×
یک کلیک با خرید تور ژاپن فاصله دارید

یک کلیک با خرید تور ژاپن فاصله دارید

ژاپن جزو یکی از بی‌نظیرترین و شگفت انگیزترین کشورهای جهان محسوب می‌شود. این کشور علاوه بر داشتن جذابیت‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی دارای جاذبه‌های بی‌نظیر دیگر نیز است. به دلیل وجود این شگفتی های بسیار عالی، تور ژاپن به یکی از تورهای بسیار پرطرفدار در بین افراد کل دنیا تبدیل شده است.

معرفی شگفتی‌های کشور ژاپن

با خرید تور ژاپن می‌توانید از شگفتی‌هایی مانند چشمه‌های آب گرم یا آنسن دیدن کنید. چشمه‌های آنسن جزو گنجینه‌های ملی کشور ژاپن محسوب می‌شوند که در سراسر این کشور پراکنده شده‌اند. این چشمه‌ها در بین مردم بومی کشور ژاپن از ارزش و جایگاه ویژه‌‌ای برخوردار هستند. می‌توان گفت وجود این چشمه‌ها با تاریخ و فرهنگ مردم کشور ژاپن عجین شده است. افراد می‌توانند از این چشمه‌ها هم به صورت داخلی و هم فضای باز استفاده کنند. هر کدام از چشمه‌های آنسن از چند حمام مجزا تشکیل شده‌اند. یکی از ویژگی‌های توریستی این کشور وجود همین چشمه‌های بی‌نظیر و شگفت انگیز است. 
یکی دیگر از شگفتی‌های کشور ژاپن کوه آساهی است. این کوه دارای ارتفاعی حدود ۲۲۹۰ متر بوده و جزو بلندترین کوهستان‌های جزیره هوکایدو محسوب می‌شود. این کوه به عنوان یک مقصد تابستانی بسیار جذاب در بین کوهنوردان کل دنیا شناخته شده است. یکی دیگر از زیباترین شگفتی‌های کشور ژاپن آبشار شیرایتو است‌. از نظر موقعیت جغرافیایی این آبشار در نزدیکی کوه معروف فوجی قرار گرفته است و در اطراف آن ۵ دریاچه فوجی واقع شده‌اند. فرقه فوجی این آبشار را به عنوان یکی از مقدسات خود می‌دانند و به آن احترام بسیار زیادی می‌گذارند. این آبشار در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از جاذبه‌های فرهنگی کشور ژاپن به لیست میراث جهانی یونسکو اضافه گردید.

 

قیمت تور ژاپن

 

بررسی جزایر کراما

یکی از شگفتی‌های دیگری که شما با خرید تور ژاپن می‌توانید از نزدیک آنها را مشاهده کنید مجموعه‌ای از ۲۲ جزیره در نزدیکی اوکیناوا است. کراما نام این ۲۲ جزیره است که می‌تواند برای گردشگران زیادی
جذابیت داشته باشد. از بین ۲۲ جزیره تنها ۴ جزیره قابلیت سکونت دارند. گردشگران می‌توانند از این جزایر و زیبایی های آنها بازدید کنند. در نظر داشته باشید اگر شما به دنبال کشف مکان‌های جدید و دست نخورده هستید این جزایر بسیار انتخاب مناسبی هستند. گردشگران بسیار زیادی شیفته این جزایر و سواحل بکر آن می‌شوند. اگر دوست دارید نهنگ گوژپشت را مشاهده کرده و عکس‌های زیبایی از آن بگیرید بهتر است در فصل زمستان به این منطقه سفر کنید.

کوه یوشینو و پنج دریاچه فوجی

کوه یوشینو همان جاذبه گردشگری بسیار معروف کشور ژاپن است که افراد با خرید تور ژاپن می‌توانند از این جاذبه‌ زیبا دیدن کنند. در زمان‌های نه چندان دور این کوه جزو یکی از مکان‌های زیارتی محسوب می‌شد. این کوه جزو جاذبه‌های ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز است. همچنین جنگل‌های انبوهی اطراف آن را پوشش دادند. شما می‌توانید در فصل بهار و پاییز رقص رنگ‌ها را در اطراف این کوه مشاهده کنید. چند مسیر پیاده‌روی تا این کوه وجود دارد و شما می‌توانید با طی کردن مسافت مشخص شده خود را به قله این کوه برسانید. ارتفاع کوه یوشینو تقریباً ۳۵۰ متر است. 
یکی دیگر از جاذبه‌های کشور ژاپن ۵ دریاچه فوجی است. این دریاچه‌ها گروهی در پای کوه فوجی قرار گرفته‌اند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این دریاچه‌ها در اثر فوران آتشفشان بزرگ به وجود آمده‌اند و در فصل بهار به رنگ صورتی در می‌آیند. علت رنگ صورتی این دریاچه در فصل بهار رویش خزه‌های صورتی بر روی آن است. با دیدن این منظره مطمئناً شما می‌توانید شگفتی بی‌نظیری را از نزدیک تماشا کرده و عکس‌های زیبا و فراموش نشدنی را ثبت کنید.

شگفتی به نام کوه آسو

کوه آسو جزو بزرگترین آتشفشان‌های فعال در کل دنیا محسوب می‌شود. همچنین این کوه جزو بزرگترین آتشفشان‌های فعال در کشور ژاپن نیز است. از نظر موقعیت جغرافیایی این کوه در جزیره کیوشو واقع شده است. ارتفاع این کوه حدود ۱۵۹۲ متر است و در پارک ملی آسو-کوجو قرار گرفته است. اگر شما به کوهنوردی و دیدن منظره‌های طبیعی علاقه دارید مطمئناً این کوه می‌تواند یک چشم انداز بی‌نظیر برای شما محسوب شود. به دلیل قرار گرفتن یک پارکینگ در فاصله نزدیک به این آتشفشان دسترسی افراد به آن بسیار راحت است. هنرمندانی مانند عکاسان، نقاشان و شاعران توانستند از این منظره زیبا آثار بی‌نظیری خلق کنند.

 

تور ژاپن

 

خرید تور ژاپن یک انتخاب هوشمند

کشور ژاپن جزو پیشرفته‌ترین و امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود و به دلیل جاذبه‌های بی‌نظیری که دارد افراد زیادی تمایل دارند که به این کشور سفر کنند. شما می‌توانید تکنولوژی‌های پیشرفته، معابد باستانی و جزیره‌های بکر را در این کشور مشاهده کنید. همچنین شما با خرید تور ترکیبی می‌توانید از شهرهای کیوتو، توکیو و اوزاکا نیز دیدن کنید. تور ترکیبی ژاپن سبب می‌شود تا افراد بتوانند با یک تیر دو نشان‌ زده و در یک سفر چند شهر این کشور را از نزدیک مشاهده کنند. پارک‌های کوهستانی، کاخ‌های امپریالیستی، زیارتگاه‌های قدیمی و شگفت انگیز جزو جاذبه‌هایی می‌باشند که شما می‌توانید در هنگام سفر خود از آنها دیدن کنید.

جمع‌بندی در رابطه با تور ژاپن

خرید تور ژاپن این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا بتوانند به راحتی وارد این کشور زیبا و رویایی شوند. شما می‌توانید از خدمات ویزای آژانس هواپیمایی نوید‌گشت استفاده کرده و به راحتی تور ژاپن خود را خریداری کنید‌. سپس قدم در سرزمین شگفتی‌ها گذاشته و از جاذبه‌های بی‌نظیر آن دیدن نمایید. ژاپن کشوری عالی و تکرار نشدنی است و شما می‌توانید ترکیب زیبایی از سنت و مدرنیته را در این کشور بی‌نظیر مشاهده کنید. بدون شک اگر بخواهیم لیستی از شگفت انگیزترین کشورهای جهان را به شما ارائه دهیم ژاپن در صدر این لیست قرار می‌گیرد‌. پس از جنگ جهانی دوم و بمباران اتمی دو شهر ناکازاکی و هیروشیما ژاپن با شکست بسیار بدی مواجه شد. 
اما با گذشت زمان این کشور دوباره توانست قد علم کرده و به یکی از قطب‌های اصلی برای سفر و گردشگری تبدیل شود. امروزه افراد زیادی این کشور را برای سفر انتخاب می‌کنند تا بتوانند از شگفتی‌های این کشور دیدن کرده و تجربه یک سفر خاص را لمس کنند. شما با رفتن به این کشور می‌توانید از جشنواره‌های سنتی، بازارهای بزرگ و معابد گوناگون دیدن کنید. همچنین کوه‌های بی‌نظیر و منظره‌های طبیعی این کشور نیز جزو شگفتی‌های آن محسوب می‌شوند.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر