×

شهرهای زیبای اسپانیا

اینجا هستید : راهنمای سفر به اروپا  »  راهنمای سفر به اسپانیا » شهرهای زیبای اسپانیا

فرهنگ، غذا و سنت های اسپانیا با شهرت عاشقانه و اشتیاق خود، همواره بازدیدکنندگان را شگفت زده و خوشحال می کند. مناظر متنوع و توپوگرافی جذاب کشور، از رشته کوه های ناهموار و حومه های وحشی گرفته تا شهرهای ساحلی و اقیانوس آبی کریستالی، به همان اندازه مسحورکننده است. اما این شهرهای اسپانیا هستند که سزاوار ذکر افتخاری در لیست برجستگی های آن هستند. مجموعه‌ای از خانه‌های سنگی روستایی با سقف‌های کاشی‌کاری‌شده قرمز، دامنه‌های تپه را زینت می‌دهند، در حالی که شاهکارهای معماری بی‌شماری مناظر شهری را برجسته می‌کنند. در حالی که زیبایی ممکن است در چشم بیننده باشد، میدانیم که اینها برخی از زیباترین شهرهای اسپانیا هستند. زیبایی آنها فراتر از سطح است و هر کدام دارای ترکیبی از جاذبه های فریبنده و شگفتی های آشپزی هستند که در ملیله هویت هر شهر بافته شده است. حال به بررسی شهرهای سویل، بارسلونا، مادرید، سنت سباستین، کوردوبا، پالما د مایورکا، سانتیاگو د کامپوستلا، گرانادا و ساراگوسا می پردازیم.

Image

  

شهر سویل

خانه‌های رنگارنگ سویل، حیاط‌های چشم‌نواز و سنت‌های چند صد ساله، مسافران را فریفته کرده‌اند. این شهر به خاطر درختان پربار پرتقال خود مشهور است - که در اینجا بیش از هر شهر دیگری در جهان رشد می کند - و شکوفه های پرتقال (شکوفه های پرتقال) هم دکور دلپذیر و هم رایحه ای مست کننده (که در ماه های فوریه و مارس بسیار معطر است) ارائه می دهد. ) . قبل از رفتن به یک تاپاس عصرگاهی (تاپاس بار خزیدن) در یکی از بارهای شراب شیک شهر، از نوشیدنی اصلی سویلیان وین د نارنجا (شراب نارنجی) استفاده کنید.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

شهر بارسلونا

ساختمان‌های افسانه‌ای بارسلون، صفحات بسیاری از کتاب‌های تاریخ هنر را برکت می‌دهند و خود شهر را می‌توان به یک موزه هنری واقعی دوست داشت. از ساگرادا فامیلیا افسانه‌ای و پارک گوئل سورئالیستی گرفته تا کلیسای جامع گوتیک بارسلونا و کازا میلا گائودی، این مکان‌های دیدنی نمادین بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کنند و این شهر را به یکی از سرزنده‌ترین شهرهای اسپانیا تبدیل می‌کنند. در لاس رامبلاس (معروف‌ترین خیابان بارسلونا) برای سرگرمی‌های بی‌شمار قدم بزنید، یا برای استراحت خوش‌آمد به ساحل آفتاب‌گرفته بارسلونا بروید.

مطالب مرتبط : 

شهر مادرید

مادرید به‌عنوان پایتخت این کشور، نمی‌تواند از فهرست زیباترین شهرهای اسپانیا کنار گذاشته شود و خیابان‌های زیبای شهر و ساختمان‌های بل اپوک مطمئناً این افتخار را برای آن به ارمغان آورده است. در حالی که صحنه رستوران‌های نوآورانه‌اش درباره ترکیب سنت‌های غذایی ماندگار با طعم‌های خلاقانه است. سرعت پر انرژی زندگی چیزی است که باید دید و شهر واقعاً پس از تاریکی زنده می‌شود، زمانی که بارها و کلوپ‌های معروف زیادی وارد عمل می‌شوند و مملو از عیاشی‌های آخر شب می‌شوند. 

شهر سنت سباستین

سان سباستین، پایتخت آشپزی اسپانیا که تاج گذاری می‌کند، بر هنر لذت بردن از غذا تسلط دارد. خود شهر نیز به همان اندازه دلپذیر است، با ساختمان‌های هنری نو که در خیابان‌های سرسبز قرار گرفته‌اند و سهم نسبتاً خوبی از پارک‌های مرتب دارد. فراتر از مسیرهای سنگفرش جذاب، ماسه‌های نرم کره‌ای Playa de la Concha را خواهید دید که پس‌زمینه‌ای عالی برای لذت بردن از تاپاس‌های پیشرفته میباشد.

Image

  

شهر کوردووا

کوردوبا که در شمالی ترین منطقه اندلس واقع شده است، بیشتر به خاطر مسجد بزرگ (Mezquita) شهرت دارد که نمونه ای خارق العاده از معماری اسلامی است. همچنین این تنها شهر در جهان است که دارای چهار مکان ثبت شده در میراث جهانی یونسکو است و خیابان‌های پرپیچ و خم اطراف Mezquita مملو از میدان‌های مخفی و مکان‌های اصیل غذاخوری است. در ماه می برای فستیوال پاسیوها، جشنواره ای که به سال 1918 برمی گردد و شهر را مملو از نمایش های رنگارنگ گل ها می بینید، بازدید کنید.
 

شهر پالما د مایورکا

پایتخت مایورکا (بزرگترین کوارتت جذاب جزایر بالئاری)، پالما، گاهی اوقات به لطف معماری متاثر از گائودی، بارسلونا مینیاتوری نامیده می شود. خانه‌های عسلی رنگ و میدان‌های شلوغ آل کاسکو آنتیگو (شهر قدیمی) را مشخص می‌کند، در حالی که گالری‌های هنری در سطح جهانی و بازارهای محله نیز ارزش کاوش را دارند. در مناطق اطراف شهر پراکنده شده‌اند، دهکده‌های آرامی را می‌بینید که در میان کوه‌های پرتگاه و خلیج‌های منزوی پوشیده از آب‌های شفاف قرار گرفته‌اند.
 

شهر سانتیاگو د کامپوستلا

یکی دیگر از گنجینه های زیر رادار، سانتیاگو د کامپوستلا، خط پایانی برای Camino de Santiago، مسیر زیارتی قرون وسطایی است که از قرون وسطی محبوب بوده است. امروزه، بیش از 350000 نفر هنوز هر سال مسیر را تکمیل می‌کنند و در خیابان‌های تاریخی شهر و میدان‌های جذاب پناه می‌گیرند. کلیسای جامع یک نقطه برجسته مشخص است، در حالی که رستوران های متعدد آن غذاهای جذاب گالیسیایی و شراب محلی تولید می کنند.

Image

  

شهر گرانادا

گرانادا که در دامنه‌های کوه‌های سیرا نوادای اسپانیا قرار دارد، به‌خاطر نمونه‌های برجسته‌ای از معماری موزه، به‌ویژه الحمرا (پربازدیدترین جاذبه اسپانیا) مشهور است. مجموعه کاخ‌های با تزئینات پیچیده، بنای فوق‌العاده‌ای با طراحی اسلیمی است که در میان باغ‌های آراسته و بر فراز تپه‌ای زمردی قرار دارد. به عنوان یک شهر دانشگاهی، این شهر به خودی خود پر جنب و جوش و سرزنده است، با عظمت و ظرافت به همان اندازه.
 

شهر ساراگوسا

ساراگوسا که در منطقه شمال شرقی آراگون واقع شده است، کمی دورتر و غیر قابل انکار دست کم گرفته شده است، در واقع پنجمین شهر بزرگ اسپانیا است. بهشتی از ساختمان‌های به‌سبک موجار که با معماری آوانگارد ترکیب شده‌اند، برخی از بناهای شاخص قابل توجه عبارتند از: کاخ آلجافریا موریانه، کاسا سولانز هنر نو، و موزه رومی در تئاتر د سزار آگوستو. بازدید از ساراگوسا شبیه به یک درس تاریخ است، چنین مجموعه ای از تاثیرات آشکار در بناهای تاریخی به خوبی حفظ شده آن است.

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر