×

راهنمای سفر به اسپانیا

اینجا هستیدراهنمای سفر به اروپا   » راهنمای سفر به اسپانیا

امروز می خواهیم نگاهی به مناطق دیدنی اسپانیا، پونته درا اسپانیا، ساحل های دیدنی اسپانیا و تفریحات اسپانیا می اندازیم.

Image

مناطق دیدنی اسپانیا 

سنت سباستین

این شهر تفریحی در ساحل شمالی اسپانیا، در منطقه باسک قرار دارد. سن سباستین درست در خلیج خوش منظره بیسکای است که به اقیانوس اطلس باز می شود. این یک شهر موج‌سواری محبوب است که در Playa de Zurriola صحنه موج‌سواری بسیار زیادی دارد. بازدید همچنین فرصتی برای تجربه فرهنگ منحصر به فرد باسک فراهم می کند.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

والنسیا

والنسیا یک شهر بندری با ارتباط طولانی با دریا و تجارت اسپانیا با جهان، به ویژه با اروپا، خاورمیانه و آفریقا است. این در دریای مدیترانه، در سواحل جنوب شرقی کشور است. به عنوان یک شهر ساحلی، سواحل خوبی برای لذت بردن وجود دارد.

پونته درا اسپانیا 

پونتودرا، شهری با سنت طولانی دریایی و تجاری، دارای یکی از بزرگترین و زیباترین محله های تاریخی در کل گالیسیا است. این شهر قدیمی که در لبه خور به همین نام قرار دارد، در شبکه ای از خیابان ها و میدان ها امتداد یافته و شامل ساختمان های مدنی و مذهبی عمده است.

ساحل های دیدنی اسپانیا

ساحل La Concha، سن سباستین

برای لحظه ای خود اسپانیا را فراموش کنید - La Concha یکی از بهترین سواحل شهری در اروپا محسوب می شود. این نقطه با شن‌های طلایی خوب، مناظر وسیع خلیج، و گردشگاه سفید پیچیده و مشخص، التماس اینستاگرام شدن است.

Image

ساحل Las Catedrales، گالیسیا

اگرچه کمی دورتر از La Concha است، اما Playa de Las Catedrales بهترین ساحل در گالیسیا است که دارای سواحل شنی بکر و صخره های ایجاد شده توسط دریا است.

تفریحات اسپانیا 

پیاده‌روی کنید یا به یک ساحل خلوت و خوشبخت بروید

رفتن به ساحل در اینجا یک سرگرمی ملی است و به ناچار عاشق خط ساحلی اسپانیا به طول 5470 کیلومتر (3400 مایل) خواهید شد. با فرار به خلیج‌های آرام و پنهانی که فقط با پای پیاده می‌توان به آن‌ها رسید، یا با دوچرخه‌سواری و اسب‌سواری، جمعیت را پشت سر بگذارید.

  مدرنیسم را در بارسلونا تحسین کنید

کاوش در پایتخت مقاومت ناپذیر کاتالونیا با یک معمار محلی، فوراً به شگفتی‌های مدرنیستایی که توسط گائودی، دومنک ای مونتانر، پویگ ای کادافلخ و دیگران در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم خلق شده‌اند، زندگی می‌بخشد.
 

اسپانیا در کجا قرار دارد

اسپانیا بیشتر شبه جزیره ایبری را اشغال می کند و در جنوب از کوه های پیرنه تا تنگه جبل الطارق امتداد دارد که اسپانیا را از آفریقا جدا می کند. در شرق دریای مدیترانه، از جمله جزایر بالئاریک اسپانیا قرار دارد. اسپانیا همچنین بر دو شهر در شمال آفریقا و جزایر قناری در اقیانوس اطلس حکومت می کند.
گیاهان و درختان در سواحل شمال غربی، در گالیسیا و در امتداد خلیج بیسکای به قدری خوب رشد می کنند که این منطقه را اسپانیای سبز می نامند. باران که توسط کوه های دورتر در داخل به دام افتاده است، مکرر است. درختان راش و بلوط در اینجا شکوفا می شوند. یاروها و ورودی های متعدد خط ساحلی را در هم می شکند.

شهرهای توریستی اسپانیا 

بارسلونا

بارسلونا بدون شک پایتخت فرهنگی اسپانیا است. پراکندگی شهری شهر کاتالونیا با معماری عجیب آنتونی گائودی، از جمله باسیلیکا د لا ساگرادا فامیلیا و پارک گوئل، و همچنین موزه‌هایی که هنرمندان مشهور جهان را در خود جای داده‌اند، مانند موزه پیکاسو، پر شده است. همچنین می‌توانید محله‌هایی مانند Barri Gòtic را که قدمت آن به امپراتوری روم بازمی‌گردد، با چند قرن قدمت کشف کنید. فراموش نکنید که از مزیت های به همان اندازه باشکوه شهر در فضای باز نیز استفاده کنید.

سویل

این شهر زیبای اندلس در جنوب اسپانیا مملو از جذابیت های رمانتیک است. در طول روز، کافه‌هایی در فضای باز در کنار خیابان‌های سنگ‌فرش و کالسکه‌های اسب‌کشی که در میدان‌های پاستلی رنگ می‌پیچند، خواهید دید. و هنگامی که شب فرا می رسد، رقص فلامنکو با قدرت کامل بیرون می آید. سویا جایی است که باید به خودتان اجازه دهید در آن گم شوید.

Image

شهرهای زیبا اسپانیا 

مادرید

از بین تمام شهرهای اسپانیا، مادرید شهری است که می داند چگونه بهترین زمان را به مسافران نشان دهد. شهرت این شهر برای مهمانی سخت ترین چیزی است که در آن وجود دارد، اما این تمام چیزی نیست که پایتخت اسپانیا برای آن تلاش کرده است. مادرید مملو از محله‌های متنوع و پرجنب‌وجوش، به‌علاوه پارک‌های خیره‌کننده، خریدهای غبطه‌انگیز و برخی از بهترین مؤسسات هنری در اروپا، از جمله موزه مشهور جهانی پرادو و موزه ملی Thyssen-Bornemisza است.
 

گرانادا

نفوذ عربی گرانادا این مقصد را از بقیه اسپانیا متفاوت می کند. گرانادا به‌خاطر تاریخ خود به‌عنوان بخشی از امپراتوری مورها، خانه‌های تاپاس و مکان‌های فلامنکو است که کافه‌های چای مراکشی و حمام‌های عربی را در خود جای داده است. این تلاقی به شما امکان می دهد دو فرهنگ را به طور همزمان تجربه کنید. و باید برای تماشای گنجینه های نفس گیر محلی، از جمله الحمرا، غارهای سفیدپوش ناحیه ساکرومونته و کوه های پوشیده از برف پارک ملی سیرا نوادا، وقت بگذارید.

جشن های اسپانیا

جشنواره آتش

هیچ لیستی از نام جشنواره های اسپانیایی نمی تواند بدون ذکر فالاس در آن کامل شود! به معنای واقعی کلمه، یک مهمانی که به مدت پنج روز در یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا، والنسیا برگزار می شود، این جشنواره شخصیت های رنگارنگ غول پیکر را به خیابان ها می آورد. بیشتر این مجسمه‌ها یا چهره‌ها بیشتر نتیجه رویدادهای طنز یا فرهنگ پاپ است که در طول سال اتفاق افتاده است. جدای از تماشای فالاس در مسیرتان، مهمترین ویژگی های برجسته یکی از محبوب ترین فستیوال های اسپانیا در سال 2022، نمایش های دیدنی و آتش بازی است که در طول روز برگزار می شود و نمایش نور در آخرین شب.

 

مطالب مرتبط :

شهرهای توریستی اسپانیا

راهنمای سفر به شهر بارسلون 

راهنمای سفر به شهر مالاگا 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر