.
 سفارت فرانسه در فصل های مختلف میزان وقت دهی آن متفاوت می باشد، معمولا در فصل تابستان و همچنین نزدیک عید نوروز و کریسمس سفارت فرانسه شلوغ بوده و وقت دهی آن 30 روزه می باشد. اما در سایر فصل ها مانند زمستان وقت دهی سفارت فرانسه به دلیل شلوغ نبودن 5 الی 10 روزه می باشد. حال با این وجود با دانستن ،این اطلاعات می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید. 
برای گرفتن وقت سفارت فرانسه می بایست هزینه هایی بپردازید. این هزینه ها شامل : 1. هزینه کارگزاری که معمولا 19 یورو می باشد. 2. هزینه سفارت برای افراد متفاوت است یعنی کودکان زیر 6 سال شامل هزینه نشده و افراد بالای 12 سال 60 یورو و افراد زیر 12 سال تا 6 سال 35 یورو باید برای سفارت بپردازند . 3. هزینه ترجمه مدارک متفاوت می باشد و نمی توان قیمت تقریبی اعلام کرد. 4. هزینه وقت سفارت 200 هزار تومان می باشد البته لازم به ذکر است که این هزینه در صورتی شامل شما می شود که وقت سفارت را توسط کسی بگیرید. 

تفاوت سفارت فرانسه با دیگر سفارت ها

نحوه چگونه گرفتن وقت سفارت فرانسه

برای تعیین وقت سفارت فرانسه همان طور که در قسمت های بالا گفته شد، می بایست از طریق وب سایت کارگزاری سفارت فرانسه VFS اقدام کنید. به صورت آنلاین می بایست فرم درخواست ویزا را پر کنید، در هنگام پر کردن فرم درخواست ویزا باید دقت لازم را داشته باشید تا اطلاعات را به درستی وارد کنید . بعد از ارسال کردم فرم درخواست تاریخ مصاحبه برای وقت سفارت فرانسه به شما ارسال می شود ؛می بایست در همان تاریخ در سفارت حضور پیدا کنید و در صورت کنسل کردن وقت باید دوباره تمامی مراحل انجام دهید و بعد دوباره به شما نوبت دهند . در هنگام حضور در سفارت فرانسه باید تمامی مدارک را کامل به همراه تاریخ مسافرت خود به همراه داشته باشید .


کشور فرانسه دارای سفارتخانه در ایران می باشد که برای سفر کردن به این کشور باید ویزا گرفت. برای گرفتن ویزا می بایست مراحلی را انجام داد قوانین سفارت فرانسه متفاوت می باشد ؛یعنی برای گرفتن وقت سفارت فرانسه باید از قبل به صورت آنلاین فرم درخواست ویزا را پر کنید.  بعد از آن سفارت به شما تاریخ مصاحبه و وقت را اعلام می کند و شما می توانید برای گرفتن ویزا سفارت بروید. البته لازم به ذکر است که باید به کارگزاری VFS مراجعه کنید؛ چرا که کشور فرانسه برای گرفتن ویزا این کارگزاری را تعبیه کرده است. شما با ارائه مدارک و پرداخت هزینه ها و همچنین جواب دادن به تمامی سوالات باید منتظر جواب سفارت بمانید؛ معمولا گرفتن ویزا 20 روز کاری به طور عادی زمان می برد.
 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر