×

راهنمای سفر به اروپا

سفر یکی از دل انگیزترین کارهایی است که انسان ها می توانند انجام دهند. در طول سفر روح انسان پخته می شود و به آرامش زیادی دست پیدا می کند. امروزه، سفر با تور اروپا از جمله اموری است که مورد توجه قرار گرفته است. زیرا در اروپا کشورهای پیشرفته زیادی دارد که هر یک زیبایی های خاص و منحصر به فردی را در دل خود جای داده اند. اما برای اینکه بتوانید از سفر لذت ببرید باید به راهنمای سفر به اروپا توجه داشته باشید.

Image

راهنمایی سفر به فرانسه

فرانسه شهر شعر و ادب است و سفر به این کشور می تواند خاطرات به یاد ماندمی را برای شما رقم بزند. برای اینکه بتوانید به این کشور سفر کنید نیاز به دریافت ویزا توریستی دارید و توصیه می شود حداقل 2 تا 3 ماه قبل از آنکه به فرانسه بروید برای دریافت ویزا اقدام نمایید. با توجه به این موضوع که جاذبه های توریستی زیادی در این کشور وجود دارد باید قبل از سفر مشخص کنید که می خواهید از کدام قسمت ها دیدن کنید. تهیه لیست کاملی از خیابان های معروف، موزه ها، کافه ها می تواند بسیار مناسب باشد و به شما کمک می کند از این سفر لذت ببرید. واحد پول کشور فرانسه یورو است و شما باید دلار و یا یورو برای سفر به این کشور همراه خود داشته باشید. به یاد داشته باشید هزینه شهر پاریس از دیگر شهرهای فرانسه بیشتر است. 

راهنمای سفر به ایتالیا

ایتالیا یکی از کشورهای زیبای دنیاست که سفر به آن می تواند بسیار دلنشین و خاطره انگیز باشد. بهتر است بدانید سفر به کشور ایتالیا نیازمند دریافت ویزا است. با توجه به این موضوع که ممکن است هزینه صدور ویزا زمانبر باشد بهتر است حداقل 1 ماه قبل از سفر اقدام به دریافت ویزا نمایید. توصیه می شود قبل از آنکه به این کشور سفر کنید مشخص نمایید می خواهید در کدام شهر و یا شهرها اقامت داشته باشید. سپس مکان های دیدنی و جاذبه های توریستی آن را مشخص کنید و در یک دفترچه برای خود یادداشت نمایید. این کار به شما کمک می کند حضور شما در کشور ایتالیا بسیار هدفمند باشد و می توانید از تک تک لحظاتی که در آنجا حضور دارید لذت ببرید. واحد پول ایتالیا یورو است و برای سفر به این کشور باید یورو و یا دلار همراه خود داشته باشید.

راهنمای سفر به اسپانیا

وقتی صحبت از راهنمای سفر به اروپا می شود یکی از کشورهایی که به ذهن خطور پیدا می کند اسپانیاست. اسپانیا کشوری بسیار زیبا و خاص است که سالیانه افراد زیادی از سراسر دنیا برای مشاهده زیبایی آن به آن کشور مسافرت می کنند. اسپانیا از قدرت رنگ ها به خوبی استفاده کرده است و فضای رنگی که در این کشور وجود دارد می تواند به بازافرینی خاطرات شگفت آور در مسافران کمک نماید. اگر می خواهید به اسپانیا سفر کنید، بهتر است راهنمای سفر به اسپانیا را مطالعه کنید.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

همه چیز در اسپانیا

اگر بخواهیم راهنمای سفر به اروپا و اسپانیا را در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم همه چیز در اسپانیا وجود دارد. شما می توانید در اسپانیا جاذبه‌های مدرن و مراکز خرید شیک بروید و از برندهای روز دنیا دیدن کنید و یا می توانید آثار معماری اسلامی زیادی را مشاهده کنید. به طور کلی، آثار باستانی که در اسپانیا وجود دارد، در هیچ یک از کشورهای دنیا دیده نمی شود. از طرف دیگر، غذاهای لذیذ، رستوران‌های عالی و فرهنگ‌ها و سنت‌های بومی از جمله مواردی هستند که به زیبایی های این کشور افزوده اند.

اسپانیا در کجا قرار دارد

اولین سوالی که در مورد راهنمای سفر به اروپا پرسیده می شود در این باره است که اسپانیا در کجا قرار دارد. اسپانیا کشوری در جنوب غربی اروپا است. این کشور از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و جبل الطارق و از شمال و شمال شرق با فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای هم مرز است. همچنین، کشور اسپانیا از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس در یک راستا قرار می گیرد. موقعیت جغرافیایی این کشور باعث شده است بسیاری از مسافران از میان کشورهای اروپایی سفر به این کشور خاص و دوست داشتنی را ترجیح دهند.

 مناطق دیدنی اسپانیا

یکی از مواردی که افراد در مورد راهنمای سفر به اروپا سوالات زیادی در مورد آن می پرسند مناطق دیدنی اسپانیا است. پاسخ به این سوال به شهری بستگی دارد که شما می خواهید به آن سفر کنید. موزه پرداو یکی از مناطق دیدنی اسپانیا است که آثار باستانی فراوانی را در خود جای داده است. به طور مثال، تابلو ندیمه ها اثر ولاسکز از جمله آثاری است که در این موزه دیده می شود و بسیار حیرت آور است. مرکز تجاری ایسلازول از جمله مراکز تفریحی این کشور است که شما می توانید محصولات مرتبط به برندهای مختلف دنیا را در آنجا مشاهده کنید. این مرکز تجاری از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد باز است و خدمات بسیار گسترده ای را به مسافران ارائه می دهد.

تنوع طبیعت

از جمله اموری که در راهنمای سفر به اروپا و اسپانیا باید به آن اشاره کنیم تنوع طبیعت این کشور است. در اسپانیا هم کوه های مرتفع وجود دارند که برای پیاده روی و کوهنوری ایده آل هستند و هم سواحل صخره ای و نیلگون هستند که می توانند انرژی منفی را از درون انسان بیرون کنند و حس خوبی را به وجود بیاورند. در نتیجه، مهم نیست شما به چه طبیعتی علاقه دارید. بلکه مسئله مهم این است که شما می توانید آنچه را که می خواهید در اسپانیا مشاهده کنید.

ساحل های دیدنی اسپانیا

در ادامه راهنمای سفر به اروپا و اسپانیا به ساحل های دیدنی اسپانیا می رسیم که می توان گفت از جمله مواردی هستند که سالیانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشانند. یکی از ساحل های زیبا و دوست داشتنی این کشور ساحل Costa Brava است. این ساحل نزدیکی مرز فرانسه قرار دارد و فضای بکری دارد. افرادی که به دنبال آشنایی با فرهنگ اسپانیایی هستند می توانند به ساحل Costa Brava سفر کنند. ساحل دیگری که در این کشور وجود دارد و خودنمایی می کند ساحل Benidorm سالیانه مردم زیادی از مادرید و کشورهای دیگر دنیا به این ساحل سفر می کنند. کافه ها و مراکز توریستی که در این بندر وجود دارند به زیبایی آن افزوده اند.

ساحل Corralejo از ساحل های بسیار زیبای کشور اسپانیا است که همیشه در راهنمای سفر به اروپا مورد توجه قرار می گیرد. این ساحل دارای شن های طلایی است که می تواند یکی از مقاصد جذاب گردشگری برای کسانی باشد که به ورزش های آبی علاقه دارند. ساحل Maspalomas نیز یکی دیگر از سواحلی است که مسافران می توانند برای لذت بردن از آرامش دریا به آن سفر کنند. به طور کلی، ساحل های اسپانیا از دیدنی های جذاب این کشور هستند و باید در راهنمای سفر به اروپا و اسپانیا مورد توجه باشند.

پونته درا اسپانیا

آیا دوست دارید به شهری سفر کنید که شما را به گذشته ببرد؟! اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است باید به شهر پونته درا اسپانیا بروید. در این شهر هیچ ماشینی وجود ندارد و تمامی خیابان سنگفرش شده است. همین امر باعث شده است این شهر بسیار جذاب باشد و کسانی که به دنبال تجربه زندگی در گذشته هستند راهنمای سفر به اروپا و اسپانیا را مد نظر قرار می دهند.

تفریحات اسپانیا

وقتی صحبت در مورد راهنمای سفر به اروپا را ادامه می دهیم به تفریحات اسپانیا می رسیم. باید بدانید کشور اسپانیا از جمله کشورهایی است که تقریبا هر تفریحی در آن وجود دارد. اگر به کلوپ های شبانه علاقه دارید می توانید در این کشور پیدا کنید و اگر می خواهید از مراکز معماری و قدیمی دیدن کنید بی شک می توانید این کشور را مقصد اصلی خود قرار دهید. اما به طور کلی، یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است گردشگران سفر به این کشور را در نظر بگیرند فستیوال های بی نظیری است که در آن برگزار می شود.

 هر ساله در ماه جولای جشنواره گاو بازی در اسپانیا برگزار می گردد و سالیانه گردشگران زیادی به آن کشور می روند تا از نزدیک شاهد آن باشند. جشنواره گوجه فرنگی یکی دیگر از جشنواره های بسیار جذاب و دوست داشتنی کشور اسپانیا است که سالیانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. در راهنمای سفر به اروپا و اسپانیا این دو جشنواره ارزش بسیار زیادی دارند و همواره تلاش می شود مسافران بهترین لذت را از حضور در آن ببرند.

Image

شهرهای زیبای اسپانیا

در راهنمای سفر به اروپا حتما به شهرهای زیبای اسپانیا اشاره می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.

بارسلونا

بارسلونا از جمله شهرهای زیبای اسپانیا به شمار می رود و مناسب کسانی است که به شاهکارهای معماری کهن علاقه مند هستند. کلیسای ساگرادا فامیلیا یکی از زیباترین ساختمان هایی است که در این شهر وجود دارد و معماری خیره کننده ای دارد. به طور کلی، در راهنمای سفر به اروپا و اسپانیا باید بدانید مردم این کشور بسیار گرم و خونگرم هستند و می توانند به شما کمک کنند حس خوبی را تجربه نمایید.

مادرید

یکی دیگر از شهرهایی که در راهنمای سفر به اروپا به آن اشاره می شود مادرید است. زیبایی مادرید بسیار خیره کننده است و زمانیکه به این کشور سفر می کنید حس خوبی را تجربه می نمایید. در این شهر می توانید موزه های زیادی را مشاهده کنید و زندگی شبانه بسیار جذاب و دوست داشتنی که در آن برقرار است آن را به یک شهر ویژه در میان توریست ها تبدیل کرده است.

گرانادای کهن

یکی از شهرهای بسیار دوست داشتنی در اسپانیا که در راهنمای سفر به اروپا به آن اشاره می شود گرانادای کهن است. شما می توانید مراکش قدیمی را در این کشور به خوبی مشاهده کنید. خیابان های الحمبرا که در این شهر وجود دارند بسیار نفس گیر هستند و زمانیکه وارد آن می شوید خود را در تاریخ غرق شده می بینید.

شهرهای توریستی اسپانیا

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم بارسولانا، مادرید و گرانادای کهن از جمله شهرهای توریستی اسپانیا هستند که می توانند به عنوان مقاصد توریست ها در نظر گرفته شوند. هر یک از این شهرها زیبایی خاصی را در دل خود جای داده اند و می توانند به گردشگران کمک نمایند از حضور در این کشور لذت ببرند. مالاگا یکی از شهرهای اسپانیا است که در راهنمای سفر به اروپا به آن اشاره می رود و جز شهرهای بسیار جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسد. تاثیر فرهنگ عربی را به خوبی می توان در شهر مالاگا مشاهده کرد.

 همچنین، تئاترهای رومی متعلق به قرن سوم نیز در این شهر وجود دارند و گردشگران را به وجد می آورند. والنسیا یکی دیگر از شهرهای توریستی اسپانیا است. این شهر در قرون وسطی شهر مهمی بوده است.به طور کلی، والنسیا از جمله مراکز مهم کسب و کار در کشور اسپانیا است و فرصت های شغلی زیادی در آن وجود دارد.

جشن های اسپانیا

در ادامه راهنمای سفر به اروپا به جشن های اسپانیا می رسیم. به طور کلی، شهر اسپانیا از جمله شهرهایی است که فستیوال های بسیار زیادی در آن برگزار می گردد.

لاتامبورادا

لاتامبورادا یکی از فستیوال های هیجان انگیز کشور اسپانیا است و برای کسانی مناسب است که به سر و صدا و هیجان علاقه زیادی دارند. کسانی که در این فستیوال شرکت می کنند بر طبل می کوبند و در خیابان ها راه می روند.

لاس فایاس والنسیا

لاس فایاس والنسیا از جمله فستیوال های جذاب اسپانیا است. در این فستیوال شخصیت های کارتونی بزرگ به خیابان ها می آیند و در پایان آتش بازی می شود. کسانی که به دنبال آتش بازی و تجربه شخصیت های کارتونی از نزدیک هستند باید حتما در این فستیوال حضور پیدا کنند.

سامانا سانتا

سامانا سانتا یکی از جشنواره های مذهبی در این کشور است که می تواند ابهت خاصی داشته باشد. در این جشنواره بسیاری از زنان و مردان در حالیکه رژه می روند مجسمه حضرت مریم را در میان شمع ها در دست می گیرند. بهتر است بدانید این جشنواره تنها برای کسانی نیست که به مذهب علاقه دارند. بلکه در این جشنواره فرصت مناسبی برای آشنایی با مذاهب و عقاید است. تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد راهنمای سفر به اروپا و اسپانیا در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید اسپانیا یکی از کشورهای بسیار جذاب و دوست داشتنی است که افراد می توانند به عنوان مقاصد گردشگری خود در نظر بگیرند. در این کشور فستیوال های زیادی برگزار می گردد و حس خوبی را در گردشگران به وجود می آورد. سواحل زیبای اسپانیا می تواند برای کسانی مناسب باشد که می خواهند از آب دریا انرژی بگیرند. به طور کلی، شما می توانید با سفر به اسپانیا حس خاصی را تجربه کنید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر