×

وقت سفارت هلند

همانطور که میدانید یکی از کوچکترین کشورهایی در اروپای غربی است که به علت زیبایی خاصی که دارد و سالانه توریست های زیادی به آنجا سفر می کنند. پایتخت این کشور آمستردام است. این کشور عضو شینگن است  و مسافران می توانند به راحتی با مراجعه به سفارت خانه های کشور هلند اقدام به دریافت ویزای شینگن کنند. در واقع مسافران بسیار زیادی با اهداف مختلف قصد سفر به کشور زیبای هلند را دارند، این افراد می توانند بر اساس اهداف خود ویزاهای مختلفی را تهیه کنند و برای تهیه ویزا باید مدارک مورد نیاز را ارائه دهند. برای گرفتن ویزا باید یک سری از مراحل را طی کنند، البته باید توجه کرد که مدارک مورد نیاز برای انواع ویزا در کشور هلند یکسان است و تفاوت زیادی با یکدیگر ندارد. در حقیقت این افراد باید مدارک را با گرفتن وقت سفارت هلند ارسال کنند، البته این مدرک باید کامل باشد.

وقت سفارت هلند

انواع ویزای کشور هلند

هلند یکی از زیباترین کشورهایی است که سالانه افراد زیادی در سراسر جهان قصد مسافرت و مهاجرت به این کشور را دارند. ویزای کشور هلند انواع متفاوتی دارد مانند ویزای گردشگری و ویزای تحصیلی و ویزای سرمایه گذاری و ویزای ازدواج و ویزای نمایشگاهی و ویزای اشتغال، همانطور که مشاهده کردید ویزا ها تنوع بسیار زیادی داشتند. اما معروف ترین ویزای هلند شامل ویزای توریستی و ویزای سرمایه گذاری و ویزای تحصیلی و ویزای تجاری است. ویزای تحصیلی برای آن دسته از دانشجویانی است که قصد دارند در این دانشگاه ها و کالج های این شهر به ادامه تحصیل بپردازند و در واقع هلند بسیاری از دانشجویان و دانشجویان در سراسر جهان جذب می کند. ویزای سرمایه گذاری برای آن دسته از سرمایه  گذارانی از که قصد دارند در این کشور شگفت انگیز سرمایه گذاری کنند و اما ویزای تجاری یکی از انواع ویزا اشتغال است. 

نحوه دریافت وقت سفارت هلند

وقت سفارت هلند به معنای این است که افراد باید برای مراجعه به سفارت از قبل برای اخذ ویزا و وقت بگیرند و به همین علت آن وقت سفارت هلند می گویند. نحوه دریافت وقت سفارت هلند هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری امکان  پذیر است همانطور که میدانید گرفتن وقت سفارت هلند حساسیت بالایی دارد. به همین علت برای اخذ وقت سفارت هلند باید در فرصت مناسبی را انتخاب کنید. برای دریافت وقت سفارت هلند به شکل آنلاین باید به وب سایت اینترنتی خدمات ویزا مراجعه کنید. اما به شکل حضوری اقدام کنید باید به کنسولگری این کشور مراجعه کرده و بعد از آن وقت مورد نظر خود را دریافت کنند. البته به روش حضوری کار سختی است. زیرا باید صف های طولانی را طی کنند تا بتوانند به مقصود خود برسند. البته برای آن دسته از ایرانیان که روش معقولانه به حساب می آید، زیرا می توانند با این روش از استرس خود بکاهند. 

نحوه دریافت وقت سفارت هلند

هزینه های ویزای هلند

هزینه ویزای هلند یکی از مهم  ترین مدارکی است که برای اخذ ویزا باید ارائه شود. در واقع این مدرک رسید مبنی بر پرداخت هزینه  های مورد نیاز است که همه متقاضیان باید هزینه لازم را به کارگزاران کنسولگری این کشور تحویل دهند تا بتوانند ویزا مورد نظر خود را اخذ کنند. این هزینه ها برای صدور ویزای هلند به دو دسته هزینه  های مستقیم و هزینه  های غیر مستقیم تقسیم  بندی می  شود. هزینه  های مستقیم آن دسته از هزینه هایی هستند که برای انگشت نگاری و برای بررسی مدارک از سوی افرادی که متقاضی اخذ ویزا هستند، ارائه می شود. اما هزینه های نوع دوم برای آن دسته از هزینه هایی است  که از شهرهای مختلف به تهران می آیند و در این صورت هزینه های زیادی پرداخت می  کنند. البته اگر به دلایل مختلفی ویزای شما صادر نشود و یا ریجکت شود ، مبلغی که پرداخت کردید عودت نمی دهند . 

انواع ویزای کشور هلند

علت های ریجکت درخواست ویزای هلند

دلایل زیادی وجود دارد که باعث ریجکت درخواست ویزای هلند می شود. عواملی مانند سوء پیشینه حقوقی و کیفری و نداشتن تمکن مالی و ارائه مدارک تقلبی و نامعتبر و یا عدم حضور در زمان مصاحبه و یا عدم توانایی برای مطابقت کردن و مصاحبه کننده و هدف از سفر باعث خروج کردن درخواست ویزای هلند می شود همانطور که می دانید در هر زمان که درخواست برای صدور ویزای هلند بدهید درخواست شما تایید نمی شود. زیرا عواملی مانند نداشتن مدارک مورد نظر هم مزید بر علت است. همانطور که مشاهده کردید افرادی که قصد درخواست ویزا می  کنند، باید همه مدارک و شرایط لازم را دارا باشند. در این صورت اگر شرایطی که ذکر کردیم را نداشته باشند می توانند به راحتی ویزای هلند بگیرند. همانطور که میدانید هدف از سفر یکی از مهمترین عواملی است که در اخذ ویزا تاثیر مهمی دارد. اگر افراد هدف خاصی برای سفر نداشته باشد ویزای آنها ریجکت می شود. 

هلند یکی از کشورهایی در اروپای غربی است که به علت زیبایی و امکانات رفاهی زیادی که دارد افراد زیادی خواهان مسافر از مهاجرت به آنجا هستند. ویزای هلند انواع متفاوت دارد. مانند ویزای تحصیلی و ویزای ازدواج و ویزا اشتغال و ویزا نمایشگاهی و ویزا گردشگری و یا توریستی است. ویزا توریستی و ویزای تحصیلی و ویزای سرمایه گذاری و یا تجاری جزو معروف  ترین ویزاهای هلند به حساب می آید. برای دریافت وقت سفارت هلند می توانید به دو روش حضوری و آنلاین اقدام کنید. همانطور که میدانید برای گرفتن ویزا باید مدارکی را ارائه دهید. اگر مدارکی که ارائه می  دهید ناقص باشد و یا دارای سوء پیشینه کیفری و حقوقی باشید و یا تمکن مالی مناسبی نداشته باشید، ویزای شما ریجکت می  شود. البته ایرانیان می توانند با مراجعه به کنسولگری اقدام به دریافت حضوری ویزا کنند.

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر