×

پونته درا اسپانیا

اینجا هستید : راهنمای سفر به اروپا  »  راهنمای سفر به اسپانیا » پونته درا اسپانیا

پونتودرا قطعه کوچکی از بهشت ​​در شمال غربی شبه جزیره ایبری است. پونتودرا با مناظر خیره کننده و سواحل خیره کننده خود هر ساله میزبان هزاران گردشگر است. تپه های سرسبز، مکانی عالی برای دوستداران طبیعت. همچنین، فرهنگ غنی و تاریخ باستانی آن، آن را به مکانی برای یک بار بازدید تبدیل کرده است. رستوران‌های زیادی برای رفتن، سواحل و مکان‌های دیدنی وجود دارد که گردشگران آن‌ها را تحسین می‌کنند و شرط می‌بندیم که عاشق آن‌ها خواهید شد. در واقع، این شهر یکی از در دسترس ترین شهرها است و در سال 2013 جایزه اروپایی "Intermodes" را در بروکسل دریافت کرد. اگر برنامه ای برای گذراندن تعطیلات خود در پونتودرا دارید، در اینجا 10 کاری وجود دارد که می توانید در پونتودرا، اسپانیا انجام دهید. امروز به معرفی مکان های دیدنی پونته درا می پردازیم.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

در اطراف شهر قدیمی پونتودرا قدم بزنید

Asco Antiguo de Pontevedra  یکی از شهرهای زیبای حفاظت شده پونتودرا است. اگر در شهر قدم بزنید، دیوارهای رومی باستان، ساختمان های قدیمی، میدان ها و موزه ها را خواهید دید. رودخانه Camino نیز چیزی است که شما از دست نخواهید داد. بارها در فصول سال از ساعات اولیه باز هستند و اگر می خواهید یک غذای خوب داشته باشید، رستوران های زیادی با تنوع شگفت انگیز غذاها وجود دارد. اگر اهل غذا خوردن هستید، باید غذاهای محلی را امتحان کنید. همچنین، می توانید تمام روز در شهر قدم بزنید و همچنان روز خوبی داشته باشید!

از کلیسای زائر باکره دیدن کنید

کلیسای باکره زائر یک مکان مقدس و مذهبی در پونتودرا است. یک کلیسای زیبا در وسط شهر است. این یک ساختمان زائر دوست داشتنی با پلان کف به شکل گوش ماهی سنتی است. بودن در پونتودرا مکانی بسیار معنوی است و فقط بودن در آنجا احساس آرامش می کند. این نمادی از Camino de Santiago de    Compostela  و نمادی برای زائران زن است. اگر در حال عبور هستید، توقف کنید و زیبایی و اعتقادات کلیسا را ​​تحسین کنید.

از غذا در Plaza de la Lena لذت ببرید

در قلب بخش قدیمی پونتودرا، پلازا د لا لنا میدانی با تعداد زیادی رستوران و بار است. موزه ها و گالری های هنری قدیمی و جدید وجود دارد. اطراف آن را عمارت‌های سنگی احاطه کرده‌اند که برخی از آن‌ها دارای جبهه‌های طاق‌دار متعلق به قرن شانزدهم هستند. نمای خانه ها و سفرهای دریایی کوچک شما را به همان قرنی که ساخته شد منتقل می کند.

کلیسای سانتا ماریا را بگردید

درست بر روی رودخانه Camino کلیسای باسیلیکای سانتا ماریا قرار دارد. با داشتن بیش از 30 پیکره حکاکی شده، توسط دو هنرمند بزرگ، ژائو نوبره از پرتغال و کورنلیوس از هلند، مجسمه سازی شده است. این مکان مذهبی و مقدس مردم در پونتودرا است. ساختمان زیبایی دارد که با سنگ ساخته شده است و شراب آلبارینو به شما پیشنهاد می کنند. آنها حتی گرمکن صندلی در کلیسا دارند که برای بازدیدکنندگان جدیدی که به آنجا می آیند یک شگفتی است. قطعاً یک قطعه معماری خوب است که ارزش دیدن را دارد.

هنرهای زیبا را در Museo de Pontevedra بیاموزید

موزه پونتودرا در قلب شهر قدیمی واقع شده است و موزه ای در پونتودرا است. نمایشگاهی زیبا از گالری هنر و معماری را به نمایش می گذارد. این ساختمان در حال حاضر غیر معمول و بسیار جذاب است. مجموعه‌های جواهرات طلای عتیقه، مجموعه‌های سنگ جت و اتاقک ناوچه Numancia دیدنی لذت بخش است. این مکان مقصد شگفت انگیزی برای دوستداران تاریخ و هنر است.

در ساحل منطقه کووا خنک شوید

منطقه کووا ساحل زیبایی کوچک و شگفت انگیزی در ساحل پونتودرا است. این یکی از معروف ترین و جالب ترین سواحل در thPontevedrasa است. همانطور که در بین مردم محلی معروف است، ممکن است در تابستان شلوغ باشد. در یک روز آفتابی، رنگ دریا شما را به یاد دریای کارائیب می اندازد. این ساحل کوچک است اما می توانید از مناظر و مناظر لذت ببرید. می توانید در یک روز آفتابی حمام آفتاب بگیرید یا از شنای خنک در ساحل لذت ببرید. سواحل شنی و آب شفاف است که عالی است.

 

از غذاهای دریایی در Arcade لذت ببرید

آرکید که به خاطر غذاهای دریایی مشهور است، دهکده ماهیگیری در نزدیکی دریا است. رستوران ها و مکان های زیادی برای غذا در اطراف این منطقه وجود دارد. جشنواره صدف در اولین آخر هفته ماه آوریل یک جشنواره محبوب در این منطقه است. بارهای صدف صدف و سایر غذاهای دریایی را در نزدیکی خیابان اصلی با قیمت مقرون به صرفه و ارزان می فروشند. همچنین ساحل و مکانی سرگرم کننده برای گذراندن وقت است. این یکی از مکان هایی است که باید در هنگام عبور از شهر باشید.

از باغ زیبای Pazo de Oca دیدن کنید

پازو د اوکا علاوه بر اینکه یک مکان تاریخی است، یک باغ کوچک زیبا در پونتودرا است. باغی زیبا به دور از شلوغی و هیاهوی شهر است. مکانی آرام است و پیاده روی در اطراف مکان بسیار آرام است. قایق‌هایی روی حوض، مسیرهای زیبا و مکان‌های کوچک کلبه مانندی وجود دارد که می‌توانید در آن بنشینید و استراحت کنید. و همچنین مکانی عالی برای پیک نیک با خانواده و دوستان است. وقتی به آنجا می روید واقعاً احساس می کنید یک تکه از بهشت ​​است.

صومعه سانفرانسیسکو

صومعه سانفرانسیسکو در بالای پرازا فریرا، یک کلیسا و صومعه بزرگ با اهمیت مذهبی فراوان است. تاریخچه ای تقریباً به قرن 13 و 14 دارد که هم جالب و هم عجیب است. کلیسا به مردم فقیر غذای رایگان ارائه می دهد. مکانی برای تفکر و مراقبه است. کلیساهای جانبی زیبایی وجود دارد و به نظر می رسد معماری ساده تر و گوتیک تر است که در تضاد با کلیساهای اسپانیایی است.

مطالب مرتبط : 

مناطق دیدنی اسپانیا

ساحل های دیدنی اسپانیا

تفریحات اسپانیا

اسپانیا در کجا قرار دارد

شهرهای توریستی اسپانیا

شهرهای زیبای اسپانیا

جشن های اسپانیا

راهنمای سفر به شهر بارسلون 

راهنمای سفر به شهر مالاگا

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر