×
گشتی در قاره سبز با تور اروپا

گشتی در قاره سبز با تور اروپا

قاره اروپا از کشورهای پهناور و البته کم‌وسعتی تشکیل شده که هر کدام از آن‌ها زیبایی‌های منحصر به فردی را دارند. افرادی که تاکنون به این قاره زیبا سفر نکرده‌اند، برای اینکه بتوانند یک مقصد زیبا را برای خود انتخاب کنند، وب‌سایت‌های گردشگری زیادی را زیر و رو می‌کنند تا مطابق با سلیقه و البته بودجه خود دست به انتخاب بزنند. اگر سوال‌های زیادی در ذهن دارید، در این قسمت از مجله گردشگری نوید گشت همراه ما باشید چراکه قصد داریم در مورد تور اروپا صحبت و انتخاب را برای شما راحت‌تر از هر زمان دیگری کنیم.

اسپانیا؛ سرزمین ماتادورها

حیف بود اگر در صدر لیست کشورهای اروپایی نامی از کشور اسپانیا به میان نمی‌آوردیم. این کشور زیبا که در همسایگی دریای مدیترانه واقع شده است، آب و هوایی فوق‌العاده مطلوب  دارد. اگر از زندگی در شهرهای صنعتی خسته شده‌اید و دوست دارید تا نفسی تازه کنید، پیشنهاد ما به شما کشور اسپانیا است. از آب و هوای این کشور هر چقدر بگوییم باز هم نتوانسته‌ایم آنطور که باید و شاید حق مطلب را ادا کنیم، چراکه به هر طرف که نگاه کنید، شاهد طبیعتی بکر و دست نخورده خواهید بود. 
صادقانه این موضوع را بیان می‌کنیم که در کشور اسپانیا برای هر سلیقه‌ای یک جاذبه گردشگری وجود دارد. همین موضوع باعث شده تا روزانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این کشور زیبا سفر کنند.
بندر بارسلون یکی از بنادر فوق‌العاده مهم کشور اسپانیا محسوب می‌شود که از لحاظ جذب گردشگر نیز برای کشور اسپانیا اهمیت بسیار زیادی  دارد. در فصل تابستان در بندر بارسلون شاهد حضور گردشگران زیادی هستیم که مشغول شنا کردن در سواحل زیبای مدیترانه بوده و سعی می‌کنند از حضور خود در بارسلون نهایت استفاده را ببرند. اگر دوست دارید تا در تابستان خود را برنزه و یا غذاهای محلی مختلفی را امتحان کنید، بندر بارسلون برای شما یک گزینه بدون جایگزین است.
مادرید دیگر شهر زیبای کشور اسپانیا است که می‌توان از آن به عنوان پایتخت تاریخ اروپا یاد کرد. موزه‌های زیادی در کشور مادرید وجود دارند که دیدن هر یک از آنها می‌تواند شما را شگفت‌زده کند و باعث شود تا سفری کوتاه در تاریخ داشته باشید. 

 

خرید تور اروپا

 

فرانسه؛ عروس قاره سبز

فرانسه کشوری زیبا در قلب قاره اروپا است که از آن در دنیا با نام عروس قاره سبز و البته نگین قاره اروپا یاد می‌شود. از زیبایی این کشور هر چقدر بگوییم باز هم کم است. فرانسه از کشورهایی در دنیا محسوب که همه چیز را با هم دارد. از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب کشور فرانسه شهرهای مختلفی وجود دارند که دیدن آن‌ها می‌تواند شما را شگفت‌زده نماید. بدون شک قلب تپنده کشور فرانسه را می‌توان شهر پاریس دانست. پاریس مملو از جاذبه‌های گردشگری مختلف از جمله برج ایفل موزه لوور و ... است که می‌توانید ساعت‌ها بدون خسته شدن در آن حضور داشته باشید.
اگر از طرفداران مد در دنیا هستید حتماً می‌دانید که کشور فرانسه و کشور ایتالیا از مراکز مد در دنیا محسوب می‌شوند. اغلب برندهای معروف دنیا همچون لویی ویتون شنل و .. در خیابان شانزلیزه پاریس نمایندگی فعال دارند که در آنها می‌توانید جدیدترین و به‌روزترین پوشاک روز در دنیا را خریداری کنید. این اما پایان کار نیست چراکه در شهر پاریس چندین پاساژ بزرگ نیز وجود دارد که می‌توانید ساعت‌ها در آن‌ها به گشت‌و‌گذار بپردازید و از ثانیه به ثانیه سفر خود نهایت لذت را ببرید.

 

تور اروپا ترکیبی

 

نوید گشت؛ مجری برگزاری تور اروپا در کشور

باتوجه به گران بودن هزینه سفر به اروپا بسیاری از افراد دوست دارند تا با یک تیر دو نشان زده و با خرید تور اروپا از کشور فرانسه و اسپانیا به موازات هم و به صورت همزمان بازدید به عمل آورند. همین موضوع عشق و علاقه مردم به دو کشور اسپانیا و فرانسه موجب شده تا بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی در کشور دست به فروش تورهای ترکیبی اروپا بزنند. در این صورت شما می‌توانید با خرید تور اروپا به دو کشور اسپانیا و فرانسه بدون هیچ مشکلی سفر کنید و لحظاتی فراموش نشدنی را برای خود و اعضای خانواده‌تان رقم بزنید.
در صورتی که محدودیت مالی داشته و این تصور را دارید که نمی‌توانید دست به خرید تور اروپا بزنید، جای نگرانی برای شما وجود ندارد؛ چراکه آژانس‌های هواپیمایی زیادی در کشور مجری برگزاری تور اروپا هستند.
نوید گشت با درک شرایط موجود در جامعه تور اروپا را به صورت ترکیبی به فروش می‌رساند. کافیست تور مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا به شما تورهای اروپا را با حداقل قیمت معرفی کنیم.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر